Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Klára Skálová Profil |
#1 · Zasláno: 8. 10. 2011, 21:50:05
Jak by se dali zpropagovat takovéto minisite?
www.domaci-susicka.eu/ www.3d-televize.eu/ Mám jich více, tak jak na efektivní zviditelnění (z hlediska času i návštěvnosti)? Čím začít? Myslíte, že má registrace do více katalogů ještě vůbec smysl... Jak byste dali o sobě vědět, případně co zlepšit? Děkuji, za každou reakci budu vdečná. |
||
janbarasek Profil |
#2 · Zasláno: 8. 10. 2011, 22:23:47
Klára Skálová:
Je dobré dát někam reklamu. Seznamáckej sklik je na tohleto úžasnej. Přiláká za malý prachy hodně lidí. A pak se hlavně žeň po odkazech, aby se ti zvedal Pagerank a Srank, to je hlavní priorita, podle který Google a Seznam řadí výsledky. |
||
Petr ZZZ Profil |
#3 · Zasláno: 8. 10. 2011, 22:40:47
Před propagací bych vyházel zavádějící odkazy – proč anchor text ovoce odkazuje na katalog-odstavnovacu, anchor text vitamíny na doménu parní-hrnec-tefal? Taky anchor text sušička na doméně domácí-sušička, odkazující na doménu domácí-sušičky, vypadá divně. Vůbec mi to celé připadá divné, jako klasický pokus oklamat vyhledávače, i když musím uznat, že samotný text na stránce domácí-sušička.eu mi přijde celkem užitečný – dobře by se vyjímal v nějaké kuchařce.
„Mám jich více“ Věřím. |
||
Klára Skálová Profil |
#4 · Zasláno: 10. 10. 2011, 17:47:59
Děkuji za reakce. Odkazy myslíte že by šlo registrovat právě třeba do katalogů nebo spíš zkusit klasickou výměnu? Děkuji. Jak moc je důležitá tématičnost odkazů?
Petr ZZZ: Mám jich pár, ale právě toto propojení mi přišlo docela logické a přínosné. |
||
pepperos Profil |
#5 · Zasláno: 11. 10. 2011, 09:03:10
Doporučuji podobné stránky zaregistrovat do aktalogů, alespoň těch největších. Dále bych vydal PR články na různé weby. Výměna odkazů, ale tématických, udčitě dává smysl.
|
||
__construct Profil |
#6 · Zasláno: 11. 10. 2011, 11:59:37
pepperos:
„Doporučuji podobné stránky zaregistrovat do aktalogů“ Prečo? „Dále bych vydal PR články na různé weby“ PR články sú non-sens — so skutočným PR to nemá nič spoločné. |
||
Klára Skálová Profil |
#7 · Zasláno: 12. 10. 2011, 14:29:47
__construct:
Co tedy doporučujete vy? Podle mě, kvalitně publikovaný relevantní PR článek s hodnotným obsahem má určitě smysl. A ve finále, článek nakonec dělá PR obraz dané společnosti, povědomí o firmě, resp. produktu. |
||
Plaváček Profil |
#8 · Zasláno: 12. 10. 2011, 14:52:40
Klára Skálová:
Nic mi do toho není, ale to si budujete linkfarmu? Z pohledu obyčejného uživatele netuším, k čemu mi vaše "minisite" mohou být dobré. Nebo to děláte "jako pro SEO"? |
||
Cody Profil |
#9 · Zasláno: 13. 10. 2011, 10:53:50
__construct:„PR články sú non-sens — so skutočným PR to nemá nič spoločné.“ Přesto velmi dobře fungují a nějakou dobu ještě fungovat budou.
|
||
pepperos Profil |
#10 · Zasláno: 13. 10. 2011, 19:47:20
Vím, ře PR články jsou něco jiného, ale často se o tom takto píše. S podobnými weby nemáme zas tolik možností, aby naše aktivita nevypadala jako spam. ale rád si poslechnu od __construct nějaký nový nápad, protože určitě existují určitě další. Jenom nefungují na všechny témata webů a na všechny podoby webů.
|
||
SklademLevneCZ Profil |
#11 · Zasláno: 14. 10. 2011, 22:59:05
Udelal bych registraci do katalogu + PPC, registrace nic nestoji.
|
||
Časová prodleva: 13 let
|
0