Autor Zpráva
MartinBen
Profil
Dobrý den,

mam dotaz ohledně sitemap a CMS WordPress. Pomocí pluginu Google XML Sitemaps with Multisite support jsem vytvořil sitemap. Mam totiž aktivovaný multisite. Vytvořil jsem sitemap. Nyní jsem zkusil nějaké online SEO analyzátory. Tyto analyzátory nejsou schopný mojí sitemap rozpoznat, až na jeden. Mam se tím nějak znepokojovat? Nebo je vše v pořádku.

Dále mam otázku, jak je to s validitou html kódu generovaným pomocí CMS WordPress. Kód, který mi WordPress vygeneruje je silně nevalidní. Možná to závisí na <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">.

Děkuji a přeji hezký den
Chamurappi
Profil
Reaguji na MartinaBena:
Nyní jsem zkusil nějaké online SEO analyzátory.
Chceš, aby byly na tvá klíčová slova dohledatelné dotyčné analyzátory? Nebo jsi našel nějaký slušný analyzátor, který se nesnaží na analyzovaném obsahu parazitovat?

Mam se tím nějak znepokojovat? Nebo je vše v pořádku.
Píšeš, že jeden z mnoha pochybných nástrojů našel tvoji sitemap — vážně si myslíš, že z tak nepatrné informace můžeme něco vyvodit? Nedodal jsi nám vůbec nic, z čeho bychom mohli odhadnout, jestli je vše v pořádku.

Pokud na všechny stránky tvého webu vedou normální odkazy, sitemap pravděpodobně k ničemu nepotřebuješ a asi se ani nijak neprojeví, jestli je v pořádku.

mam otázku, jak je to s validitou html kódu generovaným pomocí CMS WordPress
To je spíš otázka pro validátor.

Kód, který mi WordPress vygeneruje je silně nevalidní.
… a to je odpověď na ni. Jak souvisí validita se SEO?
MartinBen
Profil
Reaguji na Chamurappi:

OK, díky za radu. Ve své podstatě jsem došel k závěru, že on-line analyzátory řeší kraviny. Můžu se jen zeptat, jak to myslíte s tou parazitací na obsahu?

Co se týče validity kódu a sitemap, tak o nich píšou všude možně - např. kniha 333 tipů pro SEO. A i na různých webech na netu, že je to dobré a že to ulehčuje vyhledávačům práci. Snažím se v problematice SEO zorientovat. Ve své podstatě jsem došel k závěru, že na tom nic neni. Ale je problém sehnat opravdu zaručený informace. Často jsou dost zavádějící.

Další závěr, ke kterému jsem došel je, že když optimalizuji na velmi konkurenční slovo, můžu se SEO v kódu webu postavit třeba na hlavu. Stejně je všechno o zpětných odkazech :D.
Chamurappi
Profil
Reaguji na MartinaBena:
Můžu se jen zeptat, jak to myslíte s tou parazitací na obsahu?
Analyzátor vytvoří při analýze vlastní stránku, která obsahuje tvá klíčová slova i tvé nadpisy a postará se o to, aby tuto jeho stránku vyhledávače našly. U mladých stránek se může snadno stát, že analyzátor předběhne ve výsledcích hledání analyzovaný web.

že je to dobré a že to ulehčuje vyhledávačům práci
Pak je dobré se zamyslet nad tím, proč by měl vyhledávač odměňovat toho, kdo mu ulehčuje práci, lepší pozicí v hledání.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: