Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Mari Profil * |
#1 · Zasláno: 13. 12. 2011, 14:59:43
Vím, že vášnivé debaty o vyznamu SEO analyzátorů tu probíhají, přesto se optám na pár drobných věciček.
Bylo mi sděleno, že mám moc dlouhý TITLE i POPIS stránky ve vlastnostech webu. 1) Co to ale znamená? Že budu znevýhodněn v dobrých pozicích vyhledavače? 2) Že mě Google robot nebude brát když mám moc dlouhé tyto údaje? 3) Vadí když POPIS webu je stejný pro více jeh kapitol? 4) A když je stejný jako obsah na dané straně prezentovaný? děkuji |
||
Plaváček Profil |
#2 · Zasláno: 13. 12. 2011, 15:13:57 · Upravil/a: Plaváček
Mari:
TITLE (čili nadpis stránky) má být přesně tak dlouhý, jak je potřeba (ostatně jako drtivá většina textů na webu. Z praktických důvodů se doporučuje maximální délka do 60 znaků (kdysi jsem testoval Seznam - zobrazil 57 znaků, aniž by TITLE ve výsledcích vyhledávání zkrátil a doplnil třemi tečkami). Není to ale dogma. Co si mám představit pod pojmem POPIS webu? Proč důvěřuješ hloupým automatům a ne vlastnímu selskému rozumu? :) |
||
Mari Profil * |
Ja důvěřuji sobě, ale chci si být jist tím, že když dám delší text, který prostě potřebuji tak se tím neomezím (pro Google vyhledavač). Proto ty mé 4 otázky (nechci se řídit SEO analyzátorem, jen chci znát význam daného "problému" o kterém píši)
|
||
Plaváček Profil |
#4 · Zasláno: 13. 12. 2011, 16:02:16
Mari:
„1) Co to ale znamená? Že budu znevýhodněn v dobrých pozicích vyhledavače?“ 1. Ano, může se to stát. Určitě ale budeš znevýhodněn oproti stránkám, které mají TITLE krátké a výstižné a zobrazí se tak v SERP pěkně celé. 2. Google indexuje i hodně dlouhé TITLE. Ale takové nemají z praktického hlediska žádný význam 3. Nevím, co máš na mysli POPISEM. 4. Této otázce nerozumím také, protože nevím, co je to ten POPIS |
||
shaggy Profil |
#5 · Zasláno: 13. 12. 2011, 16:04:29
Mari:
Ja ti odpoviem na tvoje otázky: 1. SEO analyzátor vypisuje nezmysly, 2. SEO analyzátor vypisuje nezmysly, 3. nevadí - ak pod POPISom myslíš meta description. Aj tak väčšina ľudí nevie zaručiť originálny a výstižný popis pre každú stránku webu. Preto sú vyhľadávače natoľko inteligentné, že ľuďom ponúkajú text zo stránky, ktorý sa vzťahuje k hľadanej fráze. 4. nerozumiem tomuto bodu |
||
ludekbrno Profil * |
#6 · Zasláno: 13. 12. 2011, 16:23:39
Mari:
Je potřeba si uvědomit základní věc o SEOmatech. SEOmaty nemají vůbec nic společného s Googlem a v žádném případě nehodnotí web podle stejných kritérií, jako google. Jednoduše proto, že je nezná a neví, v jakém poměru jsou zastoupeny v celkovém hodnocení při výpočtu pozice webu ve vyhledávání. Takže píšou jen a pouze nesmysly, aby nalákaly důvěřivce, kteří jim na to skočí. Tedy jak už bylo zmíněno, řiď se vlastním rozumem a titulky, popisky a nadpisy vytvářej tak, aby web byl přehledný a srozumitelný pro návštěvníky. Uvidíš, že toto ocení google ze všeho nejvíc, bez ohledu na nesmysly, co píší SEO maty. |
||
Mari Profil * |
#7 · Zasláno: 14. 12. 2011, 09:18:04
4. Myslel jsem ze META je stejné jako obsah stránky. Asi to tedy problém není jak čtu výšše.
Vycházím totiž z toho, že mi Google ž 5dní neindexoval hlavní stránku a netuším proč (web je www.bodinspirace.cz ; zadávám slovo "bod inspirace" do google vyhledavače). Kolega zadal meta i title dlouhé a tak jsem si myslel že je v tom ta chyba, ale jak píšete vy tak by neměla. Takže vlastně nechápu důvod proč při zadání názvu webu do vyhledavače mi to píše - před 5dny. Přitom udpate všeho byl dělán denně od soboty. A co hůře když pohlednete na podstranky po vyhledání, tak mi to píše "najdete nás na Facebooku" namísto textu z dané kapitoly...Jedině pro "oblast" a "pojem" to ukazuje alespoň drobný popis meta sic starší... |
||
Joker Profil |
#8 · Zasláno: 14. 12. 2011, 10:06:52
Mari:
„Vycházím totiž z toho, že mi Google ž 5dní neindexoval hlavní stránku“ Celých 5 dní? Jaká hrůza :-) Řekl bych, že četnost indexace je daná jednak tím jak často se obsah mění, ale hlavně „důležitostí“ webu. Čili podle mě web který není tolik odkazovaný/vyhledávaný prostě nebude indexovaný tak často jako populární weby a přidat někam značku „meta indexuj mě častěji“ nejde. |
||
Mari Profil * |
#9 · Zasláno: 14. 12. 2011, 19:52:03
Přes WEBMASTERtools lze nařídit dřívější indexaci /50 vyčerpatelných možností/, měl by tedy poté indexovat. Těžko zvyšovat důležitost webu když neindexuje stránky týden...
|
||
ludekbrno Profil * |
#10 · Zasláno: 14. 12. 2011, 22:01:38
Mari:
To teda dost špatně chápeš. Googlu rozhodně přes GWT nemůžeš nic nařídit, můžeš pouze oznamovat a žádat a robot se sám rozhodne, zda vůbec a kdy indexaci provede. Ale nevím co řešíš, indexace po týdnu je naprosto v pohodě, co by za ni někteří dali :-) |
||
Mari Profil * |
#11 · Zasláno: 15. 12. 2011, 14:51:56
Když již ta indexace proběhne tak stejně pro určité kapitoly vytáhne něco jiného např. odkaz na facebook přitom pro danou kapitolu nezobrazí ani část jejího obsahu...to mi je záhadou
|
||
ludekbrno Profil * |
#12 · Zasláno: 15. 12. 2011, 15:55:38
Mari:
Zkus to napsat trochu srozumitelně, vůbec netuším, co tím myslíš. Uvědom si ale, že robot rozhodne, jestli je obsah konkrétní stránky zajímavý a jedinečný nebo není a podle toho ji buď zaindexuje nebo ne. |
||
Mari Profil * |
#13 · Zasláno: 16. 12. 2011, 15:29:51
Když si zadám do vyhledavače Bod Inspirace tak mi vyjeden na prvním místě. Ale u všech podkapitol (stale jsem v google vyhledani) mi píše "Navštivte nás na Facebooku), proč nepoužije obsah daných kapitol?
|
||
ludekbrno Profil * |
#14 · Zasláno: 16. 12. 2011, 16:28:46
Mari:
To je proto, že nemáš dostatečně zajímavě vyplněný tag "description". Zkus tam dát lepší a detailnější popis individuálně pro každou stranu a nepiš tam jen 2-3 slova velkým písmem. Google si potom může myslet, že to je zase jen výčet klíčových slov a ne seriózní popis konkrétní stránky (podkapitoly). Z toho důvodu tvoje popisky description nepoužívá a vybírá si nějakou část stránky a z nějakého důvodu mu připadá zajímavá zrovna fráze "navštivte nás na facebooku". Takže se snaž, napiš lepší description a je dost pravděpodobné, že jej google použije. |
||
Mari Profil * |
#15 · Zasláno: 16. 12. 2011, 17:28:45
ludekbrno:
Description mám vyplněné správně cca 220znaků. Pro každou kapitolu. Nemám v něm velké písmena. Je psán přesně pro každou kapitolu zvláš't a má i patřičný počet keywords. Dle čeho soudíte, že je špatně Description? Samozřejmě viditelné description není a proto mám i patřičný obsah, který má keywords a i jiný text. |
||
ludekbrno Profil * |
#16 · Zasláno: 16. 12. 2011, 17:51:08
Mari:
meta name="Description" content="INSPIRACE PŘÍBĚHY PRO VAŠ ŽIVOT" meta name="Description" content="ŽEBŘÍČKY INSPIRACE aneb příběhy vašeho života" meta name="Description" content="POJEM INSPIRACE aneb inspirace nemá hranic" meta name="Description" content="OBLASTI INSPIRACE aneb vztahy člověka a inspirace" . . . Asi neumím počítat, ale ty popisky mi rozhodně nepřijdou, že by měly 220 znaků a že by neobsahovaly velká písmena. |
||
Mari Profil * |
#17 · Zasláno: 16. 12. 2011, 18:03:41
To co píšete jako DESCRIPTION mám ve vlastnostech definováno jako TITLE. Zřejmě tedy to co mám pro TITLE se generuje jako Description... keywords neboli meta mam snad spravne.
|
||
shaggy Profil |
#18 · Zasláno: 16. 12. 2011, 18:21:58 · Upravil/a: shaggy
Mari:
„keywords neboli meta“ Pletú sa ti pojmy. Ak narážaš na meta keywords, tak tie sú zbytočné. |
||
ludekbrno Profil * |
#19 · Zasláno: 16. 12. 2011, 22:20:37
Mari:
„Zřejmě tedy to co mám pro TITLE se generuje jako Description“ Vypadá to tak. Akorát v title je navíc na začátku jméno webu "BOD INSPIRACE", zbytek se kopíruje do meta description, což není moc dobré. Bylo by tedy určitě vhodné description od title oddělit. K tomu title bych asi doporučil jméno webu přesunout až za samotný titulek konkrétní stránky. (příklad: Inspirace příběhy pro Váš život - Bod Inspirace). A fakt bych nepoužíval velká písmena kromě jmen a začátečních písmen vět. Nevypadá to moc profesionálně. |
||
Časová prodleva: 12 let
|
0