Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Ricco Profil * |
#1 · Zasláno: 17. 2. 2011, 11:29:31
Chcem sa spýtať ako by ste robili sitemap pre internetový obchod -
- nastavovali by ste jednotlivý stránkam parameter priority alebo by ste ho úplne vypustili ? - treba do sitemapy zahrnúť všetky stránky alebo povedzme len hlavnú stránku a jednotlivé kategórie ? - ako často by sa sitemapa mala updatovať ? - predpokladám že vždy keď sa zmení tovar v obchode. |
||
Marek Prokop Profil |
#2 · Zasláno: 17. 2. 2011, 13:29:39
Záleží na tom, čeho chcete tou sitemapou dosáhnout. Bez toho Vám těžko někdo něco užitečného poradí.
|
||
Ricco Profil * |
#3 · Zasláno: 17. 2. 2011, 13:57:58
No hlavne mi ide o to aby bol cely eshop indexovaný - takže by som mal do sitemap asi dať všetky stránky. (okrem login, košíka atď.)
Hlavne mi ide o to či sa oplatí dávať aj parameter priority - poprípade ktorým stránkam priradiť najvyššiu prioritu - tým čo sa najčastejšie menia ?. Updatovať mapu by som mal po každej zmene sortimentu ? |
||
Marek Prokop Profil |
#4 · Zasláno: 17. 2. 2011, 14:02:47
Ricco:
„hlavne mi ide o to aby bol cely eshop indexovaný“ K tomu Vám sitemapa podle mých zkušeností skoro (či spíše vůbec) nepomůže. |
||
Ricco Profil * |
#5 · Zasláno: 17. 2. 2011, 14:17:10
A k čomu je sitemapa teda dobrá ?
|
||
Marek Prokop Profil |
#6 · Zasláno: 17. 2. 2011, 14:24:41
[#5] Ricco Třeba k tomu, abyste mohl Googlu napovědět, co (re)indexovat dříve resp. častěji v případě, že Vám není ochoten (re)indexovat vše tak rychle či často, jak byste potřeboval.
„Updatovať mapu by som mal po každej zmene sortimentu ?“ Pokud se jedná o nějaké databázové CMS, tak je asi lepší generovat sitemapu dynamicky z aktuální databáze. Případně ji můžete v nějakém rozumném intervalu (hodina, den) kešovat, ale zátěž asi nebude tak velká, aby to stálo za to. |
||
Časová prodleva: 13 let
|
0