Autor Zpráva
zedna
Profil
Ahoj mám takový problém s optimalizací webu www.teak-teak.cz. Klient si žádá být na první stránce na Seznamu pro frázi "teakový nábytek".

Na google je web na 3. straně ale na seznamu téměř neexistuje. i když je konkurence velká, nějak to přece jít musí, poradíte nějaký fígl? Na tom seznamu web sice je ale ignoruje ho na daná klčová slova
LudekBrno
Profil
Já tomu sice nerozumím, ale když vidím web, kde je splašeně poskakující baner s nápisem "Jsi 999 999 návštěvník této stránky, klikni si pro výhru", který vede na nějakou pofidérní rádoby soutěž, okamžitě z webu odcházím. A je docela možné, že totéž dělají i vyhledávače, protože tato reklama se objevuje velmi hojně na nedůvěryhodných webech a vyhledávače cílovou stránku možná nemají rády. A to může vést k penalizaci. Osobně nechápu, jak si může někdo na seriózní komerční web takovou reklamu dát.
zedna
Profil
Taková reklama tam opravdu byla? Myslíte, že je to možné, že kvůli tomu se drží pagerank pořád na 0?
pavuk
Profil
Ne že byla, ona tam pořád je, v sidebaru se střídá s ostatníma. A je doslova otřesná i "otřesná"...
zedna
Profil
ou teď jsem ji viděl, no musím navrhnout její odstranění, pokud to klientovi nebude moc vadit ale problém je stále u Seznamu. zaindexoval si asi 10 stránek z webu a tím to zhaslo, ve vyhledávání web vůbec není a teď jsem zjistil, že i jyxo rank se z téměř plného počtu propadl na 0. už jsem jim napsal dostaz ale nechám jak se může cca 2 měsíce zaindexovaný web zničeho nic propadnout na 0
Marek Prokop
Profil
Zedno, na první pohled je v tom trochu zmatek:

* Proč se web v záhlaví a v titulcích jmenuje Teakový-Nábytek.cz, když na doméně http://www.teakovy-nabytek.cz/ je úplně jiný web?

* Na stránce http://www.teak-teak.cz/ a http://www.teak-teak.cz/proc-prave-teakove-drevo.html je totožný obsah.

Navíc mi text na úvodní stránce připadá strašně ukecaný a u produktů naopak naprosto nedostatečný.
zedna
Profil
Teakovy-nabytek.cz patří klientovi a má zájem, aby tady byl takový titulek, pokusím se prosadit změnu ale teď se přiznám, že jsem si opravdu nevšiml toho duplicitního záznamu.

Ano u produktů je málo textu ale mohu to nějak ovlivnit? přidal jsem ke každému produktu klíčová slova a popis ale nevím jestli to pomůže
Marek Prokop
Profil
zedna:
Teakovy-nabytek.cz patří klientovi

Na doméně teakovy-nabytek.cz má mj. online sázky na fotbal, spořící účet Fio Konto a autoskla a stránku na www.teak-teak.cz chce optimalizovat na [teakový nábytek]? Promiňte, ale to mi hlava nebere.

Možná je v tom nějaká tajemná, geniální strategie, ale to byste se asi neptal na elementární věci. Budu tedy předpokládat, že je to jen další nekoncepční zmatek a poradím Vám, že byste ho měli vyřešit před vším ostatním. Pozice na dotaz [teakový nábytek] je nepříliš podstatný detail, kdežto dobrá strategie a koncepce je nezbytný základ.
zedna
Profil
Toto je taky podstatná věc, vidím, že jsem se zaměřil špatným směrem, děkuji vám

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: