Autor Zpráva
mhmpr
Profil
Mam dilema, chci nakoupit nějaké odkazy a přemýšlím jakou cestou se vydat. Mam dvě možnosti:

a) nákup z webů, které mají obrovské ranky, návštěvnost ale jsou šíleně drahé - řadově tisíce / měsíc

b) nákup z webů, které mají průměrné ranky, malou navštěvnost, ale jsou zase relativně levné, tedy jich můžu koupit desítky

Jaká cesta je lepší? Díky za rady.
ninja
Profil
Jakou si představujete na takto abstraktní otázku odpověď? Spočítejte si poměr cena/výkon a vyberte lepší variantu. Nebo peníze investuje nějak chytřeji.
mhmpr
Profil
No především mi jde o pozice na Seznamu a řeším jak to udělat nejrychleji. Me to jako abstraktni nepripadá, jsou dvě varianty. Teď jde o to, která je efektivnější. Tedy jak těchto variant zhodnotit poměr cena/výkon, jestliže mi jde především o zlepšení pozic na Seznamu.
Dranel
Profil
mhmpr:
Jaká cesta je lepší? Díky za rady.
Ani jedna. Volbou budete vybírat to menší zlo. Investujte raději prostředky do kvalitního obsahu, do marketingu, zlepšete své vystupování na venek, udržujte si dobré zákazníky, vydržujte si výborné zákazníky a jako bokovku sbírejte potenciální zákazníky.
mhmpr
Profil
Jasný, ale tohle jsou takove obecné poučky, kvalitní obsah atd. Pravdou je, že pokud chci získat nové zákazníky, tak bez toho abych byl dohledatelný ve vyhledavači to nepůjde. čili za předpokladu, že není reálné získat dostatek odkazů přirozenou cestou, tak nezbývá, než je koupit. Jinak s tim co jste napsal souhlasím.
ninja
Profil
mhmpr: Nápuk, respektive obecně získávání odkazů, je běh na dlouhou trať. Výsledky to přinese až za mnoho týdnů, spíše měsíců. Pokud tedy potřebujete okamžité zlepšení, zkuste spíše PPC, Pr články na specializovaných webech, emailing, atd.
Homer
Profil
Je docela možné, že z webů, které nyní mají průměrné ranky, malou navštěvnost, ale jsou zase relativně levné se časem stanou weby s vysokými ranky a návštěvností. Potom by se levný odkaz vyplatil.
Machinecz
Profil
Tady platí jednoduchý postup
1. zákazník se musí na web dostat jinak muže být super cena super web a super info na něm ale kničemu
2. musí se zorientovat a nesmí být něčím demotivován(design ? např)
3. Musí najít kategorii kterou hledá
4. Cena musí být akceptovatelná
5. Podmínky např u shopu poštovné a platba musí být akceptovatelné

Tady mě taky zajímá nákup odkazů. Většina ploch na stránkách je k pronájmu, pokud stránka vyroste změní se cena pronájmu, nečekal bych věrnostní slevy, takže jak píše Homer, kup si odkaz a čekej až vyrostou se mi nezdá dobrý.
Pokud levný odkaz tak zdarma katalog nebo forma výměny. Pokud platit, tak tam, kde ti nabídnou víc než jen jeden odkaz, ale taky třeba zákazníky, kteří opravdu příjdou a koupí, takže silně oborově. Prodáváš okrasný stromy tak banner na internetovým portálu zahrada.cz a ideal je ten že lidi, kteří přes něj opravdu příjdou zaplatěj nájem a posilnění tvého webuje jen bonus. Facebook reklamy se mi třeba líbí tím, že mužeš dát obrázek který upoutá, nevýhoda je že je to kliková reklama.

Sám ted budu mít hodně dotazů až dočtu celé forum, jetu spousta mýtů a spousta lidí co poradí obecně a nebo ti řekne, prď na klíčový slova, hlavně at je to dobře čitelná pohádka a pak robot to nenabídne, protože neví ani co děláte a web kničemu. Posadte 6letou dceru , 20letýho souseda, manželku , bratra a babičku před počítač a řekněte jim at koupí třeba ten okrasný strom. Pustí seznam dají hledat okrasný strom a klinkou na první nebo podle toho jak se jim náhled líbí tak třeba na druhý link. Když zahlídnou menu okrasné dřeviny tak tam kliknou a na ten text se možná podívá babička ale ani to ne.. Pokud bude eshop mít na hlavní straně slevy,tak se na ně podívá možná manželka, ale na první 4 produkty a stejně odeběhne ..

trošku jsem odběhnul tak mě kdyžtak ignorujte ;)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0