Autor Zpráva
Jakub Loskot
Profil
Ahoj,
setkal jsem se na internetu s celou řádkou webů bez tagu "h". Kromě URL, title apod. už nebylo s čím pracovat, rozhodně ne s h1,h2 atd.

Jak optimalizovat takový web? Nemají weby s rozdělením na h1,h2,h3 lepší a přesnější zacílení? Jsem naprostý laik v programování, tak bych prosil odpověď jak "pro deb*la"... (:

Díky moc.
panther
Profil
Jakub Loskot:
Kromě URL, title apod. už nebylo s čím pracovat
vyhledávače hledají text, ne (jen) nadpisy.

Jak optimalizovat takový web?
pokud se do textu nadpisy logicky hodí (většinou ano), můžeš je dodat. Pokud ale budeš mít nadpisy a k nim obsah nulové informační hodnoty, jsou ti k ničemu. Pokud nebudeš mít nadpisy a kvalitní obsah, můžeš u vyhledávače obstát.
Jakub Loskot
Profil
Jo, to mi je jasné. Jen mi šlo o to, jestli web není lépe optimalizován, pokud má stránku strukturovanou na jednotlivé nadpisy (pokud se přímo nabízí).

Dané slovo různě schované v nadpisech bude mít větší váhu než v textu, ne?

Taky by mne zajímalo, jestli má stejnou váhu slovo (slovní spojení) v title, pokud je na stránce jen a pouze title a stejné slovo v title, pokud jsou v dalších nadpisech podobná nebo další slova. Zesílím váhu slova v title tím, že na dané stránce bude jen title? (př. pokud by byly 2 stránky, obě měly v title "dům" a jedna v dalších nadpisech "prodám dům" apod. a druhá měla daná slova třeba někde v textu, větší šanci na umístění při hledání slova "dům" má pak kdo?).

Abych to zkrátil, je lepší mít stránku strukturovanou na h1,h2,h3 (když se tomu přímo nabízí) nebo je to jedno, pokud mám slova v textu? Co vím o SEO, tak je lepší udělat strukturu, protože tím můžu jemně vyzdvihnout ty slova, na které chci web optimalizovat, je to tak?
Plaváček
Profil
Jakub Loskot: