Autor Zpráva
JindraK
Profil *
Ahoj lidi, měl bych dotaz jak asi dlouho trvá než a jestli vůbec se začnu na googlu zobrazovat někde ve předu (cca do 20 pozice). Na seznamu, jyxu, bingu, yahoo vše ok jen ten google nic. Stránky mám pár let a asi tak před měsícem proběhla masivní překopávka. Na google jsem poslal žádost o znovu posouzení jestli nemám ban a bylo mi napsáno že nemám. Tak nějak nechápu proč se ve výsledcích nezobrazuju. Jde mi hlavně o dotazy: truhlářství liberec, výroba nábytku, kuchyně liberec a podobné. Je mi jasné, že v kuchyních je konkurence velká, ale přeci jen jsem se snažil ty texty optimalizovat co nejvíc a efekt na google 0. Prosím o rady, předem díky. www.studio-iks.com
Plaváček
Profil
JindraK:

Nejpravděpodobnější příčinou špatného umístění bude chudý (až podezřelý) odkazový profil.

Jinými slovy - na web nevedou prakticky žádné přirozené odkazy, ani z tématických, ani z autoritativních webů. Odkazy z čistokrevného MFA (spampal.sidak.net) či tuny odkazů ze SEOmatů (seo.wamos.cz) vám k lepším pozicím zcela určitě nepomohou.

Zkuste si nastudovat něco o linkbuildingu (třeba zde http://www.seomoz.org/beginners-guide-to-seo/growing-popularity-and-links - anglicky) a nabyté vědomosti uvést do praxe.
Ivy
Profil
* Udělej to co píšeš ve svém posledním příspěvku v tomto vlákně, to bych viděla tak že by ti mělo pomoct k nějakým odkazům. Jinak většina mých připomínek z toho vlákna trvá, včetně základních věcí jako je absence ceníku. Zejména se na té stránce opravdu příliš nevyznám, jsou tam dvě menu a na orientaci je to hodně šílené.
* Pokud zlepšíš orientaci a přidáš fotky jednotlivých druhů dřev, případně i s popisem jejich vlastností tak na tebe sama odkážu. Doporučila bych zařadit nejen běžné druhy, ale i nějaká exotická dřeva, jako mají například tady.
Plaváček
Profil
JindraK:

Mimochodem, ošetři si také zbytečnou duplicitu, viz http://studio-iks.com/ a http://www.studio-iks.com/. Vysvětlení: http://vyhledavace.info/seo-faq/7/duplicitni-obsah
jenikkozak
Profil
JindraK:
To jsou oficiální stránky firmy? Podle úvodní stránky se to poznat nedá.
Jak se vlastně ta firma jmenuje? Studio IKS? Hádám. Z kontaktu ani úvodní stránky jsem to vážně vyčíst nemohl.

„Nejnavštěvovanější stránky“ jsou to Vaše překopání? Delete.
Anketa na všech stránkách pouze zvyšuje podíl šumu. Delete.
Klíčová slova v patičce „Truhlářství Liberec Jindřich Klíma - Studio - IKS - interiéry - kuchyně - skříně“ nemají pro nikoho význam. Takže „SEO“? Delete.
Proč máte na úvodní stránce 8× uvedeno, že máte truhlářství Liberec? Další „SEO“? Delete.
Podmenu je v místě, kde by ho uživatel nečekal. Delete.
Ty nenápadné odkazy v textu na úvodní stránce mají jaký význam? Delete.
V záhlaví není klikací logo, ačkoliv Vám bylo doporučováno. Kašlete tedy na uživatele a jde Vám jen o „SEO“?
Pseudoseoměřiče Vám sice dají 100% skóre. U mne, jako obyčejného člověka, který by si chtěl zařídit kuchyň, se do průměru nedostanete. Nevím, v jakém smyslu jste web předělal, aby lépe vyhovoval vyhledávačům, bojím se však, že jste to vzal za špatný konec.

Mimo téma:
Akční nabídka, na kterou upozorňujete v hlavním menu, Vám skončila před patnácti dny.
JindraK
Profil *
Díky za reakce (a že jich je):

Ivy:
Udělej to co píšeš ve svém posledním příspěvku v tomto vlákně,“ - Ok začnu na tom pracovat.

Pokud zlepšíš orientaci a přidáš fotky jednotlivých druhů dřev“ - Dřeviny na jaké poukazuješ samo znám, jde jen o to, že z toho dělám opravdu vyjímečně, orientuju se víc na nábytek z plošných materiálů lamino nebo dýha a masiv jako takový dělám tak z 10%, spíš mám v plánu udělat stránku kde budou rozepsány jednotlivé komponenty nábytku jako typy zásuvek, různé možnosti výklopů, u vestavěných skříní možnosti uspořání a vybavení jako jsou držáky bot, kravat, atd.

absence ceníku“ - no ono to je trochu problematické, dělám vše na zakázku s tím, že si zákazník může vybrat prakticky vše takže je možné že 2 kuchyně můžou pokud je neotevřeš vypadat absolutně stejně a přeci je v nich třeba 10 tis rozdíl. Tak se mi moc nechce tam ty ceny psát. Jediné co tak asi můžu zveřejnit jsou ceny těch komponent jak jsem psal výše a hodinovou sazbu případně cenu dopravy.

Plaváček:
Mimochodem, ošetři si také zbytečnou duplicitu“ - Vyřízeno, díky.

ani z autoritativních webů“ - Co to je?

Zkuste si nastudovat něco o linkbuildingu“ Ok zapracuju na tom.

jenikkozak:„To jsou oficiální stránky firmy? Podle úvodní stránky se to poznat nedá.“ - Ano uvidím co s tím.

Jak se vlastně ta firma jmenuje? Studio IKS? Hádám. Z kontaktu ani úvodní stránky jsem to vážně vyčíst nemohl.“ - Název firmy je Jindřich Klíma, Bylo by lepší úvodní stránku vytvořit ve smyslu něco o nás jako kde sídlíme atd. a truhlářství jako takové přesunou do produktů?

Podmenu je v místě, kde by ho uživatel nečekal. Delete.“ udělal jsem vysouvací menu pomocí CSS je to lepší? http://www.studio-iks.com/test/index.html
A nebo bych nechal původní lištu co tam je teď a po kliknutí na položku by pod tímto menu vyjelo menu další taky v řádku s jednotlivými podsekcemi. Co by bylo lepší?

Proč máte na úvodní stránce 8× uvedeno, že máte truhlářství Liberec? Další ‚SEO‘? Delete.“ - Ano , SEO, jak jinak se dostat na přední pozice na toto spojení? Prosím o nakopnutí, vím, že se to nečte nejlíp. Ale po dosažení lepších pozic bych to přepsal do čitelnější podoby. Nebo jaký je správný postup když nemám skoro žádné návštěvy.

Ty nenápadné odkazy v textu na úvodní stránce mají jaký význam? Delete.“ - Kapku zvýrazním a nebo smažu když mi řeknete, že to nemá na nic vliv.

Pseudoseoměřiče Vám sice dají 100% skóre.“ - O scóre mi ani nejde, koukám jestli se nezměnily pozice. Nemáte nějaký osvědčený nástroj co to umí krom těch různých seomatů?

Akční nabídka, na kterou upozorňujete v hlavním menu, Vám skončila před patnácti dny.“ - Vím a řeším co bude lepší udělat, když zrovna nebude ihned jiná nabídka. Napadlo mě že po návštěvě stránky pokud akce už nebude vyskočí JS upozornění že akce již neprobíhá, nebo tu stránku udělat prázdnou a nebo tam napsat text ve smyslu zrovna neprobíhá žádná akce a pod to umístit odkaz na minulé akce, co myslíte že by bylo nejlepší?
jenikkozak
Profil
JindraK:
Název firmy je Jindřich Klíma, Bylo by lepší úvodní stránku vytvořit ve smyslu něco o nás jako kde sídlíme atd. a truhlářství jako takové přesunou do produktů?
Ne, proč byste truhlářství přidával k produktům, když se o produkt nejedná. Na svém webu chcete, předpokládám, své truhlářské práce propagovat, proto je z úvodní stránky nevyhazujte. Šlo mi o to, že z webu nebylo zřejmé, jak se vlastně firma jmenuje. Nabízely se možnosti jako to Studio nebo Truhlářství Liberec.

A nebo bych nechal původní lištu co tam je teď a po kliknutí na položku by pod tímto menu vyjelo menu další taky v řádku s jednotlivými podsekcemi. Co by bylo lepší?
Obě navržené možnosti jsou lepší než stávající řešení, kdy se podmenu zobrazuje v levém sloupci v místě, kde na stránkách, které submenu nemají, zobrazují neužitečné „Nejnavštěvovanější stránky“. Vysunovací menu bych považoval za ještě lepší, než submenu na vlastním řádku. Předpokládám, že ta ukázka je jen testem. Vzniká tam pak totiž už dost vysoké záhlaví.

Ale po dosažení lepších pozic bych to přepsal do čitelnější podoby.
Proč to nepřepíšete hned? Vždyť kdyby to opravdu fungovalo tak, že vyhledávač změří hustotu klíčových slov a web, kde je tato hodnota nejvyšší, dá na první místo, po dosažení lepších pozic a přepsání do čitelnější podoby byste s webem spadl. Takto to naštěstí nefunguje. Potřebujete návštěvníky a odkazy. Zpětné odkazy získáte snáz na slušnou prezentaci firmy než na nějakou nečitelnou směs klíčových slov. Ta totiž nepůsobí vůbec důvěryhodně a rozumně uvažující autoři webů neradi odkazují na nedůvěryhodné zdroje.


Napadlo mě že po návštěvě stránky pokud akce už nebude vyskočí JS upozornění že akce již neprobíhá
Ne.
nebo tu stránku udělat prázdnou
Ne.
a nebo tam napsat text ve smyslu zrovna neprobíhá žádná akce a pod to umístit odkaz na minulé akce
Ne.
Uživatele nezajímá, že cosi neprobíhá, že cosi není. Nebo že něco prošvihl. Stránka, která nenese žádnou informaci, nemá v hlavním menu co pohledávat. Máte-li nějakého pravidelného návštěvníka, jistě nebude každou chvíli klikat na stránku Akce, když tam na něj několik měsíců vyskakovalo okénko v JavaScriptu nebo tam viděl velké prázdno. Upozornit na novou akci můžete např. pomocí úvodní stránky. Záleží ovšem na tom, jak máte na jednotlivých stránkách podíl návštěvnosti. Akce, o které se dozví pár náhodných zbloudilých návštěvníků, Vás moc propagovat nebude.
Ivy
Profil
JindraK:
typy zásuvek, různé možnosti výklopů, u vestavěných skříní možnosti uspořání a vybavení jako jsou držáky bot, kravat, atd.
Tohle ale zajímá jenom zákazníky co chtějí kupovat konkrétní věc a je to takové suché. Samozřejmě bude dobře když to přidáš, ale měla jsem na mysli něco jiného. Dej tam něco (nemusí to být zrovna typy dřev), co zaujme i ostatní, nejen zákazníky. Historii truhlářství ve vašem kraji (celé republice). Středověké truhlářské nástroje včetně obrázků. Napiš zajímavý článek, nejlépe příběh, o ebenu, palisandru nebo mahagonu. Nebo o národním stromu. Prostě něco zajímavého, kvůli čemu na tebe budou jiné stránky odkazovat. A dej tam takový špek že to budou dělat často a rádi. Samozřejmě je to jen třešnička na dortu na nalákání návštěvníků, hlavní je firma. Ale získáš odkazy a lidi co si přijdou přečíst něco zajímavého z vyhledávače nebo z těch odkazů si budou stránku i firmu líp pamatovat. I když si tam dáš ten vzorník dřev, mělo by být jasné, že z něho běžně nevyrábíš. Ale kdoví, třebas se chytí i nějaký nový zákazník? Mimochodem, kolik by stál takový malinký stoleček z toho voňavého dřeva? Zrovna jsem zapoměla jak se jmenuje a koukám, že jsem ti našla informační díru neboť o tom nikdo nepíše. Je zcela na tobě, jestli po tom skočíš nebo ne, ale když to uděláš ihned tak budeš první a to se počítá o hodně víc než převeliká hustota klíčových slov a patička.

‚absence ceníku‘ - no ono to je trochu problematické, dělám vše na zakázku
Tohle znám a potýkám se s tím taky. Jako živnostník nemůžu vyhodit pevný ceník, protože pokaždé jsou prostě jiné podmínky. Na druhou stranu jako zákazník odcházím ze stránek kde nenajdu o ceně vůbec nic. Řeší se to tím, že dáš jak píšeš ceny komponent, hodinovou sazbu a několik příkladů (levná skříň, popis, fotka, cena - průměrná skříň, popis, fotka, cena - luxusní skříň, popis, fotka, cena). Stejně tak kuchyně a další výrobky co děláš nejčastěji. Dopravu určitě taky. Pochop že zákazník si musí udělat předem hrubou představu o ceně jinak půjde jinam kde mu to umožní.

udělal jsem vysouvací menu pomocí CSS je to lepší? http://www.studio-iks.com/test/index.html
Hurá! Tohle je o level výš než to co tam máš.

napsat text ve smyslu zrovna neprobíhá žádná akce a pod to umístit odkaz na minulé akce,
Tohle mi připadá nejlepší. Když tam zůstanou staré akce, působí to neaktuálně a neprofesionálně. Když to bude prázdné tak to taky nepůsobí nejlíp.

Edit: Ještě mě napadla další věc: Zadej si do googlu i do seznamu "truhlářství Liberec" a podívej se na konkurenty a hlavně na to, čím se liší a v čem jsou lepší. Také doporučuju prostudovat seriál Firemní web, najdeš tam spoustu inspirace.
JindraK
Profil *
Dobře, díky za rady a názory. Zase mám přes víkend co dělat :)
ludekbrno
Profil *
"Ač je v Liberci v oblasti truhlářství velká konkurence, přesto mě myšlenka na vlastní truhlářství."

Taky celkem zajímavá věta na úvodní stránku ;-)
Ivy
Profil
ludekbrno:
Ač je v Liberci v oblasti truhlářství velká konkurence, přesto mě myšlenka na vlastní truhlářství.
Promarněná příležitost - to nejzajímavější a nejdůležitější se nakonec vůbec nedozvíme. Chtělo by to něco expresivního (nedala spát, uchvátila, posedla....)

Koukám že po pracovním víkendu začneme pilovat texty, tady je taky ještě nějaká práce.
JindraK
Profil *
No jo tvořil jsem to s manželkou a ještě by to chtělo trochu dopilovat (spíš hodně) :(
JindraK
Profil *
Mám kapku zpoždění tak jsem se k tomu dostal až teď. Trochu jsem upravil úvodní stránku v test na www.studio-iks.com/test/ a mám tam trochu problém s IE. Když přepnu IE do kompatibilního zobrazení tak to menu nefunguje. Je nějaká možnost jak donutit IE aby byl nastavenej tak jak má už při načtení stránky? Je standardně v IE kompatibilita zapnutá nebo vypnutá? Jinak bych ještě v hlavním menu místo akce dal akce a ostatní a tam umístil ostatní položky jako tipy a triky. Prosím o vaše názory.
Plaváček
Profil
JindraK:

Tlačítko kompatibilní zobrazení v IE lze vypnout takto:

<!--[if IE]><meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge"><![endif]-->


Tento META tag by měl být v hlavičce uveden jako první (respektive před ostatními META tagy), čili ho prdni hned za otevírací značku HEAD.
Chamurappi
Profil
Reaguji na JindruK:
Je standardně v IE kompatibilita zapnutá nebo vypnutá?
Vypnutá. Pro většinu webů. Část významných domén má MS na jakési černé listině (pochybně spravované) a přepíná se na nich do sedmičkového režimu, pokud si stránka nevyžádá <meta> značkou opak.


Reaguji na Plaváčka:
Je zbytečné ho dávat do podmíněného komentáře.
JindraK
Profil *
Díky za rady, zobrazení v IE už by mělo být v pohodě. Předělané menu. Přidány zpětné odkazy. Tak a teď už snad jen ty texty.
JindraK
Profil *
Jo a ještě ten ceník a přehled dřevin.
Ivy
Profil
Tak teď už bych jako zákazník nepřeklikla jinam, už se tam vyznám. Dobrá práce. A oddíl Akce bych nenechávala prázdný, doporučuju alepoň něco jako "Chystáme pro vás...od... " nebo to vážně vypni a zapínej jenom když nějaká akce bude probíhat. Závisí to taky na tom, jak často takové akce jsou, a rozhodně nedoporučuju přehánět (když si přečtu například tohle tak budu se budu jako zákazník cítit ošizená pokud jsem náhodou koupila za plnou cenu).
Plaváček
Profil
JindraK:

A já bych vám ještě doporučil odstranit z patičky odkazy na ty trošku podezřelé katalogy. Nebo jsou to opravdu vaši partneři? Případně jsou to fakticky zajímavé weby, kam chcete posílat své návštěvníky?
JindraK
Profil *
Plaváček:
A já bych vám ještě doporučil odstranit z patičky odkazy na ty trošku podezřelé katalogy. Nebo jsou to opravdu vaši partneři?
Něco partneři jsou (první dva) zbytek jsou jen katalogy na zpětné odkazy, rád bych vyměňoval odkazy s kvalitními weby, ale nevím jak na to :( Zkouším něco vytvořit aby na mě někdo odkazoval, ale je to běh na dlouhou trať tohle je rychlejší a pohodlnější. Až budu mít pár kvalitních odkazů tak toto půjde pryč.

Ivy:
Dobrá práce.
Díky :)

Závisí to taky na tom, jak často takové akce jsou,
Tak 1-2 do roka tak na 2-3 měsíce. Kombinuju to většinou s Adwords a spouštím to když vidím, že třeba za měsíc mám práce míň. Poslední dobou mě, ale láká udělat akce třeba dlouhodoběji nebo víc najednou aby bylo práce tolik abych mohl někoho k sobě vzít, je toho na jednoho člověka kapku moc. Ale pro dva zas málo.
Plaváček
Profil
JindraK:

Odkazováním na nedůvěryhodné weby (a to drtivá většina podobných katalogů je) si můžete uškodit (nejen kvůli této teorii http://weblog.jakpsatweb.cz/d/1225209900-badrank-seznamte-se.html) . Naprosto zbytečně.

Linkbuilding, uznávám, je poměrně složitá disciplína a vyžaduje dost znalostí a pochopení zákonitostí internetu. Jedno ze základních pravidel ale zní prostě: Neodkazuj nikdy tam, kam nechceš, aby návštěvník odešel. A jaký smysl má uživatele posílat na prapodivné katalogy?

Mohu vám doporučit (pokud zvládáte angličtinu) úvod do linkbuildingu http://www.seomoz.org/beginners-guide-to-seo/growing-popularity-and-links, který by vás mohl posunout dál.
JindraK
Profil *
Ok, díky za info, jen bych se zeptal jak poznám, že je uvedený katalog špatný? Když jsem projel ranky na všech těch odkazech co mám v patičce tak GPR, Srank, Alexa rank mají ty katalogy celkem slušné.
margin
Profil *
JindraK:
rank mají ty katalogy celkem slušné
Na titulní stránce. Nebo na stránce, ze které vede odkaz na tvůj web?
JindraK
Profil *
Některé i na stránkách kam odkazuju, některé tam mají nulu.
Plaváček
Profil
JindraK:

Některé i na stránkách kam odkazuju, některé tam mají nulu.

Některé z těch katalogů mají slušné ranky, protože na ně dobrovolně odkazují důvěřiví lidé, jako vy :) Opravdu ale nerozumím, jaký přinos může mít pro vás (a návštěvníky vašeho webu) odkaz na tento "katalog" http://www.a-seznam.cz/, který za prvé tak trochu parazituje na známém jméně a za druhé se jedná o čistokrevné MFA bez jakéhokoliv užitku.
JindraK
Profil *
Přínos budu hodnotit až třeba za měsíc jestli to k něčemu bude nebo ne. Smazat se to dá vždycky. Jak jsem psal výše nehodlám to tam mít věčně. Jinak jsem přidal na web orientační ceník a akci hodil do pozadí.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0