Autor Zpráva
Martos
Profil *
Zdravím, mám stránky, které mi běží již cca 7 měsíců. Na požadovaná klíčová slova a slovní spojení jsem na Seznamu v průměru na 2 pozici, ale za boha se nemůžu dostat na lepší pozice na Googlu, kde jsem v průměru na 18 pozici na všechny klíčová slova, na která mám optimalizováno. Poradíte někdo, co by se s tím dalo udělat, abych byl více vidět i na Google? Klade Google větší důraz na něco jiného, než Seznam?
Marek Prokop
Profil
Google někdy lépe pozná a ohodnotí kvalitu zpětných odkazů, důvěryhodnost webu apod.

Jinak ale průměrná 18. pozice je údaj dost k ničemu. To taky může znamenat, že jste v 90 procentech na první a v 10 procentech na 171. pozici, což by byl velmi dobrý výsledek. Podívejte se do Webmaster Tools na skutečnou distribuci pozic.
Martos
Profil *
Marek Prokop:
No právě že jsem v 95% na 18 a horším místě. V nejlepším případě jsem třeba na 12 pozici. Když se podívám na přísun uživatelů, tak 89% chodí ze Seznamu a 11% z Googlu. Což mi přijde nepoměr.
joe
Profil
Martos:
Což mi přijde nepoměr.
Jako nepoměr ti to může přijít. O webu nic nevím, ale je třeba se zaměřit na cílovou skupinu a pokud je například starší, je pravděpodobnější, že používají Seznam než Google. Protože pro plno starších lidí platí, že internet = Seznam.
Takže, na jakou cílovou skupinu je web zaměřený?
Marek Prokop
Profil
[#4] Odhadovat poměr uživatelů Seznamu a Googlu jen podle znalosti cílové skupiny je dost ošemetné. Spíš doporučuji paralelní kampaně v AdWords a Skliku a poměr průběžně graficky sledovat -- příklad.
joe
Profil
Marek Prokop:
Tak samozřejmě to nebylo myšleno jako jediné a hlavní kritérium, ale podle mě je na takové věci také třeba myslet a přikládat jim nějakou váhu, protože ne každý cílový uživatel musí používat jako svůj hlavní vyhledávač Google.
Marek Prokop
Profil
[#6] joe Ano, myslet na to potřeba je, v tom máte pravdu. Zároveň je ale třeba znát ten poměr co nejpřesněji, včetně pohybů v čase. Může se totiž měnit nejen dlouhodobě (Google stoupá, Seznam klesá), ale i krátkodobě (v některých segmentech má např. Google zřetelně větší podíl v pracovní dny než o víkendech).

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0