Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Patrik Jíra Profil * |
#1 · Zasláno: 6. 5. 2011, 13:06:26
Zdravím, předně chci říct, že budu vděčný za jakoukoliv odpověď, odkaz na relevantní a kvalitní studijní materiál, či osobní zkušenost samozřejmě vítám nejvíce :))
Jde o následující: můj zaměstnavatel upgraduje eshop (cca 10k uniques měsíčně) na novou verzi vnitřností, nicméně ta je postavena na jiném formátu url adres (kategorie, produkty). Po přečtení několika článků o migraci z pohledu SEO se trochu obávám, že by eshop (sice zůstane na staré doméně, ale struktura adres se tedy zásadně změní) mohl ztratit návštěvníky z vyhledávačů. Jak by měl vypadat korektní převod? Ponechat starý eshop a postupně přesměrovávat jednotlivé sekce (301 redirecterm) a produkty na nový (a tedy nový dát na jinou doménu)? Nebo prostě upgradovat a nechat vyhledávače, ať se s tím poperou a případně jen zajistit solidní 404 stránku? |
||
ShiraNai7 Profil |
#2 · Zasláno: 6. 5. 2011, 13:11:50
Přejít na novou verzi, zařídit přesměrování starého formátu adres na novou s 301 moved permanently hlavičkou. Není důvod měnit doménu.
|
||
Marek Prokop Profil |
#3 · Zasláno: 6. 5. 2011, 13:25:18
Nicméně i v případě správného přesměrování dojde k dočasnému snížení návštěvnosti. Dočasný = 1-4 měsíce podle velikosti e-shopu a vyhledavače (Google kratší, Seznam delší). Snížení = 20-50 % opět podle velikosti shopu, vyhledavače a současné návštěvnosti z podstránek.
|
||
ShiraNai7 Profil |
#4 · Zasláno: 6. 5. 2011, 13:31:13
Nebo upravit novou verzi tak, aby použivala stejný formát adres, pokud je to možné.
|
||
Patrik Jíra Profil * |
#5 · Zasláno: 6. 5. 2011, 15:32:05
Děkuji, to vypadá jasně :)
|
||
Časová prodleva: 13 let
|
0