Autor Zpráva
Spartacus
Profil *
Mohu se zeptat, jak udělat nějaký slušný odkazový profil u malého firemního webu?

Registroval jsem web v katalogu na Seznamu, TopKontaktu, Atlasu, ... dále už asi nemá smysl někde registrovat. Je poměrně složité vyměnit odkaz s podobně zaměřenými weby, protože si konkurují, takže obě strany nemají většinou zájem i kdybych se na hlavu postavil. Jestli seženeme nějaké partnery, tak to zřejmě nebude úplně tématická stránka. Napsat nějaký šokující článek nemá majitel webu v úmyslu. Jakožto tvůrce nemám v podstatě žádné porfolio, takže také nemohu alespoň tochu pomoci nějakými odkazy. Je to mizérie... Suma sumárum: čtyři zpětné odkazy z katalogů, jeden odkaz z jednoho fóra, kde jeden člověk chválil tuto firmu, jeden odkaz na facebooku, možná časem pár partnerských webů (jestli se je vůbec povede sehnat). Kód je čistý, ale po designerské stránce se web asi neprobojuje do nějakých CSS galerií. Nasadil jsem tedy alespoň PPC reklamu S-klik. :)

Mám vůbec nějakou další možnost? Vždyť to je hrůza. Zpětné odkazy bych mohl spočítat na jedné ruce. A samozřejmě bych chtěl uvést, že si dobře uvědomuju fakt, že nejdůležitější je obsah. Nicméně pokud mám opravdu ryze firemní prezentaci, kde jsou na pár stránkách shrnuty služby apod., tak se toho nedá moc dělat.
Marek Prokop
Profil
Na Quoře sestavil Ian Lurie zrovna před pár dny docela hezkých 7 bodů pro nový web.
ninja
Profil
Pro odkazy můžete oslovit dodavatale a zákazníky firmy. Sedm bodů z článku linkovaného Markem se vyplatí. Zejména odborné oborové články mají potenciál.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0