Autor Zpráva
Kurt Urput
Profil *
Dobrý den

Předpokládejme, že je vstupní stránka webu, na níž je textový obsah ve dvou jazycích (EN/CZ), řekněme v poměru 80:20. Stránka se nachází pod doménou .com, META tagy specifikují jazyk stránky jako EN. Může přítomnost minoritního jazykového obsahu (CZ) nějak zásadně "zmást" roboty a tím ovlivnit negativně indexaci obsahu, jednoduše - stránce z hlediska SEO ublížit?

Díky za komentáře k věci.
ra100
Profil *
Neviem, ako to máš presne vymyslené, no pri dvoch jazykovo rozdielnych stránkach určite nesmie, alebo by nemalo chýbať -
<meta http-equiv = "content-language" content = "cz"/>
a pre anglickú verziu -
<meta http-equiv = "content-language" content = "en"/>

napr.
toto roboty určite nezmetie.
Petr__
Profil *
ra100:
"cz" není zkratka pro češtinu.

Dá se použít:
<meta http-equiv = "content-language" content = "en, cs"/>

ale vyhledávač si to nejspíše nakonec stejně přebere po svém.
ra100
Profil *
Petr_:
yoyoyo...som sa kopol )
shaggy
Profil
ra100:
Neviem, ako to máš presne vymyslené, no pri dvoch jazykovo rozdielnych stránkach určite nesmie, alebo by nemalo chýbať -
<meta http-equiv = "content-language" content = "cz"/>
Prečo by to nemalo chýbať? Ja to na stránkach nepoužívam. S čím si lepšie poradí hlasová čítačka? S tvojim kódom, alebo s tým, čo používam ja?
<html lang="sk">

Ja odpoveď viem, vieš ju aj ty (keď píšeš, že by niečo na stránkach nemalo chýbať)?

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0