Autor Zpráva
Ricco
Profil *
Chcem sa spýtať ako by ste robili sitemap pre internetový obchod -

- nastavovali by ste jednotlivý stránkam parameter priority alebo by ste ho úplne vypustili ?
- treba do sitemapy zahrnúť všetky stránky alebo povedzme len hlavnú stránku a jednotlivé kategórie ?
- ako často by sa sitemapa mala updatovať ? - predpokladám že vždy keď sa zmení tovar v obchode.
Marek Prokop
Profil
Záleží na tom, čeho chcete tou sitemapou dosáhnout. Bez toho Vám těžko někdo něco užitečného poradí.
Ricco
Profil *
No hlavne mi ide o to aby bol cely eshop indexovaný - takže by som mal do sitemap asi dať všetky stránky. (okrem login, košíka atď.)
Hlavne mi ide o to či sa oplatí dávať aj parameter priority - poprípade ktorým stránkam priradiť najvyššiu prioritu - tým čo sa najčastejšie menia ?.
Updatovať mapu by som mal po každej zmene sortimentu ?
Marek Prokop
Profil
Ricco:
hlavne mi ide o to aby bol cely eshop indexovaný

K tomu Vám sitemapa podle mých zkušeností skoro (či spíše vůbec) nepomůže.
Ricco
Profil *
A k čomu je sitemapa teda dobrá ?
Marek Prokop
Profil
[#5] Ricco Třeba k tomu, abyste mohl Googlu napovědět, co (re)indexovat dříve resp. častěji v případě, že Vám není ochoten (re)indexovat vše tak rychle či často, jak byste potřeboval.

Updatovať mapu by som mal po každej zmene sortimentu ?

Pokud se jedná o nějaké databázové CMS, tak je asi lepší generovat sitemapu dynamicky z aktuální databáze. Případně ji můžete v nějakém rozumném intervalu (hodina, den) kešovat, ale zátěž asi nebude tak velká, aby to stálo za to.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: