Autor Zpráva
okolojdouci
Profil *
Pracuju na webu realitní kanceláře. Nemovitosti, které si sem zákazník bude přidávat, budou zároveň exportovány na velké realitní servery.
Web chci samozřejmě prosadit i ve vyhledávačích na frázi "reality okresní město", tak jsem se teď zamyslel nad tím, že když ty inzeráty budou beze změny exportovány třeba na sreality.cz, tak to nejspíš bude vyhodnoceno jako duplicita.
Mám za to, že při odhalení duplicity vyhledávač nabízí ten web, kde onen obsah našel jako první. Takže to chci udělat tak, že exporty sice budou probíhat automaticky, ale se zpožděním, které nastavím tak nějak empiricky. Je ta úvaha a postup správně?
ninja
Profil
Kde se obsah objevil jako první je určitě signál, který je brán v potaz, ale rozhodně není jediný určující. Vyhledávače se obecně snaží v případě duplicit vybrat stránku, která je pro uživatele nejpřínosnější. Což může být a často je úplně jiná stránka, než kde se obsah prvně objevil.

Doporučil bych vám proto zaměřit se na jiné aspekty než umělé opoždění exportu.
okolojdouci
Profil *
OK, díky. Samozřejmě stavím SEO i na jiných věcech. Jen jsem myslel, že se můžu automaticky diskvalifikovat, když google najde obsah na mém webu až poté, co na něj narazí jinde díky jiné frekvenci návštěv googlebota.
pepperos
Profil
můžete, ale v praxi existují duplicity vedle sebe a někdy vznikají přirozeně a často a také nejsou penalizovány. Není dobré mít dplicitní obsah, ale když například bude polovina textu na stránce originální a druhý duplicitní a ještě se obměňovat, nemusel by to být problém (ale zásah z vyhledávače může přijít, to je pravda).

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0