Autor Zpráva
pan.kolouch
Profil *
Chtel bych se zeptat, jestli ma z hlediska SEO vlil, kdyz zmenim keywords a description na kazde strance . tj. napr, ze tyto polozky budou vypadat jinak na strance menu, produkty, kontakt, apod.. nebo je to jedno a tyto polozky se muzou nechat pro vsechny stranky stejne .. ?

dekuji za odpoved
Chamurappi
Profil
Domnívám se, že keywords nemají v rozumných vyhledávačích vůbec žádný vliv. Stejně tak description. Je to neviditelná informace, může být zavádějící. Vyhledávač musí uvažovat jako jeho uživatelé a k těm se sdělení v <meta> elementech dostává výjimečně.
Marty
Profil
Keywords - stále je používám, odevšaď slýchávám, že už je vyhledávače neberou absolutně v potaz. Tuším že u Googlu tomu opravdu tak je, takže od jejich uvádění začnu upouštět

Description - malá váha se mu určitě dává, a i kdyby ne, tak některé vyhledávače (jyxo) používají description jako popisek při zobrazování jednotlivých výsledků vyhledávání. Description by ale opravdu měl co nejvýstižněji popisovat, co se na dané stránce nachází, pokud budete uvádět všude stejný, tak ho rovnou nemusíte uvést vůbec.
Bender
Profil
Není na škodu tyto 2 meta tagy zadat! není to moc práce a určitě to i pomůže. navíc description je důležitý ne pro vyhledávače ale pro lidi, např. na googlu uvidí pod titulkem zobrazený tento tag a podle toho se rozhodnou kliknou-li nebo ne.

Určitě je dobré měnit je na každé stránce.
Yuhů
Profil
Reaguji na původní dotaz:

> z hlediska SEO vlil, kdyz zmenim keywords a description na kazde strance?

Ani ne tak z hlediska SEO, jako spíš z jiných hledisek. Já keywords používám pro interní vyhledávač a fakt si nedokážu představit, k čemu by mi byly, kdybych je měl na všech stránkách stejná.

SEO není podstatné. Podstatní jsou uživatelé a autoři. Meta tagy jsou určeny zejména pro ně. Jde o účel, pro který se meta tagy používají, nikoli o SEO.
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0