Autor Zpráva
Bonniel-dog
Profil *
Mohli byste mi prosím někdo poradit, proč vyhledávače nenajdou nadpisy h1, h2, ... na tomto webu: http://www.bonniel-dog.eu/. Jsem laik. Tento web jsem založila na šabloně. Web http://www.krmivo-sivakova.com/tnpw/ jsem dělala komplet sama a tam vyhledávač nadpisy normálně najde. Kde mám chyb?. Prosím sem s každou kritikou ohledně webu... Děkuju
Marek Prokop
Profil
Co myslíte tím, že vyhledavače nenajdou nadpisy?
ludekbrno
Profil *
Bonniel-dog:
Vyhledávače neslouží k hledání nadpisů h1 a h2, ale nabídnutí obsahu nejlépe odpovídající tématu dotazu. Mimochodem, jak dlouho web funguje?
Fisak
Profil
ludekbrno:
Vyhledávače neslouží k hledání nadpisů h1 a h2,
na to bych reagoval tím že vyhledávače sice neslouží k hledání hlaviček ale zaindexovávají je a ty potom slouží k hledání.. Tedy u SEa to je tak že by si měl do hlaviček nacpat co nejvíce zpětných odkazů (tím se myslí třeba hodně jmenovat název dotyčné stránky apod.) a pak teprve psát články s nějkaou tématikou.. Takže pokud chci dostat můj web na přední pozice u vyhledávače tak nebudu psát články s hlavičkou "jak se dotýká ekonomická krize firem v EU" ale napíšu "jak se dotýká ekonomická krize firem v EU a především firmy XXX" například...

Bonniel-dog:
proč vyhledávače nenajdou nadpisy h1, h2
Jak dlouho je tvůj web na internetu ?? Zaindexování stránek u vyhledávačů může trvat týdny i měsíce :-)
Internetto
Profil *
Marek Prokop: "Co myslíte tím, že vyhledavače nenajdou nadpisy?"

= Bonniel Dog mal evidentne na mysli, že vo výsledkoch vyhľadávania na Seznam.cz:

http://search.seznam.cz/?aq=-1&oq=site%3Abonniel-dog.eu&sourceid=szn-HP&thru=&q=site%3Abonniel-dog.eu

sa nezobrazujú jednotlivé nadpisy, ale len rovnaký hlavný title webu: "Bonniel-Dog"

Naproti tomu Google si s tým poradil lepšie:

https://www.google.sk/search?sugexp=chrome,mod=12&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=site%3Abonniel-dog.eu
jenikkozak
Profil
Fisak:
Tedy u SEa to je tak že by si měl do hlaviček nacpat co nejvíce zpětných odkazů (tím se myslí třeba hodně jmenovat název dotyčné stránky apod.)
Co myslíš „hlavičkami“ a „zpětnými odkazy“? Do hlaviček HTTP se zpětné odkazy dát nedají, do sekce <head> se zpětné odkazy vkládat nedají (tím by se tato sekce ukončila a začal prvek těla HTML dokumentu) a do záhlaví zobrazené stránky se taktéž zpětné odkazy přidat nemohou. Máme-li dvě stránky (A a B), pak „zpětnými odkazy“ z pohledu stránky B jsou ty odkazy na stránce A, které na stránku B míří a naopak.

Takže pokud chci dostat můj web na přední pozice u vyhledávače tak nebudu psát články s hlavičkou "jak se dotýká ekonomická krize firem v EU" ale napíšu "jak se dotýká ekonomická krize firem v EU a především firmy XXX" například...
Máš na mysli metatag description? Slibovat uživatelům ve vyhledávání něco jiného, než stránka ve skutečnosti nabízí, je dobrý způsob, jak je naštvat.

Bonniel-dog:
Mohli byste mi prosím někdo poradit, proč vyhledávače nenajdou nadpisy h1, h2
Ptáte se, proč vyhledávače nenajdou Váš web po zadání „Vítejte na našich stránkách“ atp.? Vaše nadpisy jsou příliš obecné.

Prosím sem s každou kritikou ohledně webu
To postranní menu orientaci návštěvníka nepomáhá - mění se na jednotlivých stránkách, některé položky zůstávají stejné, některé jen duplikují horní menu; stránky, které se připravují; stránky, které nefungují. Nouzové řešení - návrat na hlavní stránku pomocí klikacího loga - nefunguje.
Fisak
Profil
jenikkozak:
Ehm :-) víš co znamená v <h1> <h2> .... to "h" ??? že by header = hlavička ?? a zpětné odkazy na svůj web můžeš dávat i na svém webu :-) psal sem už výše jak a znova se mi to psát nechce...
Davex
Profil
Fisak:
že by header = hlavička ??
Ne. Heading <h#> = nadpis. Hlavička <head> je něco jiného.
Fisak
Profil
Davex:
Heading <h#> = nadpis.
synonymum od tohoto slova je hlavička :-) koukni se do anglického slovníku prosím než mi začneš oponovat + o <head> sem nenapsal ani slovo a to že sem napsal <h1> <h2> ... i vylučuje to že bych psal o <head> :-)
Chamurappi
Profil
Reaguji na Fisaka:
<h#> je nadpis, ne hlavička. Na to nepotřebuješ anglický slovník. Stejně tak <table> není stůl, ale tabulka.


Reaguji na Bonniel-doga:
Prosím sem s každou kritikou ohledně webu...
1) Při přejíždění přes položky v levém menu se kurzor myši tváří, jako by byl klikatelný celý řádek, ale klikatelný je jen text.
2) Hodně stránek má stejný informačně chudý <title> (jen název webu).
3) Na některých stránkách je rozbalovací menu, ze kterého není na první pohled vůbec poznat, že by kliknutí něco udělalo. Nejprve jsem si myslel, že to je jen provizorní zahřívač místa pro budoucí položku menu — že není odkazem proto, že na nic smysluplného nevede.
4) Naproti tomu je na webu několik zbytečných stránek „připravuje se“, na které vedou viditelně klikatelné odkazy.
Fisak
Profil
Chamurappi:
V každé "Písemné a elektronické komunikaci"učí že hlavičky jsou nadpisy. Tzn. Pokud máš dopis tak hlavička je nadpis.. (to co je uplně nahoře je záhlaví to co uplně dole je zápatí). Stejně tak při psaní článků se řiká nadpisům hlavičky :-) Myslím si že čeština je dost rozsáhlý jazyk a pro jedno anglické slovíčko je 10 významů ale pokud to autor tohoto topicu pochopil tu pointu mé rady tak si myslím že to účel splnilo a je už jedno jeslti se tomu bude říkat hlavička nadpis nebo třeba název článku.. :-)
Plaváček
Profil
Fisak:

Já pointu tvé rady nepochopil vůbec a pochybuji, že autor vlákna na tom bude lépe. Webová stránka není dopis a hlavička není nadpis.
Fisak
Profil
Plaváček:
Webová stránka není dopis a hlavička není nadpis.
Dopis to sice není ale pravidla se dodržují všude stejná. Nevím jak v ostatních firmách ale člověk který mi dělá SEO dělá ve webdoméně a bavíme se takhle spolu normálně :-)


Plaváček:
plus když někdo napíše „Vyhledávače neslouží k hledání nadpisů h1 a h2“ a já ho cituji a napíšu pod to „vyhledávače sice neslouží k hledání hlaviček“ tak by ti mohlo logicky dojít o čem sem psal :-) pokud si to nepochopil tak ale chyba není na mé straně že :-)
Bonniel-dog
Profil *
Marek Prokop:
Např. na stránce http://www.bonniel-dog.eu/NO/psi.html je v h1 jméno psa Tacco Clark. Než jsem ho vložila do title, vyhledávač (Google, seznam) tuhle stánku vůbec nenašel. Našel jinou, kde je heslo Tacco Clark uvedené jen v tabulce. Po zadání hesla do title vyjede můj web až po jiných stránkách, např. po Clarkdog.cz, který ho má v h1 i v title, jako teď já.


Fisak:
Web plním kvůli času postupně, stránky o psech, o které mi momentálně jde, tam jsou přes půl roku.


Chamurappi,
"1)Při přejíždění přes položky v levém menu se kurzor myši tváří, jako by byl klikatelný celý řádek, ale klikatelný je jen text."
A jak to upravit?
"3) Na některých stránkách je rozbalovací menu, ze kterého není na první pohled vůbec poznat, že by kliknutí něco udělalo"
Chápu, taky mi to vadí, ale nepřišla jsem na to, jak to změnit...
2)title a 4) prázdné stránky jsou nedodělávky kvůli času.
Plaváček
Profil
Fisak:

„Tedy u SEa to je tak že by si měl do hlaviček nacpat co nejvíce zpětných odkazů (tím se myslí třeba hodně jmenovat název dotyčné stránky apod.)“

Dobře. Možná je fakt chyba na mé straně - takže prosím, abys výše citovanou větu přeložil do češtiny tak, aby ji porozuměl i člověk, který o oboru SEO neví absolutně nic. Děkuji.


Bonniel-dog:

Důležitost elementu H1 pro SEO se přeceňuje. Je to takový český SEOšamanský evergreen.

Zkus spíše než jako vyhledávač, přemýšlet jako člověk, který tvé texty bude číst. TITLE (tedy titulek, vlastně hlavní nadpis) by měl být krátký a shrnovat téma konkrétní stránky. Z pohledu SEO (i vyhledávače) je to ten nejdůležitější element - a je tedy nezbytné věnovat mu patřičnou pozornost. Viz pěkné shrnutí od Yuhůa Zázračný SEO html tag.

Nadpis nejvyšší úrovně by pak měl v krátkosti shrnout obsah (a není pravidlem, že musí obsahovat klíčové slovo). Nadpisy nižších úrovní slouží už jen k lepšímu strukturování především delšího textu. Jejich účelem je zajistit, aby se čtenář v textu lépe orientoval.
Fisak
Profil
Plaváček:
Důležitost elementu H1 pro SEO se přeceňuje.
Ono to neni tak že by se to přeceňovalo ale spíše to líp vypadá a je to i logické. Ty když si zadáš do vyhledávače "krmení pro zvířata" a vyjede ti xxx článků jeden s názvem "krmení pro zvířata" a nějakej nudně dlouhej článek pod tím kde bude párkrát zmíněno to "krmení pro zvířata" a pak další článek "Život u nás ve vesnici" a pod tim nějaký dlouhý nudný článek kde bude zmíněno "krmení pro zvířata" tak na co klikneš ?? Můj osobní názor je že člověk si radši bude číst kratší text což je v našem případě hlavička (pro tebe <h#>) než-li nějaký dlouhý nudný text kde je onen dotaz zmíněn. Proto by právě nadpis měl být dost vystihující a pro vyhledávače co nejefektivnější. Tohle všechno je psychologie kterou využívá marketing nejen na internetu ale třeba na billboardech nebo v novinách apod...


Plaváček:
Jinak s tim TITLE můžu jen souhlasit... nejlepší je když to člověk udělá takto <title>"Název stránky - Název článku"</title>
Plaváček
Profil
Fisak:

Můj osobní názor je že člověk si radši bude číst kratší text což je v našem případě hlavička (pro tebe <h#>)

Fajn. Ještě mi prozraď, jak donutíš vyhledávač, aby text z nadpisu H1 ve snippetu použil. Nebo mluvíš zase o něčem jiném a já ti nerozumím :)
Bonniel-dog
Profil *
Proč se ale např. stránka http://www.krmivo-sivakova.com/tnpw/tacco.html po zadání hesla: Tacco Clark do vyhledávače zobrazí výše, když je Tacco Clark uvedeno jen v h1, nikoliv v head. A když do googlu zadám toto heslo stránka http://www.bonniel-dog.eu/NO/psi.html, kde je heslo jak v h1, tak v head se nezobrazí vůbec. Najde stránku jinou, kde je heslo uvedeno jen v tabulce. Děkuju všem za rady.
ludekbrno
Profil *
Fisak:
Tvoje vyjadřování je skutečně naprosto nesrozumitelné. Počínaje těmi nadpisy, které ty nesmyslně nazýváš hlavičkou. Nadpis je prostě nadpis a hlavička je hlavička. To co je na úvod každého odstavce je nadpis a učili nás už na základce, že v knihách nad odstavci jsou nadpisy. Jinak jsem nikdy neslyšel žádného SEO odborníka, který by nadpisům říkal hlavičky. Výraz nadpis je odjakživa zavedeným pojmem v html kódech pro tag <h> a hlavička pro sekci <head>. Ale i když pominu tuto záměnu pojmů, stejně nechápu, cos vlastně chtěl říct. A zjevně nejsem sám :) Tak to zkus přeložit do češtiny, pokud možno se správnými výrazy.
Plaváček
Profil
Bonniel-dog:

Máš v tom guláš a přemýšlíš špatným směrem. Jenom krátce:

1. Z dostupných informací se ví, že samotný algoritmus Google používá pro řazení výsledků více než 200 různých kritérií
2. Jen za minulý rok provedli programátoři více než 500 drobných vylepšení vlastního algoritmu (to jsou zhruba dvě denně)
3. Z toho, zda v kódu stránky existuje či neexistuje element H1 nelze nic rozumného vyvodit, a je pravděpodobné, že vyhledávače mu žádnou velkou váhu nepřikládají (nejspíš proto, že tvůrci webových stránek nebo jejich provozvatelé hlavní nadpis stránky nepoužívají vůbec, případně nesprávně) - viz http://www.clipboard.cz/7hucj a odkázané video

Pro tebe z řečeného vyplývá, že na tvou otázku nelze rozumně odpovědět. Nejlepší bude, když si prostuduješ tento jednoduchý a přehledný manuál pro začátečníky přímo od firmy Google, abys lépe pochopila, co je v SEO skutečně důležité: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=cs&answer=35291
Fisak
Profil
Bonniel-dog:
Googlu od určitého roku ignoruje tagy <h#> jelikož to lidi využívali a dávali celé články do <h#> aby posunuli svoje stránky na vyšší pozici.. U seznamu to tak prozatím není.

ludekbrno
Myslím si že mluvím dost srozumitelně to že mi dva lidi kterým sem něco vyvrátil řikaj že mi nerozumějí tak si myslím že to svědčí akorát že k tématu nemají co říct jen mě chytají za slovo :-)

Plaváček:
Jak sem již napsal... Googlu donutíš asi těžko na jednu stránku je to dobře ale na druhou stránku zase je to škoda. Ale např. Seznam ti hlavičky (<h#>) bere uplně normálně...


Ještě oprava za to slovo "ignoruje" ono to neni tak že by je uplně ignoroval jen tomu už nedává takovou váhu jako tomu bylo dříve...
margin
Profil *
Fisak:
Googlu od určitého roku ignoruje tagy <h#> jelikož to lidi využívali a dávali celé články do <h#> aby posunuli svoje stránky na vyšší pozici.
Strojově jde poměrně jednoduše zjistit, jak dlouhý je nadpis a za je za nadpisem dostatečné množství obyčejného textu. Takže zmíněná technika je pro vyhledávače velice snadno odhalitelná.

k tématu nemají co říct jen mě chytají za slovo
Ale to "slovo" je terminus technicus.
Plaváček
Profil
Fisak:

Googlu od určitého roku ignoruje tagy <h#> jelikož to lidi využívali a dávali celé články do <h#> aby posunuli svoje stránky na vyšší pozici.. U seznamu to tak prozatím není


Tak jo. Rád bych tě, při vší úctě, požádal, abys už tu přestal radit a nemotal začátečníkům hlavy nepodloženými mýty. Děkuji za pochopení.
Cody
Profil
Přípojuju se k ostatním s tím, že hlavička není nadpis a že Fisak se vyjadřuje matoucím způsobem. Hlavička není nadpis a nikdy to nebylo jinak (za posledních cca 6 let co jsem v oboru). Snad nikomu nebude vadit když řeknu, že u nás v Ataxu a H1.cz taktéž hlavičky nepovažujem za nadpisy.
Fisak
Profil
Cody:
Ok a teď mi řekni jak si obohatil tuto diskusi svým příspěvkem ??
ludekbrno
Profil *
Fisak:
Jestli můžu odpovědět za Codyho, tak podle mě dodal další odborné stanovisko k názvosloví, které snad už i tebe přesvědčí, že ses mýlil. V případech, kdy někdo odmítá přiznat omyl je vhodné, když jej na to upozorní více lidí, stejně tak i pro čtenáře, který mohl váhat, jak to ve skutečnosti je.
Cody
Profil
Děkuji, ludekbrno odpověděl za mě.
nemeja
Profil
Taky bych se chtěl k tomu vyjádřit. Hlavička dopisu se dá nazvat jako záhlaví, neni nijak zvlášt normovaný, jen by mělo být zarovnáno na střed, nebo vlevo a mělo by obsahovat maximálně 3 řádky. Udávají se tam informace o odesílateli - adresa, ....

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0