Autor Zpráva
Adam Š.
Profil *
Dobrý den,

před cca. 14 dny jsme se rozhodli u našeho e-shopu přejít na novou verzi kódu GA (tedy na asynchronní kód). Do té doby jsme používali kód z roku 2007, implementovaný podle http://blog.dobryweb.cz/zaklady-prace-s-google-analytics-1-dil/.

Implementace proběhla v pořádku, včetně eCommerce. Navíc jsme sáhli po upraveném kódu od H1 (http://www.h1.cz/ga).

Překvapení však přišlo po několika dnech, kdy se nám velmi proměnila měřená data. Oproti původním datům nám vzrost počet přímých návštěv a naopak výrazně poklesl počet návštěv z odkazujících stránek. Samozřejmě se to projevilo i na konverzích, ty kopírují změny rozložení návštěv. Celkový počet návštěv i konverzí tedy zůstal, ale změnily se poměry. Vidět je to velmi na Campaigns, kde se nám to velmi zamíchalo.

Zajímá nás tedy, zda je možné, že byla chyba ve starém kódu, nebo jsme spíš chybně naimplementovali kód nový (ikdyž si nedovedu představit, jak jej implementovat špatně).

Znepokojivý je zejména fakt, že jsme podle starých dat vyhodnocovali úspěšnost kampaní z odkazujících stránek. Pokud by byla správná data s novým GA kódem, výrazně by se např. propadla úspěšnost Facebook Ads kampaní i jiných.

Nemáte někdo podobnou zkušenost? Tip či radu?

Díky.

A.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0