Autor Zpráva
wifi_jirka
Profil *
Ahoj,
rád bych dělal propagaci skrz "pěknou doménu". Návštěvnost domény si zajistím, ale následně ji chci přesměrovat pomocí 301ky na jiný web. Jak ale změřit návštěvnost té první, hezké domény, když tam neumístím google analytics kód ?

Uvidím třeba naopak pomocí GA na návštěvnosti té druhé domény, že lidi přišli z první ?


Díky
Marek Prokop
Profil
Návštěvnost první domény zjistíte ze serverových logů. Na druhé doméně byste mohl měřit návštěvy z první domény pomocí GA jen v případě, že budete z první domény přesměrovávat na nějaké specifické URL druhé domény (nejspíš s parametrem utm_source), ale tím Vám vznikne duplicitní obsah, takže to nedoporučuji, pokud to pro Vás není nezbytně nutné.
Tomáš Meisner
Profil
[#2] Marek Prokop

Vždyť může ten utm_source nastavit přes "#" a ne "?" a nemělo by se o duplicitu jednat, nebo se mýlím?
Marek Prokop
Profil
Ano, parametr může být za #, ale nemusí to pak fungovat zcela spolehlivě, protože některé prohlížeče AFAIK při přesměrování fragment odříznou.
Kalda
Profil
Marku, jestli se nepletu, tak ten parametr fragment za # sice IE odřezával, ale pokud poslední přesměrování obsahuje #, tak už to i IE zkousne (a byť posílání # v hlavičce Location je v rozporu s RFC, tak to prohlížeče zkousnou).
Tj. pokud se vyplní odkaz, který má probublat přes nějaký systém (např. zanést ho do PPC), tak přes ty jejich interní přesměrovávače # neprojde a řeší se to viz. http://blog.h1.cz/duplicity-pri-mereni-kampani/ .

Ale pokud si wifi_jirka chce udělat přesměrování jen z domény a to půjde jednou přímou 301kou, tak se to předá.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: