Autor Zpráva
Majkl
Profil *
Snazil jsem se vyladil podkapitolu ABOUT US /web www.newsinlevels.com/. Bohužel analyzator ukazoval, ze v této podkapitole mam 2x H1. Aby mi analyzator ukazal ze ma dobře razene nadpisy tzn H1, pak H2 tak jsem musel z ABOUT US udělat H2 a z modrého –NEWS IN LEVELS – udělat H3. A tak si říkám – CO JE VLASTNĚ TÍM H1? V kapitole ABOUT US uz zadny jiny nadpis neni. Napada me jen ze H1 je tedy brán z HOME, tedy nejvyšší nadřazené stránky. Myslel jsem si přitom, že každá stránka má začínat H1.
To by totiž potom znamenalo, že když vyhledavač dává velký význam H1 tzn. v mém případě HOME, tak provyhledavače budu vždy v rámci podkapitoly ABOUT US mrtvej, neboť tam začínám jako h2 /každou stránku jsme napsali pro jiné klíčové slovo, ale v tomto případě to je tedy jedno když vše "získa" HOME S H1, NE?/, děkuji
panther
Profil
Majkl:
Napada me jen ze H1 je tedy brán z HOME
ne, <h1> máš v logu.

Aby mi analyzator ukazal ze ma dobře razene nadpisy tzn H1, pak H2 tak jsem musel z ABOUT US udělat H2 a z modrého –NEWS IN LEVELS – udělat H3.
nenapadlo tě zapojit selský rozum a na nějaký analyzátor se vykašlat? Děláš web pro lidi, nebo pro analyzátory?

analyzator ukazoval, ze v této podkapitole mam 2x H1
nikde není řečeno, že na stránce smí být maximálně nebo právě jeden nadpis nejvyšší úrovně.
okolojdouci
Profil *
Ztratil jsem se někde na druhém řádku.
Jednak upřesni, o kterou stránku se jedná. Jestli o About Us, tak tam je <h2>About Us - easy listening and reading</h2>, což bych viděl jako v pořádku.
O hodně míň v pořádku je h1, jehož text je ve dvou vnořených spanech a ještě má class="hidden". Proč to děláš?
Bubák
Profil
Majkl:
analyzator ukazoval, ze v této podkapitole mam 2x H1
No to je hrůza, co si to ten seo-blábolátor dovolil.

Větší problém, který ti ale zatím žádný program nenahlásí, je, že pod hlavičkou schováváš jiný text, než je v obrázku.

Hlavní nadpis stránky je v elementu TITLE.
Majkl
Profil *
[b]okolojdouci[/
stránka je www.newsinlevels.com. PROBLEM JE JEDINY - H1 mi nelze vést pro každou stránku zvlášt. Je to tak nastaveno od WEBNODE a v html si nejsem jist kde to presne globalne opravit /lze to jednou pro vsechny stranky?/. Kolega vyšše píše že - ne, <h1> máš v logu. Co je tim presne mysleno? Jak to z logu dostat? Proč v tom logu vlastně je?
Majkl
Profil *
Bubák:
jenže elelement TITLE se mi hlásí jako H2. Kdyz je vyplnim na H1 tak je tu chyba. Ano, web píši pro lidi, ale zároven chci byt vyhledatelny coz s dvemi H1 snižuje učinnost.
Majkl
Profil *
panther:
Ano, web píši pro lidi, ale zároven chci byt vyhledatelny coz s dvemi H1 snižuje učinnost. VYHLEDAVAC preci bere za velky vyznam slova z H1, H2 je okrajove. Ale ja bych potreboval aby H1 bylo na podstránkách. Proto tak.
Plaváček
Profil
Majkl:

1. Vyhledávač (žádný, který znám) elementu H1 nepřipisuje nějaký velký význam, skutečným nadpisem každé stránky je TITLE. Více zde http://www.clipboard.cz/7hucj a v odkazovaném článku

2. Pokud ti strašně leží v žaludku výsledek testu hloupého analyzátoru a chceš se jeho radami řídit, zvol si pro publikaci svého webu jiný systém, než Webnode.

Lepší radu asi nedostaneš.
dedouch
Profil
Plaváček:
skutečným nadpisem každé stránky je TITLE

Titulek je titulek a nadpis je nadpis ;-) , důležité jsou oba a každý plní jiný účel:

* Titulek vyhledávače ve většině případů přejímají do textu odkazu ve výsledcích vyhledávání, je to tedy prakticky první text ze stránky, který člověk přicházející z vyhledávače uvidí, proto má ve vyhledávači tak velkou důležitost. Dostat se na dobré pozice na konkurenční frázi je velmi složité se stránkou, která tuto frázi nemá v titulku.

* Nadpis sice nemá u většiny vyhledávačů o mnoho větší prioritu než běžný text stránky, ale dobře provedený nadpis je jedním z elementů stránky, který dokáže pozitivně ovlivnit její bounce rate - bývá to první text, který si návštěvník přečte, a jeho přesvědčovací schopnost určí, jestli příchozí stránku bude číst dál nebo ji zavře (tohle rozhodnutí probíhá obvykle během pár sekund, takže více než nadpis si přečíst nestihnou, viz např. http://www.useit.com/alertbox/page-abandonment-time.html ). Takže v SEO má nadpis také své místo, pokud pracně získané návštěvníky z vyhledávačů nechcete zbytečně ztrácet.

Jelikož je úloha nadpisu a titulku odlišná, obvykle také jinak vypadají - titulek obvykle obsahuje nejen název stránky, ale i název webu, což je u nadpisu zbytečné, tam je naopak možné se o obsahu stránky rozepsat podrobněji, pokud jsou prostředky na to vytvářet titulky a nadpisy odlišně.
pepperos
Profil
dedouch:
Plaváček to ale asi myslel ne z pohledu html kódu, kde je samozřejmě rozdíl, ale z pohledu uživatelského.
NIcméně jste to pěkně shrnul :-)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0