Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
News Profil * |
#1 · Zasláno: 13. 10. 2011, 20:16:26
Budu mit anglicky mluvici web. A budu chtit byt dohledatelny jak s CZ tak i GER. Jake mam moznost v ovlivneni vyhledatelnosti pro Nemce? Vse co udelam se mi zda promita ve vyhledatelnosti CECHU. Pritom anglicky web je pro cely svet, jde mi tedy aby byl vyhledatelny ze vsech googlů...Nevite?
|
||
janbarasek Profil |
#2 · Zasláno: 13. 10. 2011, 20:19:28
News:
Hlavně jazyk webu a provázání odkazů mezi weby a jejich jazyky, v nástrojích pro vývojáře Google si to všechno zjistíš. |
||
ninja Profil |
#3 · Zasláno: 13. 10. 2011, 20:56:23
News: Pokud chcete oslovit německou klientelu, nejlepší bude vytvořit německou mutaci. Najít anglickou verzi by mělo být stejné pro čechy i němce.
|
||
Cody Profil |
#4 · Zasláno: 14. 10. 2011, 21:00:31
Souhlasím, německá mutace na německé doméně je ideální a pak nastavit c GWT správně všechny věci.
|
||
Boin Profil * |
#5 · Zasláno: 14. 10. 2011, 23:03:46
Cody:
Nemecka mutace? Co to je? Kde najit bližší info? Předpokládám, že stále počítáte s jedním webem |
||
Cody Profil |
#6 · Zasláno: 14. 10. 2011, 23:07:06
Boin:
V ideální případě pro každou jazykovou mutaci jeden, v horším případě alespoň subdoménu v nejhorším případě alespoň adresáře na serveru. Mutace = jazyková verze. |
||
ninja Profil |
#7 · Zasláno: 15. 10. 2011, 15:32:47
Cody: Já bych tedy taktko striktně nedoporučoval používat pro jendotlivé mutace vlastní doménu nebo subdoménu. Ve většině případů mi přijde vhodnější adresář. Vždy ale záleží na konkrétním případě, žádné obecné pravidlo nebo ideální varianta není.
|
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
Boin Profil * |
#8 · Zasláno: 18. 10. 2011, 14:07:50
ninja:
můžu mít sebelíp napsaný web na klíčová slova v ANGLIČTINĚ na ANGICKÉM WEBU, ale stejně mi google vyhledá dle IP země. Proste z komunikace výšše stále nechápu JAK VĚDĚT že cílím na lidi z jiných zemí a jejich vyhledavače. Platit více subdomém se mi moc nezdá... |
||
Cody Profil |
#9 · Zasláno: 18. 10. 2011, 15:18:13
Boin:
Obsahem v daném jazyku. Mě to funguje. Viz http://www.google.cz/search?rlz=1C1GPCK_enCZ448CZ450&aq=f&gcx=c&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=free+websites |
||
Boin Profil * |
#10 · Zasláno: 18. 10. 2011, 15:24:33
Cody:
Takže když mám web plně v angličtině a zaměřím se na klíčová slova tak nemusím vůbec řešit jestli mě vyhledávají v CR ci ARGENTINĚ? Jenže pro Čechy hledající anglické spojení jsou jiné výsledky slov než pro Argentince. Ja např.zadám ENGLISH FREE a Argentinec EASY ENGLISH. Přitom počet vyhledávání u nich bude tisickrat větší. Analytics mi ukazuji celosvětový trend, takže se držet jeho i přesto, že dělám stránky já, CECH...abych právě ignoraci čechů neubližil sám sobě protože bych pak třeba nebyl díky mé cz ip VŮBEC dohledatelný...a lepší Cech než vůbec nikdo... |
||
Cody Profil |
#11 · Zasláno: 18. 10. 2011, 20:36:06
Boin:
„Takže když mám web plně v angličtině a zaměřím se na klíčová slova tak nemusím vůbec řešit jestli mě vyhledávají v CR ci ARGENTINĚ?“ Ano. „Jenže pro Čechy hledající anglické spojení jsou jiné výsledky slov než pro Argentince.“ Ano. Podle lokálního nastavení, podle toho jaké má nastavení a jestli je přihlášen do svého Google účtu. „Ja např.zadám ENGLISH FREE a Argentinec EASY ENGLISH.“ To jsou 2 různé fráze. A každá má jinou lokální hledanost. Obecně platí to, že pokud optimalizuješ obecně na angličtinu a ne na žádnou zemi, tak použiješ globální hledanost. Pokud cílíš na konkrétní zemi, můžeš použít hledanost lokální. „Analytics mi ukazuji celosvětový trend, takže se držet jeho i přesto, že dělám stránky já, CECH...abych právě ignoraci čechů neubližil sám sobě protože bych pak třeba nebyl díky mé cz ip VŮBEC dohledatelný...a lepší Cech než vůbec nikdo...“ Ne Analytics, ale Google AdWords Suggestion Tool a ukazují ti ty trendy hledanosti, které si zadáš - lokální dle země a jazyka a nebo globální. Je jedno jaké nátodnosti je autor webu, ale pro koho web dělá a v jakém jazyce. Píšu to už poněkolikáté a doufám naposledy. Opravdu stačí udělat web v daném jazyku s obsahem v daném jazyku. Může pomoct národní doména, třeba .de pro němčinu. |
||
ninja Profil |
#12 · Zasláno: 18. 10. 2011, 21:52:41
Boin: Pokud máte stránky v daném jazyku a vedou na něj odkazy z webů ve stejném jazyku, máte vše v pořádku. Drobnosti jako fyzické umístění serveru mají zcela zanedbatelný dopad. Národní doména pomoci může, ale spíše větší důvěryhodností pro uživatele a někdy snažší získávání odkazů.
Pokud jde o rozdílné výsledky - ty se liší stále a všem. Každý uživatel přio každém hledání dostane trochu jiné výsledky. To je prostě vlastnost Googlu a většiny dalších vyhledávačů. |
||
Časová prodleva: 13 let
|
0