Autor Zpráva
Rick
Profil *
Aby vyhledavač zobrazil můj web či stránku podle klíčových slov tak je nutné mít ideálně napsanou stránku nebo celý web?
Řekněme, že budu učit český jazyk a např.klíčovým slovem bude "výuka" (je to jen příklad, chápu že to slovo není ideál).
Toto slovo efektivně vložím na jednu stránku kde budu styl výuky nejvíce prezentovat. Dám ho tam efektivně, četně atd.
Pro vyhledavač by se měla právě tato stránka stát nejvíce vyhledatelnou. Musím toto slovo, ale obsazovat i na další stránky
webu? Mě osobně stačí když se uživatel dostane jen na tu stránku popisující výuku (tam ho to bude zaujme nebo ne).
Bude těžší mě vyhledat když bude jen na te jedné stránce, sic velmi efektivně, než když bude i "obyčejněů na dalších?
ninja
Profil
Vyhledávač bere každou stránku samostatně (i když celkové hodnocení domény má také určitý vliv). Vedle onpage optimalice vlastní stránky je velmi důležitá offpage optimalizace, tedy získání odkazů na vaši stránku. V současné době je počet kvalitních odkazů naprosto klíčový. Odkaz na stránku o výuce by měl toto slovo obsahovat, např: výuka českého jazyka.
Rick
Profil *
ninja:
ANO, to chapu. Takže klíčová slova směřovat vždy pro každou stránku speciálně. tzn.
1podstrana webu SPECIÁLNÍ METODY VYUKY = jedna strana, tak se zaměřit na klíčova slova kolem METODY A VYUKY.
2podstrana webu PRAVIDLA VYUKY = takze se zaměřit na keywords ohledně PRAVIDEL A VYUKY.
Tedy takto chápu logiku tvorby keywords a psaní textů.
Hlavni strana je VYUCUJEME CESKY JAZYK. Keywords VYUČOVAT, CESKY JAZYK. ALE "vyučovat" přeci nemusím psát
do kapitoly METODY či PRAVIDLA. Je tomu tak že? (tento příklad je obecny, ignorujte vyznam slov)
ninja
Profil
V zásadě ano, každá stránka by měla cílit na něco konkrétního. Jestli takový cíl jde vyjádřit pouze jendím slovem (frází), nebo má více ústálených označení, není rozhodující. Použijete všechny.

Ale rozhodně není nutné ani vhodné extra ohýbat texty, aby (ne)obsahovaly konkrétní slova. Mírný překryv témat nevadí, spíše naopak.
Rick
Profil *
ninja,
Takže shrnu-li to: má vliv na mé zobrazení pod klíčovým slovem v google vyhledavači CELKOVÝ POČET DANÉHO SLOVA NA CELÉM WEBU nebo POUZE NA DANÉ STRÁNCE kde jej uživám jako prioritní? Nebo-li vždy je lepší "vyšperkovat" jen tu jedno kapitolu z daným slovem než jej neustále omílat na jiných stránkách? Celková hustota slova na webu ma horší vyznam než pořádná hustota na jedné stránce,že?
ninja
Profil
Obojí. Předpokládám, že jednotlivé stránky vašeho webu jsou navzájem prolinkované.

Obocně, berte stránku jako člověka a link jako doporučení daného člověka na jiného člověka (stránku). Pokud například klempíř doporučí pokrývače, doporučení má větší váhu (hodnotu) než doporučení od pekaře, protože klempíř a pokrývač jsou příbuznější obory.

A stejně to funguje u stránek. Odkaz ze stránky, která se zabývá podobným tématem jako stránka odkazovaná, má (za jinak stejných podmínek) větší hodnotu než odkaz ze stránky, která je o úplnbě jiném tématu.

Tudíž na celém webu držte obecné téma a na jednotlivých stránkách se zaměřte na nějakou část tématu. Čím více jsou si témata dvou stránek podobná, tím více by mělo být vzájemných odkazů.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0