Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Majkl Profil * |
#1 · Zasláno: 7. 12. 2011, 19:46:42
Zní to jako tradiční dotaz ale dle mě není. Můj web má kvalitní copywriting, potřebný linkb plus ostatni techn.nalezitosti. Jeho konkurence na klíčová slova není taková abych se neobjevoval např. na druhém listu Google vyhledávače. Konkurenti nemají návštěvnost, linkb a přesto jsou předemnou, jak je to možné? Můj web je www.newsinlevels.com, např. na easy reading, nebo short english stories jsou presto neviditelné...
|
||
Cody Profil |
#2 · Zasláno: 7. 12. 2011, 20:46:04
Můžeš zmínit svojí konkurenci a fráze na které cílíš/cílíte?
|
||
Majkl Profil * |
#3 · Zasláno: 7. 12. 2011, 21:30:03
tak např. easy reading, viceménně je konkurencí vše co pod touto frází vyjede
|
||
Majkl Profil * |
#4 · Zasláno: 7. 12. 2011, 22:18:29
"vítězná" webovka pro easy reading mi opradu nepřijde tak prvotřídní....tj. www.rong-chang.com/easyread/
|
||
Davex Profil |
#5 · Zasláno: 7. 12. 2011, 22:24:35
Majkl:
„Můj web má kvalitní copywriting, potřebný linkb plus ostatni techn.nalezitosti.“ Nevypadá to tak. Které stránky by měly být optimalizované na fráze „easy reading, nebo short english stories“? Možná jsem špatně hledal, ale zpětné odkazy jsem našel asi jen ze třech příbuzných webů (českých) a zbytek byl odpad z nějakých pochybných stránek (videorozcestníky a PR články). Pokud byly ty „ostatni techn.nalezitosti“ doporučeny nějakým SEOmatem, tak to asi také nebude to pravé a možná jsou zcela zbytečné. Web je asi tři měsíce starý, takže by se to po opravdu kvalitním linkbuildingu a kvalitní optimalizaci vstupních stránek mohlo zlepšit. |
||
Majkl Profil * |
#6 · Zasláno: 7. 12. 2011, 22:28:33
http://www.newsinlevels.com/special-method/ je psaná na EASY ENGLISH
|
||
Cody Profil |
#7 · Zasláno: 7. 12. 2011, 23:29:20
Zběžně jsme porovnal domény - na tvoji odkazuj 65 domén na doménu konkurence 2007, a na podstránku 45. Je to hodně silný web. Ale další faktory nemá tak silné. Myslím, že pokud budeš pokračovat v kvalitním linkbuildingu, výsledky se dostaví. Google je k novým webům nedůvěřivý, takže se nedá výsledke tak rychle očekávat. SEO je otázkou měsíců, u nového webu cca 6.
|
||
Časová prodleva: 12 let
|
0