Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
jirmilek Profil |
#1 · Zasláno: 15. 3. 2012, 16:07:36
Dobrý den,
ve firmě provozujeme e-shop s více druhy zboží a nyní chceme k několika produktům (cca 5) vytvořit microsites. Na microsites chceme umístit rozsáhlejší info o produktech, pro které nemáme na hlavním webu místo (máme připraveno několik stránek vlastního textu, který se týká historie produktu, popisu, použití atd.). Jak to máme udělat, abychom nakonec ještě nebyli penalizováni, především pak hlavní web...? Resp. co vadí a nevadí vyhledávačům? Kdysi jsem někde četl, že microsite a hlavní web nesmí být registrovány na stejnou osobu / firmu...? Můžeme umístit odkazy mířící z hlavního webu na microsite, nebo jen opačně? Na samotných microsites bude výhradně info o produktu, žádné info o firmě, žádné kontakty, ani ceny apod. Kolik procent odkazů z microsite může mířit na hlavní web? Předem děkuji za každou reakci. |
||
Plaváček Profil |
jirmilek:
Proč to info o produktech, pokud může být pro návštěvníky přínosné, neumístíte přímo na eshop? |
||
Cody Profil |
#3 · Zasláno: 15. 3. 2012, 19:09:05
Z hlediska SEO to nebude problém. Spíše bych se ptal jako Plaváček, jaký bude smysl těch webů?
|
||
JanJanuska Profil |
#4 · Zasláno: 15. 3. 2012, 21:45:57
jirmilek:
Kdysi jsem někde četl, že microsite a hlavní web nesmí být registrovány na stejnou osobu / firmu...? Můžeme umístit odkazy mířící z hlavního webu na microsite, nebo jen opačně? Na samotných microsites bude výhradně info o produktu, žádné info o firmě, žádné kontakty, ani ceny apod. Kolik procent odkazů z microsite může mířit na hlavní web? Aj keby boli všetky weby navzájom prelinkované, netreba sa ničoho báť. Taktiež môžete všetky domény registrovať na jednu osobu a na stránkach uvádzať ľubovoľné info o firme, resp. o hocičom inom. |
||
Časová prodleva: 9 dní
|
|||
pepperos Profil |
#5 · Zasláno: 24. 3. 2012, 23:53:18
Jestli jsou přínosné nebo ne, záleží na cílu, pro který budou vyrobené.
Když vytvoříte zajímavou stránku o některém vašich produktů, nevidím důvod, proč byste za to měli být penalizováni. registrace na stejnou osobu: Asi narážíte na jeden z faktorů, na který se dívají vyhledávače při posuzování kvality zpětných odkazů. Pokud je majitel stejný, není odkaz přirozený a vyhledávače to mohou ohodnotit trochu negativně. Ale není to zdaleka ten nejdůležitější faktor. Odkazy můžete umístit jak chcete. Myslím, že vyhledávač stejně pozná, že je web váš, pokud tedy nezabezpečíte všechny možnosti, jak by se o tom mohl dozvědět. Může mířit kolik chce procent, to samozřejmě není nikde uvedeno. Doporučuji nepřehánět a spíš se zamyslet, jaký má být význam microsite. |
||
Časová prodleva: 11 let
|
0