Autor Zpráva
Mawerick
Profil
Zdravím,
na klíčové slovo "Verpackungsmaschinen" jsme na německém Google.de na prvním až druhém místě. Přesto máme návštěvnost přes toto klíčové slovo kolem 70 návštěv za měsíc, ale Google AdWords(nástroj pro návrh klíčových slov) ukazuje objem vyhledávání kolem 12100 výhledávání za měsíc? Proč máme tak malou návštěvnost, když toto slovo je tak vyhledávané?
PS: Už si s tím lámu hlavu delší dobu! :-(
Internetto
Profil *
Mawerick: skúste uviesť url adresu webu o ktorý sa jedná, bez toho Vám sotva niekto detailne poradí, možností je príliš mnoho. Budovať SEO len na jednom kľúčovom slove /?/ a len na základe Nástroja pre návrh kľúčových slov Google AdWords ale nie je dobrá stratégia.
Mawerick
Profil
Adresa je www.verpackungsmaschinen-astro.de. Samozřejmě nejsou optimalizovaná jen na jedno klíčové slovo. Jsou optimalizované na více klíčových slov, což jsou hlavní produkty společnosti. Slova jsme nevolili pouze podle Nástroje pro návrh klíčových slov. Správnost použitých klíčových slov je ověřena. Klíčová slova jsou na 100% zvoleny správně.
Marek Prokop
Profil
Mawerick:
na klíčové slovo "Verpackungsmaschinen" jsme na německém Google.de na prvním až druhém místě

Jste si tím jistý? Ukazují vám to tak i Google Wbemaster Tools?

Jinak "Verpackungsmaschinen, Schlauchbeutelmaschinen, Verpackungstechnik, Verpackungssysteme – ASTRO" je vzorově chybný titulek, který zákonitě bude mít podprůměrnou míru prokliku. Lidé nejsou stroje, a když na ně někdo štěká jednotlivá substantiva bez kontextu a nějaké přidané hodnoty, moc dobře na to nereagují.

To ale tak nízkou mírou prokliku dostatečně nevysvětluje. Spíš si myslím, že na té první až druhé pozici většinou nejste.


Jo, a ještě teď koukám, že hledanost [Verpackungsmaschinen] v Německu a němčině není 12100 ale jen 1900. Díval jste se na volnou shodu místo přesné. I tak je ale míra prokliku příliš malá, takže platí to, co jsem napsal výše.
Mawerick
Profil
Že jsme na prvním až druhém místě mám přímo ověřeno od partnerů z německa. Když to dáte hledat na českém Google.cz, tak tam samozřejmě nejsme. Musíte tedy hledat na Google.de a přes nějaký anonimizér (např.: http://anonymouse.cz/anonymizer/ nebo https://proxify.com/) a pak nás tam uvidíte!

Titulek jsme zkoušeli měnit, nemělo to vliv!

Jo jo je pravda, že na přesnou shodu je 1900, ale z toho 70 návštěv měsíčně na náš web je pořád málo!
Internetto
Profil *
Mawerick: "Musíte tedy hledat na Google.de a přes nějaký anonimizér"

= bez anonymizéru mám Váš web na dané KW "Verpackungsmaschinen" v Google.de na 5. pozícii...

"Titulek jsme zkoušeli měnit, nemělo to vliv!"

= titulok mimoriadne veľký vplyv, či už z hľadiska preklikov zo SERPu alebo z hľadiska SEO. Treba len nájsť optimálnu variantu, prípadne si na to objednať profesionála z nejakej poprednej seo marketingovej firmy.
Mawerick
Profil
1. Kde jsme na googlu.de umístěny bych už neřešil. Opravdu jsem na prvním až druhém místě, před námi ještě bývají 2 až 3 pozice AdWords, ty ale nepočítám! Google od jisté doby vyhledává lokáně, takže aby vám to dobře zobrazovalo jak se zobrazují výsledky v německu, musel byste být připojen k internetu v německu! Nebo přes anonimizér! Opravdu to 1. až 2. místo máme ověřené od partnerů z německa. Dále bych to neřešil. Pokud nevěříte, ukážu Vám printscreen.

2. Ano, titulek má velký vliv na SEO a SERP, to víme. Měl jsem ale namysli, že změna titulku neměla žádný vliv na počet prokliku ze SERPu.
Petr ZZZ
Profil
Jen taková zajímavost na okraj: Jsem zrovna ve Vídni na německém počítači a přes google.at jsem vás nenašel v první stovce (dále jsem nehledal), zato přes google.de vás vidím na prvním místě.

Dodatek: Občas se najde překlep (např. Feirtigungsprogramm) a občas mám dojem, že by neškodilo dát přečíst texty někomu, kdo má němčinu jako mateřský jazyk a také ji skutečně dobře ovládá (mateřština není všechno – stačí se podívat zde po diskuzi, kolik lidí neumí česky). Například ve větě "...sind jederzeit bereit, [...] Ihre Forderungen zu berücksichtigen" je slovo Forderungen dosti nevhodné (lepší by bylo třeba Wünsche). Věta "Für nähere Informationen können Sie sich mit unserer Handelsabteilung in Kontakt setzen" zní dosti stroze, a přitom by stačilo přidat können Sie sich gerne mit unserer.... Jaký mají podobné nedostatky vliv na chování potenciálních zákazníků, neumím posoudit (jsou to drobnosti, nicméně v reklamě se obvykle hraje na perfekci).
Mawerick
Profil
Petr ZZZ
Děkuji za dodatek! Feirtigungsprogramm jsem opravil. Máme pracovníky s velmi zdatnou znalostí němčiny, ale kontroly nám provádějí i partneři z Německa, kteří němčinu dobře ovládají. Ale i mezi nimi se najdou rozdílné názory na překlady. Ale Feitigungsprogramm byla závažná chyba. Děkuji.
Marek Prokop
Profil
Mawericku, není mi moc jasné, co vlastně chcete slyšet a proč se vůbec ptáte, když všechna řešení odmítáte. Z první pozice na 1900 hledání byste měl mít něco mezi 400 a 600 kliky. Jestliže máte 70, pak buď nejste na první pozici, nebo těch hledání není 1900.

Podle mých zkušeností čísla z Keyword toolu moc přesná nejsou, ale to že ve skutečnosti nejste na první pozici, je pravděpodobnější (resp. skoro jisté, protože pevné pozice v Googlu prakticky neexistují) a má větší vliv. Už jste se podíval do těch Webmaster Tools? Bez toho nemá další debata vůbec smysl.
Mawerick
Profil
Odmítám jen řešení, která jsme vyzkoušeli. Znovu a znovu opakuji že jsme na prvním až druhém místě, máme to na 100% ověřené! Máme to ověřené od několika uživatelů z Německa, viz tento printscreen http://www.balicistroje.cz/pozice.jpg, ty tři odkazy AdWords nepočítám. Kontrolujeme pozice každý den, je to vždy první až druhé místo! Znovu se opakuji, že to máme ověřeno od několika různých na sobě nezávislých uživatelů z Německa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spíše se přikláním k tomu, že to slovo není tak vyhledáváno jak ukazuje Keywordtool. Těch 70 je opravdu málo z 1900.

Jdu do těch Webmastertools....


Tak tady printscreen z Webmaster Tools... www.balicistroje.cz/webmastertool.jpg
Marek Prokop
Profil
[#11] Mawerick

No vida, takže z 1000 zobrazení jen 16 na první pozici a 170 na druhé. A najednou těch 70 návštěv dává smysl :-)

Příště holt několik uživatelů z Německa nepovažujte za 100 %. Na to byste jich potřeboval pár desítek milionů.
Joker
Profil
Mawerick:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nejsem sice expert na SEO, ale nepíše se na tom screenshotu, že z těch 1000 dotazů byl web jen 16x na prvním místě a nejčastěji byl na 6-10?

Eh, pozdě
Mawerick
Profil
[#13] Joker
[#12] Marek Prokop
Pozice kontrolujeme přes FreeMonitor for Google, dále přes placenou on-line aplikaci, přes dva různé anonimizéry přistupujem na Google.de, několik uživatelů z Německa to občas kontroluje. Je to na sobě několik nezávislých metod s jiným principem...vždy nám to ukáže, že jsme prvním až druhém místě. Je divné, žeGoogle Webmaster Tool ukazuje jiné pozice!?

Je tedy chyba v programu Free Monitor for Google nebo v placené on-line aplikaci pro sledování pozice nebo zrovna ti naši partneři zadají do vyhledávání slovo "Verpackungsmaschinen" ve chvíli, kdy je na prvním či druhém místě? ...že by tohle všechno bylo špatné kontrolování pozice!?

Rozum do hrsti....něco mi na tom WenmasterTools nesedí!
Ugo
Profil
jak již bylo napsáno, google skoro nemá pevné pozice, záleží na faktorech o kterých ani netuším že můžou existovat (sem seo noob), je pravděpodobné že partneři jsou cílové publikum a tak google správně zhodnotil že má dát stránky výše a zrovna tak když nemá některá data pro rozhodování (anonymizer, počítač z rakouska) tak může dělat rozhodnutí diametrálně jinak.
Davex
Profil
Mawerick:
Je divné, že Google Webmaster Tool ukazuje jiné pozice!?
Není to divné, protože používáte nástroje, které se nechovají jako reální uživatelé z celého Německa. Je známo, že Google přizpůsobuje výsledky každému uživateli na míru a rybář z Brém může dostat zcela jiné výsledky než majitel pivovaru z Mnichova.
Marek Prokop
Profil
Mawerick:
Je tedy chyba v programu Free Monitor for Google nebo v placené on-line aplikaci pro sledování pozice...

Chyba je v tom, že tyto nástroje používáte, aniž byste (zřejmě) věděl, jak pozice na Googlu fungují.
ninja
Profil
Marek Prokop: Není Mawerick vhodný adept jako další odstrašujicí příklad a na slevu na tvé školení ;)? Toto stojí za zaznamenání do análů...
Mawerick
Profil
Ugo, Davex
Děkuji za příspěvky, konečně mi někdo přinesl trochu světla do mého problému! Na tento fakt o cílovém podstrkávání obsahu jsem zapomněl! Abychom tedy v diskusi postoupuli dále, je nutné přesně zjistit pozice. Existuje nějaký způsob jak toho dosáhnout? Nebo věřit Google Webmaster Tools?
Cody
Profil
Mawerick: No tady se vracíme k tomu, co tu psal už Marek Prokop. Pozice na Google nejsou vždy stejné. Google personalizuje, takže reporty pozic jako takových postrádají smysl, protože je možné (a velmi pravděpodobné), že každý z uživatelů získá o trochu jiný výsledek. Nejpřesnější informace o počtu zobrazení pozic tedy opravdu najdeš v Google Webmasters Tool. Proto v současnosti přestává dávat smysl reportovat pozice, naopak dává smysl reportovat nárůst návštěvnosti z (nonbrand) organicu.
Marek Prokop
Profil
K tématu článek Martina Snížka:

http://www.snizekweb.cz/weblog/seo-pozice/

Sice pět let starý, ale dnes platnější ještě o něco víc, než v době vydání.
ludekbrno
Profil *
Mawerick:
Nikdo jiný kromě Google nedokáže zjistit přesnou pozici odkazu pro každého reálného návštěvníka, to prostě z principu nelze. Jakýkoliv nástroj třetí strany se nebude chovat jako běžný náhodný hledající, protože nemá šanci pojmout všechny faktory, které se u reálných návštěvníků projevují. Podle mě jeden z nejdůležitějších faktorů při personalizaci výsledků ve vyhledávání, jsou předchozí dotazy položené googlu. Když budu hledat často v nějakém oboru a budu často klikat na jeden z odkazů, bude mi ho google příště upřednostňovat a zobrazovat mi i nejpodobnější další odkazy. Toto žádný cizí nástroj nedokáže. Tady je prostě nutné věřit webmaster tools a vlasntě není žádný důvod, proč bys neměl. Zaznamenat reálné pozice a spočítat z nich průměr lze velmi snadno a z naprostou přesností. Pokud tedy WT uvádí průměrou pozici 8,3, tak taková v daném období skutečně byla.
Cody
Profil
Marek Prokop:
To je úžasné, už před 5 lety se to řešilo a řeší se stále. Asi by to chtělo nějakou (r)evoluci.
Martin22
Profil *
Rozumím tomu dobře, že program SEO Administrator / Ranking monitor, který monitoruje pozice, tak mám hodit po psovi?
Petr ZZZ
Profil
Chudák pes. — Rozumím tomu dobře, že tady něco zkoušíš ručně, když ti nevyšel ten spamovací prográmek?
Martin22
Profil *
Tak tomu rozumíš špatně - bohužel asi shoda jmen. Navíc nevím, co bych měl spamovat, nejsem autorem výše zmíněného programu. Jen mi šlo o to, že výše uvedený program používám na monitorování pozic a včera jsem se zde dočetl, že jediný relevantní nástroj je Google Webmaster Tool. Tak jsem se chtěl jen zeptat, zda Ranking monitor poskytuje použitelné informace nebo je to k ničemu. Děkuji. Martin
LudekBrno
Profil
Martin22:
Jakýkoliv prográmek je pro tento účel k ničemu, protože se nechová jako průměr reálných uživatelů a nedostává tedy průměr reálných pozic. Naopak GWT můžeš zcela věřit, protože ten ti ukazuje přesnou statistiku pozice, kde reálně měli web zobrazeni reální uživatelé na reálné dotazy za konkrétní období. Nemůže existovat nic přesnějšího.
klubo
Profil *
Zdravím pánové, koukám do webmaster tools a na určité klíčové slovo je za poslední měsíc 10000 zobrazení ve vyhledávání google, moje průměrná pozice je 1,0 (!), ale CTR je jen 25%

je 25% hodně nebo málo na první pozici?
ninja
Profil
Záleží na dotazu, konkurenci a případné reklamě. Úplně obecně je to ale spíše podprůměrné.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Odkud se sem odkazuje


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0