Autor Zpráva
LudekBrno
Profil *
Hezký den,
pro získání nějakého PageRanku do začátků jsem registroval web do spousty katalogů. V tom asi riziko není. Ale některé katalogy vyžadují umístění zpětného odkazu na ně, což už může rizikové být, pokud odkážu na link farmu. Proto prosím o vysvětlení, co vlastně přesně znamená linkfarma a jak se vlastně liší od běžných katalogů, kterých je spousta? Přečetl jsem toho o technikách SEO podlední dobou mraky, často se tam operuje pojmem link farma jako riziková záležitost, ale všude předpokládají, že je termín jasný. Buď jsem méně chápavý nebo jsem nenatrefil na správný článek :-) Budu tedy rád, když mi někdo stručně vysvětlí rozdíl mezi katalogy a linkfarmami. Díky!
Marek Prokop
Profil
Katalog = výběrový, ručně editovaný seznam anotovaných zdrojů, který má sloužit uživatelům k lepšímu výběru. Pokud něco z toho není splněno (registrace je automatická bez zásahu editora, zaregistrovat lze i nekvalitní weby, nevyžaduje se informativní popis a správné zatřídění apod.), nejedná se o katalog.

Pokud odkaz zpět na katalog není v daném kontextu užitečný pro Vaše návštěvníky, není užitečný ani pro Vás a co není užitečné, je škodlivé.
LudekBrno
Profil *
Už je mi to jasnější. Nepochybuju o tom, že zajímavý web se dostane na přední pozice vyhledávačů i bez mohutné registrace do katalogů a kdoví čeho. Ale přeci jen to muže pár měsíců trvat. Pokud má člověk nový web a je závislý na tom, kolik přijde návštěvníků z vyhledávačů, nevyhne se nutnosti alespoň zpočátku tomu pomoci registrací do katalogů, i když je jasné, že skutečným návštěvníkům odkazy na katalog k ničemu nejsou. Ale díky za vysvětlení!
Marek Prokop
Profil
[#3] Musíte se smířit s tím, že přirozené výsledky hledání nejsou pro nový web rychlý zdroj návštěvnosti. Od toho jsou jiné prostředky propagace. Tím, že budete postupovat špatně, plýtvat svým časem registrací do pochybných pseudokatalogů a devalvovat svůj obsah odkazování na nesmysly, nic neurychlíte, ale naopak zpomalíte.