Autor Zpráva
black_sheep
Profil *
Zdravím Vás.

Tak mám zase všetečný dotaz. Je mi jasné, že technologie měření prokliků je dost nepřesná a různé metody vrací různé výsledky. Sám jsem takové věci programoval kdysi dávno. Přijde mi ale, že v dnešní době kdyz Javascript i Cookies dobře podporují i telefony, už to ale je trošku klišé, a rozdíly by něměli být víc než několik procent.

K věci: dnes přišel report od Firmy.cz (všemi milovaný Seznam, kdybyste nevěděli), lákající na prodloužení placeného zápisu, a počet prokliků nám vychází na číslo přes 10.000. I vydal jsem se (zvědavec) podívat co na to Google Analytics. Čekal jsem rozdíl v procentech, ale realita mě zaskočila. Data od Seznamu určují čisla od května 2010 do dubna 2011.

Vzal jsem tedy stejné období v GA, zobrazil si odkazující stránky a ejhle - firmy.cz jsou tam za 4,036; z toho "New Visitor 2,883" a "Returning Visitor 1,153". To už je míň než polovina.

Co myslíte, že činí takový problém a kde je spíš realita? Je skutečně technická odchylka měření nad úrovní dvojnásobku?
Krakatoa
Profil
Já mám scripty od ga bloklé ve firefoxu v adblocku, třeba to tak má většina tvých návštěvníků.
ninja
Profil
Srovnávat prokliky a návštěvy (respektive jak uvádíte dokonce Návštěvníky) je nesmysl.
black_sheep
Profil *
Krakatoa: to tedy doufám, že ne. Myslíte, že GA jsou hodně daleko od pravdy? Možná by bylo lepší to hlídat na straně serveru než u klienta.

ninja: OK, ale nějak netuším proč. co takhle nějaký důvod? díky :-)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0