Autor Zpráva
Euroblb
Profil
Při již vytvořené webu, kdy nebyl brán ohled na SEO optimalizaci, se u Googlu, Seznamu vytvořil záznam, který při vyhledávání zobrazuje text který je stylován jen jako odkaz na stránky autora.
Nevíte prosím jak by se to dalo ovlivnit ?
Předem děkuji.
Plaváček
Profil
Euroblb:

Rychlé odpovědi:

1. SEO optimalizace neexistuje
2. Nevíme, co chceš ovlivnit, protože netušíme, o čem vlastně mluvíš. Nápověda: konkrétní ukázka.
3. Předem nemáš zač.
Petr ZZZ
Profil
Euroblb:
Můžeš stránku upravit tak, jak si ji představuješ, a čekat, až to vyhledávače zohlední. To může chvíli trvat (řádově týdny až měsíce).

Plaváček:
SEO optimalizace neexistuje
Občas je různě po internetu k vidění optimalizace pro vyhledávače, kterou by nebylo na škodu optimalizovat. :)
(Pro pana Euroblba: Plaváček chtěl naznačit, že SEO je optimalizace pro vyhledávače, pročež spojení SEO optimalizace působí divně.)
Euroblb
Profil
Omlouvám se vím co znamená SEO, akorát jsem si neuvědomil to slovní spojení.

Příklad.
Omlouvám se, byly vytvořeny stránky www.veterinaborecka.cz
A bohužel při vyhleávání na google.com něco jiného než by mělo příklad dotazu
a na seznamu to je ještě horší, zobrazuje se odkaz na autora, což není dobré.
Poradil by mi někdo jak tyto chyby oštřit, vyvarovat se tomu aby se indexovali ve vyhledávači takovéto texty, a jestly se dá "doporučit" robotům důležitý obssah stránek. který chcete aby byl vyditelný více než jiný třeba pomocí sitemap.xml.
opravdu mě nenapadá jak na to.
předem děkuji.
Vím že aktualizace těchto dat ve vyhledávačích trvá nějakou dobu jak zmínil Petr ZZZ, ale čím dříve to bude napsáno správně, tím lépe.
jenikkozak
Profil
Euroblb:
Ten kontakt je v podstatě jediná smysluplná informace, kterou na těch stránkách nabízíte. Pokud chcete, aby vyhledávač podával podle Vás relevantnější texty, nebývá lepší možnost, než mu je poskytnout.
Protože se vyhledávaný text („veterina borecka“) nikde ve Vašich textech nenachází a obsah Vašeho metatagu description stojí za starou belu, nabízejí vyhledávače uživatelům texty z Vašeho kontaktu, kde je uvedná podobná fráze.

Budou Vaši návštěvníci ale hledat frázi „veterina borecka“? Nebudou spíše hledat např. „veterina opava“? Pak vůbec nebude záležet na tom, co vyhledávače vracejí na první uvedenou frázi.

a na seznamu to je ještě horší, zobrazuje se odkaz na autora, což není dobré.
Na tohle je optimalizovaná klávesa Delete. Tu patičku smažte a budete mít po problému.


Mimo téma:
Nikdy na webu nepodtrhávejte nic, co není odkazem.
Euroblb
Profil
jenikkozak:
Takže pokud jsem pochopil správně, je nejlepší při vyvtáření webu zakomponovat do obsahu stránky co nejvíce spojitostí s klíčovými slovy podle které by měly navést ve vyhledávačích uživatele na stránky?

description stojí za starou belu
Mohle b yjste prosím uvést nějaký příklad třeba na želeřství či něcčem jiném, to je uplně jedno jak by se měl metatag description úvádět.
z vaší věty jsem pochopil tak, že by vyskyt description měl být uveden v obshau stránky.

Nikdy na webu nepodtrhávejte nic, co není odkazem.
Co tím máte na mysli?
Nadpisy <H1>?

Co se týká patičky tak máte zřejmě pravdu a půjde pryč, DELETE bude v totmto případě dobrým přítelem, bez ní se obejdem.
Jen pro informaci, jak se vyhnout tomu aby vyhledávač nepříkládal obsahu patičky větší význam než semotné podstatě stránek.

Byl bych rád kdyby se odkaz zobrazil na první místě ve vyhledávači při zadání veterina opava, ale vím že to je otázka času,"page ranku", zpětných odkazu na stránku apd.
Je pro mě teď hlavním cílem aby vyhledávače braly důležité informace ze stránky, jako je kontakt, místo, služby, a samozřejmě město.
jenikkozak
Profil
Euroblb:
z vaší věty jsem pochopil tak, že by vyskyt description měl být uveden v obshau stránky.
Pokud vyhledávač nenajde na Vaší stránce text, který by obsahoval přímo text, který uživatel zadal do vyhledávacího políčka, může mu v některých případech nabídnout text, který uvedete v metatagu description. Vy máte v descrition pouze část toho kontaktu, který je stejně uveden v záhlaví každé stránky.

Nikdy na webu nepodtrhávejte nic, co není odkazem.
Co tím máte na mysli?
Všechno, pod čím je čára, která se tváří jako podtržení. V tomto případě jde skutečně o nadpisy.

Jen pro informaci, jak se vyhnout tomu aby vyhledávač nepříkládal obsahu patičky větší význam než semotné podstatě stránek.
Vyhledávač pozná, že se něco opakuje na všech stránkách a že je to dole, z čehož usoudí, že se jedná o málo důležitou patičku. Nejde tolik o to, jak udělat, aby byla patička málo důležitá. Spíše naopak poskytnout dostatek informací ve vlastním obsahu webu.
Tady vyhledávaný výraz „veterina borecka“ nikde jinde než v patičce uvedený není. Proto vyhledávači nezbylo nic jiného, než hledajícímu nabídnout právě text z patičky.

Byl bych rád kdyby se odkaz zobrazil na první místě ve vyhledávači při zadání veterina opava, ale vím že to je otázka času,"page ranku", zpětných odkazu na stránku apd.
Pouze v čase to vězet nebude. Na „page rank“ (nevím, co tím konkrétně máte na mysli) bych se raději vykašlal a snažil se raději o unikátní obsah. Pouze kontakt nestačí. Služby, které vypadají trochu zajímavě, mají identickou kopii. Ale i kdyby se ta stránka nacházela pouze na Vašem webu, obsahuje pouze obecné fráze. A Vy se asi nepotřebujete ve vyhledávači dostat na první místo na fráze „plastika očních víček“ nebo třeba „operace kloubů“.
Takhle bych to viděl já.
Davex
Profil
Euroblb:
na seznamu to je ještě horší
A může to být ještě horší, pokud nebude vidět skrytý text „Vterina Opava, Mvdr. Lenka Bořecká“. Sice nikdo vteřinu v Opavě hledat nebude, ale skrytý text tam nemá co dělat.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0