Autor Zpráva
fíla
Profil *
Má cenu pro cizojazyčný web přidávat odkazy na pr-českých webech v češtině? Textově k ničemu, ale odkazem přeci dobré,ne?
Cody
Profil
fíla:
Myslím, že vzhledem k tom, že jeden z faktorů je relevance, tak ne. Nedává to totiž smysl.
fíla
Profil *
smyls to nedává, ale zpětny odkaz ano. A o to jde...
ludekbrno
Profil *
fíla:
smyls to nedává, ale zpětny odkaz ano. A o to jde...
To se pleteš. Samotný odkaz je k ničemu, pokud není tématický a odkazující stránka nemá alespoň nějakou sílu. Jenže české "pr weby" mají jen minimální sílu (schválně si zjisti GTPR toho článku, ze kterého má vést odkaz) a navíc to ještě pohřbíš tím, že je ten odkaz netématický a jazykově mimo. Takže to bude další zcela zbytečný odkaz ze zbytečného PR webu :-) Ani nehrozí, že by ti přes ten odkaz chodily návštěvy, protože PR weby vůbec nikdo nečte, kromě těch, co si tam vkládají odkazy :-)
Cody
Profil
fíla:
Nikdy v SEO nedělej nic co ti nebude dávat smysl. Nedělj SEO pro vyhledávače, ale pro lidi. Smyslem je využít silných ne slabých stránek vyhledávačů.
Internetto
Profil *
ludekbrno: "protože PR weby vůbec nikdo nečte" pozri si napríklad počítadlo návštev na http://www.stojizazmienku.sk, napriek všetkým negatívam ktoré bezplatné PR weby rozhodne majú /duplicita, nesúrodosť obsahu atd/ si niektoré z nich vybudovali relatívne slušnú návštevnosť priamo z Google. Generalizovať všetky PR weby tvrdením že nemajú návštevnosť je nepravdivé.
Davex
Profil
Internetto:
To, že mají návštěvnost neznamená, že je někdo čte. Možná i čím horší obsah, tím větší výtěžnost reklamy.
ludekbrno
Profil *
Internetto:
Počitadlo na webu je to poslední, co by dokazovalo návštěvnost :-) U každého počitadla jde nastavit výchozí stav a jeho hodnotu kdykoliv změnit, takže vypovídací hodnota blízká nule. Navíc si neumím představit, kdo by dobrovolně četl takové reklamní slátaniny (vím to, sám jsem si je psal, když jsem ještě myslel, že to k něčemu je :-) ). A i když na ně někdo čirou náhodou z vyhledávače přijde, rychle uteče. Jenže on na ně z vyhledávače nikdo nepřijde, protože:
1) informační hodnota nula
2) nikdo odnikud přímo na články z pr-webů neodkazuje, takže pagerank minimální a pozice ve vyhledávání mizerné.

Podotýkám, že mluvím o běžných free pr-webech, kde není jiný obsah, než uživateli tvořené pr-články. Věřím, že existují kvalitní oborové weby, kde je spousta odborných článků, proložených sem tam reklamním článkem s odkazem, ale to není tento případ, navíc na takových webech není reklama zdarma.
fíla
Profil *
Podle toho co se zde píše se opět anuluje význam zpětných odkazů z jiných webu, toliko zdůrazňovaný při SEO...Nedávno mi někdo sdělil, že můj je druhý proto, že ten první má 200odkazových stránek. Dle vašich tvrzení číslo 200, ale vůbec nemusí mít žádnou hodnotu pokud se jedná o PR články. Jaktože o to tedy bylo opřeno tvrzení "že těch 200 je to čím mě poráží"?
ludekbrno
Profil *
fíla:
Podle toho co se zde píše se opět anuluje význam zpětných odkazů z jiných webu, toliko zdůrazňovaný při SEO...

Špatně jsi to pochopil. Význam zpětných odkazů je zásadní, ale pouze těch kvalitních! Tedy odkazů vedoucích z kvalitních webů s vysokým pagerankem a shodným tématem obsahu. Těch stačí jen pár jednotlivých, aby pozici tvého webu výrazně vylepšily. Naopak můžeš mít stovky i tisíce odkazů z bezvýznamných pr-webů, aniž by to pozici tvého webu jakkoliv pomohlo.
fíla
Profil *
A vracím se k původnímu dotazu. Anglický web bude mít svůj PR článek v češtině. Článek vložen do SPRÁVNĚ SEKCE (např.auta), stejně tak jako obsah webu (auta). Web je v angličtině, PR v češtině, ale ODKAZ PRWEBU má velký rank takže mi jeho umístění pomůže i přesto, že je PR v čestině..?
ludekbrno
Profil *
fíla

Nepomůže nebo jen zanedbatelně. Není důležitá sekce, ale téma článku a s velkou pravděpodobností i kdyby bylo podobné téma, tak jiný jazyk to pohřbí. Mimochodem, pokud si zjišťuješ pagerank toho pr-webu, tak ten je k ničemu, pro tebe je směrodatný pouze pagerank konkrétního článku (stránky s článkem), ze kterého budeš odkazovat. A články pr-webů mají hodnoty pageranku mizivé až nulové, protože na ně nikdo neodkazuje, kromě vlastního pr-webu.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0