Autor Zpráva
Mari
Profil *
Vím, že vášnivé debaty o vyznamu SEO analyzátorů tu probíhají, přesto se optám na pár drobných věciček.
Bylo mi sděleno, že mám moc dlouhý TITLE i POPIS stránky ve vlastnostech webu.
1) Co to ale znamená? Že budu znevýhodněn v dobrých pozicích vyhledavače?
2) Že mě Google robot nebude brát když mám moc dlouhé tyto údaje?
3) Vadí když POPIS webu je stejný pro více jeh kapitol?
4) A když je stejný jako obsah na dané straně prezentovaný?
děkuji
Plaváček
Profil
Mari:

TITLE (čili nadpis stránky) má být přesně tak dlouhý, jak je potřeba (ostatně jako drtivá většina textů na webu. Z praktických důvodů se doporučuje maximální délka do 60 znaků (kdysi jsem testoval Seznam - zobrazil 57 znaků, aniž by TITLE ve výsledcích vyhledávání zkrátil a doplnil třemi tečkami). Není to ale dogma.

Co si mám představit pod pojmem POPIS webu? Proč důvěřuješ hloupým automatům a ne vlastnímu selskému rozumu? :)
Mari
Profil *
Ja důvěřuji sobě, ale chci si být jist tím, že když dám delší text, který prostě potřebuji tak se tím neomezím (pro Google vyhledavač). Proto ty mé 4 otázky (nechci se řídit SEO analyzátorem, jen chci znát význam daného "problému" o kterém píši)
Plaváček
Profil
Mari:

1) Co to ale znamená? Že budu znevýhodněn v dobrých pozicích vyhledavače?

1. Ano, může se to stát. Určitě ale budeš znevýhodněn oproti stránkám, které mají TITLE krátké a výstižné a zobrazí se tak v SERP pěkně celé.

2. Google indexuje i hodně dlouhé TITLE. Ale takové nemají z praktického hlediska žádný význam

3. Nevím, co máš na mysli POPISEM.

4. Této otázce nerozumím také, protože nevím, co je to ten POPIS
shaggy
Profil
Mari:
Ja ti odpoviem na tvoje otázky:
1. SEO analyzátor vypisuje nezmysly,
2. SEO analyzátor vypisuje nezmysly,
3. nevadí - ak pod POPISom myslíš meta description. Aj tak väčšina ľudí nevie zaručiť originálny a výstižný popis pre každú stránku webu. Preto sú vyhľadávače natoľko inteligentné, že ľuďom ponúkajú text zo stránky, ktorý sa vzťahuje k hľadanej fráze.
4. nerozumiem tomuto bodu
ludekbrno
Profil *
Mari:
Je potřeba si uvědomit základní věc o SEOmatech. SEOmaty nemají vůbec nic společného s Googlem a v žádném případě nehodnotí web podle stejných kritérií, jako google. Jednoduše proto, že je nezná a neví, v jakém poměru jsou zastoupeny v celkovém hodnocení při výpočtu pozice webu ve vyhledávání. Takže píšou jen a pouze nesmysly, aby nalákaly důvěřivce, kteří jim na to skočí. Tedy jak už bylo zmíněno, řiď se vlastním rozumem a titulky, popisky a nadpisy vytvářej tak, aby web byl přehledný a srozumitelný pro návštěvníky. Uvidíš, že toto ocení google ze všeho nejvíc, bez ohledu na nesmysly, co píší SEO maty.
Mari
Profil *
4. Myslel jsem ze META je stejné jako obsah stránky. Asi to tedy problém není jak čtu výšše.
Vycházím totiž z toho, že mi Google ž 5dní neindexoval hlavní stránku a netuším proč (web je www.bodinspirace.cz ; zadávám slovo "bod inspirace" do google vyhledavače). Kolega zadal meta i title dlouhé a tak jsem si myslel že je v tom ta chyba, ale jak píšete vy tak by neměla. Takže vlastně nechápu důvod proč při zadání názvu webu do vyhledavače mi to píše - před 5dny. Přitom udpate všeho byl dělán denně od soboty. A co hůře když pohlednete na podstranky po vyhledání, tak mi to píše "najdete nás na Facebooku" namísto textu z dané kapitoly...Jedině pro "oblast" a "pojem" to ukazuje alespoň drobný popis meta sic starší...
Joker
Profil
Mari:
Vycházím totiž z toho, že mi Google ž 5dní neindexoval hlavní stránku
Celých 5 dní? Jaká hrůza :-)
Řekl bych, že četnost indexace je daná jednak tím jak často se obsah mění, ale hlavně „důležitostí“ webu.
Čili podle mě web který není tolik odkazovaný/vyhledávaný prostě nebude indexovaný tak často jako populární weby a přidat někam značku „meta indexuj mě častěji“ nejde.
Mari
Profil *
Přes WEBMASTERtools lze nařídit dřívější indexaci /50 vyčerpatelných možností/, měl by tedy poté indexovat. Těžko zvyšovat důležitost webu když neindexuje stránky týden...
ludekbrno
Profil *
Mari:
To teda dost špatně chápeš. Googlu rozhodně přes GWT nemůžeš nic nařídit, můžeš pouze oznamovat a žádat a robot se sám rozhodne, zda vůbec a kdy indexaci provede. Ale nevím co řešíš, indexace po týdnu je naprosto v pohodě, co by za ni někteří dali :-)
Mari
Profil *
Když již ta indexace proběhne tak stejně pro určité kapitoly vytáhne něco jiného např. odkaz na facebook přitom pro danou kapitolu nezobrazí ani část jejího obsahu...to mi je záhadou
ludekbrno
Profil *
Mari:
Zkus to napsat trochu srozumitelně, vůbec netuším, co tím myslíš. Uvědom si ale, že robot rozhodne, jestli je obsah konkrétní stránky zajímavý a jedinečný nebo není a podle toho ji buď zaindexuje nebo ne.
Mari
Profil *
Když si zadám do vyhledavače Bod Inspirace tak mi vyjeden na prvním místě. Ale u všech podkapitol (stale jsem v google vyhledani) mi píše "Navštivte nás na Facebooku), proč nepoužije obsah daných kapitol?
ludekbrno
Profil *
Mari:
To je proto, že nemáš dostatečně zajímavě vyplněný tag "description". Zkus tam dát lepší a detailnější popis individuálně pro každou stranu a nepiš tam jen 2-3 slova velkým písmem. Google si potom může myslet, že to je zase jen výčet klíčových slov a ne seriózní popis konkrétní stránky (podkapitoly). Z toho důvodu tvoje popisky description nepoužívá a vybírá si nějakou část stránky a z nějakého důvodu mu připadá zajímavá zrovna fráze "navštivte nás na facebooku". Takže se snaž, napiš lepší description a je dost pravděpodobné, že jej google použije.
Mari
Profil *
ludekbrno:
Description mám vyplněné správně cca 220znaků. Pro každou kapitolu. Nemám v něm velké písmena. Je psán přesně pro každou kapitolu zvláš't a má i patřičný počet keywords. Dle čeho soudíte, že je špatně Description? Samozřejmě viditelné description není a proto mám i patřičný obsah, který má keywords a i jiný text.
ludekbrno
Profil *
Mari:

meta name="Description" content="INSPIRACE PŘÍBĚHY PRO VAŠ ŽIVOT"
meta name="Description" content="ŽEBŘÍČKY INSPIRACE aneb příběhy vašeho života"
meta name="Description" content="POJEM INSPIRACE aneb inspirace nemá hranic"
meta name="Description" content="OBLASTI INSPIRACE aneb vztahy člověka a inspirace"
.
.
.
Asi neumím počítat, ale ty popisky mi rozhodně nepřijdou, že by měly 220 znaků a že by neobsahovaly velká písmena.
Mari
Profil *
To co píšete jako DESCRIPTION mám ve vlastnostech definováno jako TITLE. Zřejmě tedy to co mám pro TITLE se generuje jako Description... keywords neboli meta mam snad spravne.
shaggy
Profil
Mari:
keywords neboli meta
Pletú sa ti pojmy. Ak narážaš na meta keywords, tak tie sú zbytočné.
ludekbrno
Profil *
Mari:
Zřejmě tedy to co mám pro TITLE se generuje jako Description
Vypadá to tak. Akorát v title je navíc na začátku jméno webu "BOD INSPIRACE", zbytek se kopíruje do meta description, což není moc dobré. Bylo by tedy určitě vhodné description od title oddělit. K tomu title bych asi doporučil jméno webu přesunout až za samotný titulek konkrétní stránky. (příklad: Inspirace příběhy pro Váš život - Bod Inspirace). A fakt bych nepoužíval velká písmena kromě jmen a začátečních písmen vět. Nevypadá to moc profesionálně.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0