Autor Zpráva
Bonniel-dog
Profil *
Mohli byste mi prosím někdo poradit, proč vyhledávače nenajdou nadpisy h1, h2, ... na tomto webu: http://www.bonniel-dog.eu/. Jsem laik. Tento web jsem založila na šabloně. Web http://www.krmivo-sivakova.com/tnpw/ jsem dělala komplet sama a tam vyhledávač nadpisy normálně najde. Kde mám chyb?. Prosím sem s každou kritikou ohledně webu... Děkuju
Marek Prokop
Profil
Co myslíte tím, že vyhledavače nenajdou nadpisy?
ludekbrno
Profil *
Bonniel-dog:
Vyhledávače neslouží k hledání nadpisů h1 a h2, ale nabídnutí obsahu nejlépe odpovídající tématu dotazu. Mimochodem, jak dlouho web funguje?
Fisak
Profil
ludekbrno:
Vyhledávače neslouží k hledání nadpisů h1 a h2,
na to bych reagoval tím že vyhledávače sice neslouží k hledání hlaviček ale zaindexovávají je a ty potom slouží k hledání.. Tedy u SEa to je tak že by si měl do hlaviček nacpat co nejvíce zpětných odkazů (tím se myslí třeba hodně jmenovat název dotyčné stránky apod.) a pak teprve psát články s nějkaou tématikou.. Takže pokud chci dostat můj web na přední pozice u vyhledávače tak nebudu psát články s hlavičkou "jak se dotýká ekonomická krize firem v EU" ale napíšu "jak se dotýká ekonomická krize firem v EU a především firmy XXX" například...

Bonniel-dog:
proč vyhledávače nenajdou nadpisy h1, h2
Jak dlouho je tvůj web na internetu ?? Zaindexování stránek u vyhledávačů může trvat týdny i měsíce :-)
Internetto
Profil *
Marek Prokop: "Co myslíte tím, že vyhledavače nenajdou nadpisy?"

= Bonniel Dog mal evidentne na mysli, že vo výsledkoch vyhľadávania na Seznam.cz:

http://search.seznam.cz/?aq=-1&oq=site%3Abonniel-dog.eu&sourceid=szn-HP&thru=&q=site%3Abonniel-dog.eu

sa nezobrazujú jednotlivé nadpisy, ale len rovnaký hlavný title webu: "Bonniel-Dog"

Naproti tomu Google si s tým poradil lepšie:

https://www.google.sk/search?sugexp=chrome,mod=12&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=site%3Abonniel-dog.eu
jenikkozak
Profil
Fisak: