Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
black_sheep Profil * |
#1 · Zasláno: 14. 4. 2011, 11:44:41
Zdravím Vás.
Tak mám zase všetečný dotaz. Je mi jasné, že technologie měření prokliků je dost nepřesná a různé metody vrací různé výsledky. Sám jsem takové věci programoval kdysi dávno. Přijde mi ale, že v dnešní době kdyz Javascript i Cookies dobře podporují i telefony, už to ale je trošku klišé, a rozdíly by něměli být víc než několik procent. K věci: dnes přišel report od Firmy.cz (všemi milovaný Seznam, kdybyste nevěděli), lákající na prodloužení placeného zápisu, a počet prokliků nám vychází na číslo přes 10.000. I vydal jsem se (zvědavec) podívat co na to Google Analytics. Čekal jsem rozdíl v procentech, ale realita mě zaskočila. Data od Seznamu určují čisla od května 2010 do dubna 2011. Vzal jsem tedy stejné období v GA, zobrazil si odkazující stránky a ejhle - firmy.cz jsou tam za 4,036; z toho "New Visitor 2,883" a "Returning Visitor 1,153". To už je míň než polovina. Co myslíte, že činí takový problém a kde je spíš realita? Je skutečně technická odchylka měření nad úrovní dvojnásobku? |
||
Krakatoa Profil |
#2 · Zasláno: 14. 4. 2011, 13:28:55
Já mám scripty od ga bloklé ve firefoxu v adblocku, třeba to tak má většina tvých návštěvníků.
|
||
ninja Profil |
#3 · Zasláno: 14. 4. 2011, 13:56:19
Srovnávat prokliky a návštěvy (respektive jak uvádíte dokonce Návštěvníky) je nesmysl.
|
||
black_sheep Profil * |
#4 · Zasláno: 14. 4. 2011, 14:52:16
Krakatoa: to tedy doufám, že ne. Myslíte, že GA jsou hodně daleko od pravdy? Možná by bylo lepší to hlídat na straně serveru než u klienta.
ninja: OK, ale nějak netuším proč. co takhle nějaký důvod? díky :-) |
||
Časová prodleva: 13 let
|
0