Autor Zpráva
honzin
Profil
Ahoj,

vim, že je to tu asi pořád dokola, ale musím se zeptat.

mám web, elitefitness.cz srank 6

Snažim se cílit na "fitness" a "Posilovani"

na výraz posilovani jsem na 3 stránce ( což by nebylo nic divneho, můj web neni nic moc ), ale proč je na tento výraz předemnou například stránka http://kulturistika.posilovani.vyziva.sweb.cz/, ktera ma 6 zpetnych odkazu?

Na výraz fitness je to ještě daleko horší to jsem na asi 14 té stránce na seznamu

Prostě seznam i google si myslí, že můj web není o "fitness" a o "posilování"

Jak se branit webu jako kulturistika.posilovani.vyziva.sweb.cz který prostě jen naflaka kličova slova a je předemnou?

Nemůže to být tím, že můj anchor text je malokdy "posilovani a fitness"?


Na druhou stranu vyhledavače chápu, protože na webu opravdu klíčová slova "fitness" a posilovani jsou prakticky jen v title, h1, h2 .... To by pak kdokoliv mohl totiž udělat to, že uděla web se serialy online a pak web přejmenovat na PUJCKY a jet.
Davex
Profil
honzin:
Prostě seznam i google si myslí, že můj web není o "fitness" a o "posilování"
Podle úvodní stránky je ten web víc o stravování než o fitness a posilování.

Nemůže to být tím, že můj anchor text je malokdy "posilovani a fitness"?
Kvalitní text na stránce je dle mého názoru mnohem důležitější než text v odkazech.

Na druhou stranu vyhledavače chápu, protože na webu opravdu klíčová slova "fitness" a posilovani jsou prakticky jen v title, h1, h2
Když dáš klíčová slova na stejná místa ve všech stránkách, tak která z nich je vlastně o fitness?

Proč není celý web česky?
honzin
Profil
Davex:
Podle úvodní stránky je ten web víc o stravování než o fitness a posilování.

Tak jako tohle je takový, nový články příbývají .... jednou je tam tohle, pak zas tohle no :-) Ja nechci pochybovat nebo neco proti tomu co říkáte, ale kouknete třeba na
posilovani.net/ ... to je podle me dost podobny případ, o čem to vlastně je? O strave, o klopeni zapesti?
herni.cz .... zadny text


Dále co je to kvalitní text? Vyhledavač je přeci robot, a ten neví jestli dany članek je kvalitni nebo nekvalitni, obzvlašt pokud jsou na uvodni strance jen první 2-3 věty.

Proč není celý web česky?
Přeložím.
Davex
Profil
honzin:
kouknete třeba na posilovani.net/ ... to je podle me dost podobny případ, o čem to vlastně je?
To je o mnoho jiný případ. O posilování se nezajímám, ale obsah tam vypadá dobře a také mají odhadem 10x víc zpětných odkazů z tématicky příbuzných webů. Neodkazují na ruletu, binární hodinky nebo elektrocentrály.

herni.cz .... zadny text
Nevšiml jsem si, že by tam bylo něco o fitness a posilování.

Dále co je to kvalitní text? Vyhledavač je přeci robot, a ten neví jestli dany članek je kvalitni nebo nekvalitni, obzvlašt pokud jsou na uvodni strance jen první 2-3 věty.
Vyhledavač umí rozlišit, zda se na stránce píše o vaření cizrny nebo o cvičení. Napiš tam nějaké články na téma fitness a posilování. Nadpis na konci všech stránek s klíčovými slovy nestačí.
honzin
Profil
Děkuji Vám za odpověď.


Ale jedno mi nejde pořád do hlavy, článkové weby, kde na první stránce je například 5 nejnovějších článků, přeci neznamená, že všechny musí být o daném tématu.

Například nějaký "magazin pro ženy" v titulku budou mít magazin pro ženy, v h1 budou mít magazin pro ženy, ale na titulni strance, kde bude 5 nejnovějších článků bude například o "piercingu", "jak na kluky" a podobne.

Stejně vyhledavač najde podle mě na vyraz magazin pro ženy tento magazin....

Nebo to funguje tak, že vyhledavač hodnotí celý web? Ne jen tu konkretni stranku? v tomto případě "index"

Děkuji
Petr ZZZ
Profil
honzin:
Vyhledávač hodnotí každou stránku zvlášť, není však jedno, zda a jak jsou nebo nejsou stránky nějakého webu provázané odkazy. Kritérií, podle kterých se řadí výsledky, je ale dlouhá řada, v případě Google přes 200.
honzin
Profil
Děkuji petře za odpověď

co říkáte na tento konkretní příklad na který jsem narazil:

cvic.eu/odpocin-si-pri-hrani-online-her/

Web o cvičení a PR članek naprosto "mimo" o online hrach...

Já vím že na to nelze odpovedět, ale jakou váhu má takovýto odkaz?


A když člověk chce koupit nějaký zpětný odkaz, je lepší mít odkaz ze všech podstránek ( což mi připadá velmi nepřirozené - ale zase více přeneseného ranku ) nebo jen na jedne podstrance
Petr ZZZ
Profil
honzin:
co říkáte na tento konkretní příklad
Je tam příliš mnoho hrubek a příliš mnoho reklamy na to, aby se mi to mohlo líbit.

koupit zpětný odkaz
Osobně bych odkazy nekupoval vůbec, ale snažil bych se nabídnout obsah, na který bude odkazováno dobrovolně. Jinak je samozřejmě lepší mít odkazů víc než mít jich míň, ale myslím nemusí být dobré, když jejich množství naroste nějak podezřele náhle.

Řekl bych, že všeobecně se ve spektru světového internetu setkáváme s významnou množinou webů, které lze podle jejich geneze přiřadit jedné z následujících dvou skupin:

• Autor má pocit, že má světu co sdělit nebo nabídnout, a má potřebu či ochotu se o svoje vědomosti, názory, nápady či výrobky, služby atp. podělit. Proto si zřídí nebo nechá zřídit web. Možná dá na web reklamu, aby redukoval náklady, případně něco vydělal. Obchodní záměr nemusí být nutně už při zrodu webu, nebo se nemusí vázat výlučně na internet, případně není důležitý nebo nehraje vůbec žádnou roli.

• Autor umí – nebo třeba ani neumí, ale baví ho – kódovat. Vyrobí tedy nějakou kostru webu a nacpe na ni reklamu. Potom začne přemýšlet, o čem vlastně web bude, jak ho naplnit obsahem a kde sehnat příchozí odkazy, aby byl jeho výtvor vidět ve vyhledávačích. Obchodní záměr bývá důležitým motivem už před vznikem webu a mívá vysokou závislost na internetu.

Mezi oběma variantami existuje samozřejmě spousta přechodných forem, ale řekl bych, že čím blíž má web ke druhé variantě, tím víc se autor nadře, má-li mít nějakou šanci na úspěch. Jen zdánlivým východiskem je zaměřit se na nějaké populární téma (zpravodajství, počasí, bulvár, erotika atp.), protože tam bývá veliká konkurence, se kterou je třeba se poprat.

Do které kategorie bys, honzine, zařadil Tvůj projekt?
honzin
Profil
Petr ZZZ:
Do které kategorie bys, honzine, zařadil Tvůj projekt?

Určitě to bych to nenazval tak vznešeně jako "projekt", ale u mě to bylo tak, že jsem asi před 2 lety začal chodit cvičit, začal jsem se pohybovat na všech různých fórech o dane tematice apodobně. Napsal jsem asi 15 článků než mě to přestalo bavit a web jsem potom nechal ležet jen tak. A ted se zase chci zajímat o internetové aktivity a elitefitness.cz mi přijde jako dobry web na "pokusy" a tak měním obsah a ptám se tu na foru co a jak ...
Petr ZZZ
Profil
honzin:
Tak to zní dobře. Mimochodem, jen tak namátkou, na hesla trénink na srdce a objemová strava mi Google ukazuje tvůj web na prvním a na druhém místě. Chceš-li dosáhnout dobrých pozic na další hesla, řekl bych, ze se můžeš inspirovat svým vlastním webem. ;-)
honzin
Profil
PETR

To bude nejspíš tím, že jsem to nechtěl :)

Co mě zajímá že jsou weby, kde mi prostě nejde do hlavy proč je jeden web na první strane a druhy na 3 straně vysledků vyhledávání .... Sleduju jejich zpetny odkazy, anchor, on-page faktory a fakt nevim.....

Např fulltext seznamu na dotaz "online hry"
1. herna.biz SRank 100
a online-hry-zdarma.cz na čtvrté straně výsledků vyhledávání srank 90


Podle mě on-page faktory prakticky stejné, ale online-hry-zdarma.cz o nich si seznam myslí, že to neni web relevantní na dotaz "online hry" a proto ho vypouští až v druhé vlně výsledků

Takže jediný důvod mi přijdou nějaké ostatní off-page faktory
Petr ZZZ
Profil
Aniž bych studoval online hry, nějaké rozdíly u rozdílně řazených webů asi budou, přičemž mimostránkové faktory jsou samozřejmě také důležité.
honzin
Profil
Dobřé poledne :-)

Vypadá to, že je téma nejspíš vyřešeno .... viz.

http://search.seznam.cz/?sourceid=szn-HP&thru=&q=posilovani

na prvni straně seznamu na slovo posilovani

Na výraz fitness jsem na straně 13, nicmeně tam je to díky tomu, že web evidentně o fitness neni :-)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: