Autor Zpráva
pavel1234
Profil *
Bylo by možné poradit jestli pomůže nebo naopak poškodí web ohledně seo, vkládat PR článek s odkazy na stejný web, neboli podstránky webu.
Jinak řečeno, mám vytvořenou podstránku kam bych rád vkládal pravidelně PR články se zajímavostmi-novinkami v mém oboru. Otázka je jestli není účinější vzhledem k odkazům ve vyhledávačích, tyto články raději vkládat na specializovaný PR web. Dík Pavel Pravda cz-stavby.cz
Websluzby
Profil
pavel1234: cz-stavby.cz

poškodí web ohledně seo, vkládat PR článek s odkazy na stejný web?

Nepoškodí.

tyto články raději vkládat na specializovaný PR web

Treba využiť všetky dostupné možnosti, ak má PR web slušný Pagerank alebo návštevnosť bude to pre Váš web prospešné.

Najhodnotnejšie budú však pre Vás tematicky súvisiace weby orientované na stavby - a nemusia to byť len PR weby, skúste nájsť a osloviť špecializované stavebné portály a weby o stavebníctve.
Marek Prokop
Profil
Můžete upřesnit, co myslíte těmi PR články a jakého efektu jimi chcete dosáhnout?
pavel1234
Profil *
[#3] Marek Prokop
Donutit zákazníka strávit na mém webu co nejvíce času, tím že poskytnu k mým službám i informace v podobě PR článku o produktech které je možné použít pro realizaci služeb ( v jaké formě by měl článek vypadat, nechám na firmě která bude články vytvářet ) .
A zároveň předpokládám že když budou články kvalitně vytvořeny získám dostatek kvalitních odkazů ve vyhledávačích......velmi laicky řečeno:-)
Marek Prokop
Profil
Pavle, pokud budete vydávat články, které budou pro cílovou skupinu zajímavé či užitečné, můžete je na webu "zdržet" déle, můžete jimi přivést návštěvníky z vyhledavačů a můžete na ně získat zpětné odkazy. To vše bude úměrné tomu, jak dobře budou články odpovídat na informační poptávku čtenářů. Stále ale moc nerozumím tomu, proč by to měli být PR články, resp. co přesně tím termínem PR články myslíte.
pavel1234
Profil *
[#5] Marek Prokop

Já si asi budu muset někde vyčíst jaký je rozdíl mezi pr článkem a článkem. Mně to přijde to samé. Píšu-li pr článek myslím tím jen jednoduše reklamní-informativní článek s kontaktem a odkazem či odkazy na firmu......
Marek Prokop
Profil
[#6] To je v podstatě správně -- PR článek dělá firmě či značce dobré jméno, informuje o firmě apod. Kontakt či odkaz na firmu v něm bývá málokdy. Smysl má hlavně v médiích, buď všeobecných, nebo odborných.

Pokud chcete být takovým médiem, můžete samozřejmě PR články psát a vydávat, ale jednak tím budete pomáhat těm firmám, o kterých články budou, a ne sobě, a jednak zrovna PR články nebývají čtenářsky tak atraktivní, aby na ně hodně lidí spontánně odkazovalo. Leda že by na ně odkazovaly samotné firmy, o kterých články budou.

Možná jsem to ale stále nepochopil a myslíte to nějak jinak.
pavel1234
Profil *
ok, děkuji za dostatek informací, myslím že už vím jakým směrem pomaličku jít...........
adam_
Profil *
Dobrý den,
to co zde píšete o PR článcích je poněkud milné. Pr = public relations je obor o komunikaci s veřejností
a ovlivňování veřejného mínění. Jde např. o typ skryté reklamy. Mezi Pr a reklamou je obrovský rozdíl,
neb cílem Pr je získat žádoucí publicitu přenosem zájmové informace a působením na recipienta, tak aby nepoznal, že s ejedná o reklamu. Respektive reklama je placená, Pr nikoli.
Dříve se Pr hanlivě označovalo jako propaganda, dnes již víme, že hanlivé to rozhodně není. Pouze využívá manipulaci
prostřednictvím masových médií.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: