Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Kurt Urput Profil * |
#1 · Zasláno: 14. 9. 2011, 09:56:31
Dobrý den
Předpokládejme, že je vstupní stránka webu, na níž je textový obsah ve dvou jazycích (EN/CZ), řekněme v poměru 80:20. Stránka se nachází pod doménou .com, META tagy specifikují jazyk stránky jako EN. Může přítomnost minoritního jazykového obsahu (CZ) nějak zásadně "zmást" roboty a tím ovlivnit negativně indexaci obsahu, jednoduše - stránce z hlediska SEO ublížit? Díky za komentáře k věci. |
||
ra100 Profil * |
#2 · Zasláno: 15. 9. 2011, 17:12:08
Neviem, ako to máš presne vymyslené, no pri dvoch jazykovo rozdielnych stránkach určite nesmie, alebo by nemalo chýbať -
<meta http-equiv = "content-language" content = "cz"/> <meta http-equiv = "content-language" content = "en"/> napr. toto roboty určite nezmetie. |
||
Petr__ Profil * |
#3 · Zasláno: 15. 9. 2011, 18:27:48
ra100:
"cz" není zkratka pro češtinu. Dá se použít: <meta http-equiv = "content-language" content = "en, cs"/> ale vyhledávač si to nejspíše nakonec stejně přebere po svém. |
||
ra100 Profil * |
#4 · Zasláno: 15. 9. 2011, 18:46:24
Petr_:
yoyoyo...som sa kopol ) |
||
shaggy Profil |
#5 · Zasláno: 15. 9. 2011, 20:40:22
ra100:
> Neviem, ako to máš presne vymyslené, no pri dvoch jazykovo rozdielnych stránkach určite nesmie, alebo by nemalo chýbať - > <meta http-equiv = "content-language" content = "cz"/> Prečo by to nemalo chýbať? Ja to na stránkach nepoužívam. S čím si lepšie poradí hlasová čítačka? S tvojim kódom, alebo s tým, čo používam ja? <html lang="sk"> Ja odpoveď viem, vieš ju aj ty (keď píšeš, že by niečo na stránkach nemalo chýbať)? |
||
Časová prodleva: 14 let
|
0