Autor Zpráva
Saaw
Profil
Zdravím,
ak dám vyhľadať v google www.propark.sk nájde ju bez problémov. Ak však vyhľadávam pomocou kľúčových slov, ktoré som použil v indexe, stránku vôbec nevie nájsť. Príklad, spojenie Parkovanie v Bratislave mi nájde všelijaké weby, rôzne články z novinových webov, ale moju stránku nenájde.
Takto vyzerajú kľučové slová v indexe:
<meta name="description" content="www.ProPark.sk - Všetko pre vaše parkovisko" />
<meta name="keywords" content="Bratislava, parkovanie Bratislava, parkovanie v Starom meste, parkovisko Bratislava, parkovanie v hlavnom meste, parkovanie pri budove dell, parkovanie pri delly, parkovanie pri delli, parkovanie dell, parkovisko dell, parkovisko staré mesto, parkovanie, parkovisko, parking, propark, propark.sk, parkovacie systémy, plánovanie, plány parkovania, plánovanie parkoviska, vytvoriť parkovisko, parkovacie miesto, dopravné značenie, značky" />
<meta name="Author" content="Copyright 2010 ProPark.sk"/>
<meta name="robots" content="index,follow" />
<meta name="googlebot" content="index,follow" />

Vie mi niekto poradiť? Dakujem.
Joker
Profil
Saaw:
Vyhledávače meta keywords prakticky nepoužívají, orientují se podle obsahu stránky.
Saaw
Profil
žial nie som odborník, som rád, že mi ten web funguje, preto nie je zrovna fér ma súdiť za chyby ktoré robím.
overSEO
Profil *
promin ale kde v indexu jsi pouzil spojeni "Parkovanie v Bratislave"?
description je tak dobry ktomu ze jej vyhledavac pouzije jako popisek pri vypisu vyhledavani. keywords vyhledavace ignoruji uplne (asi kvuli lidem jako jsi ty)

titulek toto spojeni neobsahu stejne tak obsah stránky. to stejné i ostatní stránky. slovo bratislava jsem tam videl snad jen jednou.

pokud chces stranku optimalizovat na spojeni "Parkovanie v Bratislave" tak toto spojeni na strankach pouzivej. celkove je na strankach minimum textu. obrazky by mohly mit i nejake rozumne titulky.

veci typu <meta name="googlebot" content="index,follow" /> jsou hodne uzitecne :)
LudekBrno
Profil
Saaw:

Nikdo tě nesoudí, jen ti píší, co musíš udělat, aby to fungovalo. Nemůžeš chtít po vyhledávačích, aby tvoji stránku nabízel na klíčová slova, která se na ní vůbec nevyskytují nebo jen zcela sporadicky. Klíčová slova (v meta keywords) vyhledávače ignorují, tedy s tím jejich výčtem ses namáhal zbytečně. Meta description některé vyhledávače použijí jako úryvek zobrazený u vyhledaného odkazu. Ale základní věc, která vyhledávačům řekne, co na stránce je a tedy na jaká klíčová slova má stránku nabízet, je tag title, ve kterém je vhodné mít slovní spojení, na které chceš být vyhledáván. Jistě nebude nikdo vyhledávat "všetko pre vaše parkovisko". Tam je třeba uvést např. "parkovanie v Bratislave". Stejně tak je dobré, aby se to klíčové slovní spojení objevovalo v textu, v nadpisech, ale s rozumem a v různých tvarech.
ninja
Profil
Saaw: Pokud nejste odborník, proč vytváříte komerční stránky?
Saaw
Profil
ninja: ja som nikde nenapísal, že by som ju vytváral ja..
LudekBrno: Ďakujem za odpoved. Google a ostatné vyhladávače to berú len z hlavnej stránky alebo aj z podstránok?
LudekBrno
Profil
Saaw:

Já nejsem žádný expert, ale zjednodušeně se dá říct, že vyhledávače berou každou stránku samostatně, nikoliv web jako celek. Tedy ta klíčová slova se musí vyskytovat na té konkrétní stránce webu, která se má na vybranou klíčovou frázi objevit ve výsledcích. Pokud chceš, aby se objevovala titulní stránka, musí klíčová slova obsahovat i ona. Dále pokud chceš preferovat titulní stranu, dá se tomu pomoci výskytem klíčových slov na dalších podstránkách, které však současně budou odkazem na titulní stranu a totéž i na dalších webech v internetu. Také preferenci titulní strany pomůže vytvoření sitemap s uvedením parametru "priority" s hodnotou 1.00 pro titulní stranu.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: