Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Martos Profil * |
#1 · Zasláno: 1. 1. 2011, 17:39:29
Zdravím, mám stránky, které mi běží již cca 7 měsíců. Na požadovaná klíčová slova a slovní spojení jsem na Seznamu v průměru na 2 pozici, ale za boha se nemůžu dostat na lepší pozice na Googlu, kde jsem v průměru na 18 pozici na všechny klíčová slova, na která mám optimalizováno. Poradíte někdo, co by se s tím dalo udělat, abych byl více vidět i na Google? Klade Google větší důraz na něco jiného, než Seznam?
|
||
Marek Prokop Profil |
#2 · Zasláno: 1. 1. 2011, 20:14:19
Google někdy lépe pozná a ohodnotí kvalitu zpětných odkazů, důvěryhodnost webu apod.
Jinak ale průměrná 18. pozice je údaj dost k ničemu. To taky může znamenat, že jste v 90 procentech na první a v 10 procentech na 171. pozici, což by byl velmi dobrý výsledek. Podívejte se do Webmaster Tools na skutečnou distribuci pozic. |
||
Martos Profil * |
#3 · Zasláno: 2. 1. 2011, 13:58:46
Marek Prokop:
No právě že jsem v 95% na 18 a horším místě. V nejlepším případě jsem třeba na 12 pozici. Když se podívám na přísun uživatelů, tak 89% chodí ze Seznamu a 11% z Googlu. Což mi přijde nepoměr. |
||
joe Profil |
#4 · Zasláno: 2. 1. 2011, 14:38:19
Martos:
„Což mi přijde nepoměr.“ Jako nepoměr ti to může přijít. O webu nic nevím, ale je třeba se zaměřit na cílovou skupinu a pokud je například starší, je pravděpodobnější, že používají Seznam než Google. Protože pro plno starších lidí platí, že internet = Seznam. Takže, na jakou cílovou skupinu je web zaměřený? |
||
Marek Prokop Profil |
#5 · Zasláno: 2. 1. 2011, 14:54:52
|
||
joe Profil |
#6 · Zasláno: 2. 1. 2011, 15:05:27
Marek Prokop:
Tak samozřejmě to nebylo myšleno jako jediné a hlavní kritérium, ale podle mě je na takové věci také třeba myslet a přikládat jim nějakou váhu, protože ne každý cílový uživatel musí používat jako svůj hlavní vyhledávač Google. |
||
Marek Prokop Profil |
#7 · Zasláno: 2. 1. 2011, 15:11:32
[#6] joe Ano, myslet na to potřeba je, v tom máte pravdu. Zároveň je ale třeba znát ten poměr co nejpřesněji, včetně pohybů v čase. Může se totiž měnit nejen dlouhodobě (Google stoupá, Seznam klesá), ale i krátkodobě (v některých segmentech má např. Google zřetelně větší podíl v pracovní dny než o víkendech).
|
||
Časová prodleva: 13 let
|
0