Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Evice Profil * |
#1 · Zasláno: 2. 5. 2011, 12:00:26
Z výsledků GA vyplývá, že na moje stránky chodí většina uživatelů na klíčové slovo názvu společnosti.
Je to přiznivý fakt? Proč nezadají tito uživatelé přímo název domény? Může být důvodem špatně zapamatovatelná doména? A nebo je to obvyklé chování uživatelů? Tzn. než zadat doménu, tak raději zadám název společnosti do vyhledávače? Díky za odpověď. |
||
Marek Prokop Profil |
#2 · Zasláno: 2. 5. 2011, 12:48:18
Jedná se o tzv. navigační dotazy a jsou velmi časté -- podle různých průzkumů tvoří minimálně 10 % hledání. Pokud mnohem více hledají název firmy a ne doménu, pak je evidentně název firmy známější. To může být způsobeno jeho snazší zapamatovatelností, ale také nemusí. Záleží na tom, co víc propagujete, o čem se víc píše atd.
Obecně ani nejde rozhodnout, zda je to dobře. Zná-li (a hledá-li) hodně lidí název firmy, naznačuje to silnou značku, což je určitě dobře. Na druhou stranu, pokud navigační dotazy výrazně převažují nad obecnými, nebude asi web dobře optimalizovaný pro vyhledavače. Jde o to, co je Vaším cílem. |
||
Bubák Profil |
#3 · Zasláno: 2. 5. 2011, 12:59:08
Odpovím jenom za sebe, nemám to podloženo žádným průzkumem.
Zatímco "kdysi" člověk musel navštívit stránku vyhledávače, což byla drobná komplikace, dnešní prohlížeče to ulehčují tím, že do adresního řádku umožňují napsat vyhledávané slovo, což může být i název společnosti. |
||
Marek Prokop Profil |
#4 · Zasláno: 2. 5. 2011, 14:09:14
Bubák:
„dnešní prohlížeče to ulehčují tím, že do adresního řádku umožňují napsat vyhledávané slovo“ Nemyslím, že by to s tím nějak významně souviselo. To AFAIK umožňují prohlížeče až skoro 15 let :-) |
||
Evice Profil * |
#5 · Zasláno: 2. 5. 2011, 14:19:14
Marek Prokop
O optimalizaci pro vyhledávače se právě snažíme. Díky za odpověď:-) |
||
ninja Profil |
#6 · Zasláno: 2. 5. 2011, 18:55:48
Evice: V tom případě na název firmy se již soustředit nemusíte, spíše na další fráze ;).
|
||
Časová prodleva: 13 let
|
0