Autor Zpráva
Lukáš M
Profil
Zdravím, asi mám poměrně obvyklý dotaz, ale v problematice SEO jsem zatím spíše poučený začátečník. Znám základní pravidla, jak třeba psát kód a obsah, ale když něco nefunguje, nevím co stím.

Tedy k věci: Moje stránky www.potrefena-husa.cz navštívil Google bot 10. září. Tehdy byly ještě v pracovní verzi, takže tam asi moc času nepobyl, od té doby vůbec nepřišel, přestože jsem se (snad) "pripomněl" návštěvou stránek s Google toolbarem a přidáním své adresy v nějakém google formuláři.

Abych získal něajé zpětné odkazy mezitím jsem je registroval alespoň v jyxu a centru, další zpětné odkazy zatím neovlivním, protože tato provozovna byla všude možně (seznam atd.) registrovaná bez odkazu na web a zatím mi nebylo sděleno heslo, abych do záznamu mohl odkaz přidat.

Pro dokreslení (nevím, na kolik je to důležité) dodávám, že stránky navštívil ještě 1x Holmes (tj. centrum, pokud se nemýlím) a 2x Gooogle Adsense (naposledy 24. září). Můj dotaz je asi jasný - jak na web dostat Googlebota znovu? Děkuji.
Martin Kuželka
Profil
Chce to více zpětných odkazů...
Petra
Profil
No nejspíš těmi odkazy. Moc nechápu to s tím přidáním do katalogů bez odkazů, většina katalogů přidání bez odkazu totiž ani neumožňuje (neodešle formulář bez URL) a katalogů je přeci spousta a určitě se najde hodně těch, v kterých ten odkaz nebo neodkaz není.
Lukáš M
Profil
Diky za rady. Myslel jsem, že je to tak, že už při pár zpětných odkazech bot přijde a odkazy poté rozhodují až v pořadí podle PR. Jestli je to tedy tak, že se od zpětných odkazů uvádí i urgence návštěvy, tak máme co dělat :) ... Díky!

OT Jinak zadání do katalogu stránek bez URL asi opravdu možné není, v případě katalogů firem - ať už speciálních jako jistapit.cz nebo obecných jako je Seznam to jde - viz např. http://www.seznam.cz//44/60/08.html /OT
Yuhů
Profil
stačí dvě věci:
* zpětné odkazy
* trpělivost
prostě je brzo.
Richi
Profil
Možná mu u vás proste nechutnalo nebo ho zarazily ceny :-)
Lukáš M
Profil
Yuhů