Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Nick Profil * |
#1 · Zasláno: 12. 6. 2012, 12:56:03
Dobrý den,
v Google Webmaster Tools se mi v sekci HTML radí, že mám duplicitní title nadpisy - a to přes 150. Pod nimi mám url ve tvaru /neco.php a /neco.php?klik=1 1/ Nevím jestli to mám chápat tak, že je duplicitní title nebo duplicitní url 2/ Před týdnem jsem udělal to, že jsem všechny ty urls opatřil canonical tagem, který směroval na /neco.php. Četl jsem, že všeobecně se canonical doporučuje téměř vždy. Nicméně po týdnu se situace v google web. tools nezměnila. Ono to v něm vždy všechno trvá, ale kladu si otázku, jestli jsem tu duplicitu vyřešil dobře nebo jsem měl udělat ještě něco jiného - vyřazení dle parametrů, zadání do robots.txt apod. Díky |
||
Keeehi Profil |
#2 · Zasláno: 13. 6. 2012, 20:51:50
Jde o to, zda jsou to opravdu podobné stránky, nebo zda jsou duplicitní (tedy jedna by měla být přesměrovaná na druhou) a nebo zda by se jedna z nich neměla nechávat indexovat.
|
||
Nick Profil * |
#3 · Zasláno: 13. 6. 2012, 22:07:10
Obsahově to jsou stejné stránky. Ten "?klik=1" je po kliku na tlačítko a scroluje to dolů. Takže duplicitní jsou, to je mi jasný, ale nevím jako to odduplikovat než tím cannonical tagem na /neco.php
|
||
1Pupik1989 Profil |
#4 · Zasláno: 13. 6. 2012, 22:41:04
Můžeš podle get klik pridavat za title jeste podnadpis. Pokud to generujes v php, tak to bude snažší.
|
||
Keeehi Profil |
Nick:
Klasickými kotvami to udělat nemůžeš? Pak s tím vyhledávače mít problém nebudou. |
||
jenikkozak Profil |
#6 · Zasláno: 14. 6. 2012, 09:38:13
1Pupik1989:
„Můžeš podle get klik pridavat za title jeste podnadpis.“ Ale k čemu to bude dobré? Pouze to vyhledávači ztíží určení stránky jako duplicitní. Ta stránka však, zdá se, duplicitní je. |
||
Amunak Profil |
V Google Webmaster Tools se tuším dá parametr adresy nastavit tak, aby ho vyhledávač ignoroval. Pak už by měl pochopit, že to není duplicita. Stránku bez parametru klik, tak s jakoukoliv hodnotou kterou má bude prát jako jednu stránku.
|
||
Keeehi Profil |
#8 · Zasláno: 14. 6. 2012, 14:17:07
Amunak:
Taky se dá přidat, že pokud existuje $_GET["klik"] tak se do hlavičky přidá meta tag s noindex. Nebo tak, jak jsem psal v [#5]. |
||
Nick Profil * |
#9 · Zasláno: 16. 6. 2012, 13:06:39
Keeehi:
„Klasickými kotvami to udělat nemůžeš? Pak s tím vyhledávače mít problém nebudou.“ Tím klikem na tlačítko dojde v té konkrétní podstránce k include() souboru, který do té stránky načte další formuláře. Amunak: „V Google Webmaster Tools se tuším dá parametr adresy nastavit tak, aby ho vyhledávač ignoroval.“ To ano, ale co Seznam? |
||
Amunak Profil |
#10 · Zasláno: 16. 6. 2012, 17:40:36
Nick:
Seznam to snad nějak požere, ne? Podstatné je, aby titulek stránky nějak vystihoval její obsah, aby to bylo přívětivé pro uživatele. Pochybuji, že by to Seznamu vadilo. (ono to ostatně nevadí ani googlu, jen ti tam prostě vyhazuje varování). Minimálně jednu z těch stránek by měl každý vyhledávač indexovat. No a přidání dalších polí formuláře jde snadno udělat třeba přes javascript. Tím by ses duplicitních stránek zbavil úplně. A ještě by se kvůli tomu navíc nemusela stránka načítat znova. |
||
Časová prodleva: 4 dny
|
|||
Nick Profil * |
#11 · Zasláno: 20. 6. 2012, 10:40:03
Amunak:
„Seznam to snad nějak požere, ne?“ Zadáním ignorování parametru v Google Webmaster Tools nemá na Seznam vliv. „Podstatné je, aby titulek stránky nějak vystihoval její obsah, aby to bylo přívětivé pro uživatele“ To samozřejmě je. „Pochybuji, že by to Seznamu vadilo. (ono to ostatně nevadí ani googlu, jen ti tam prostě vyhazuje varování).“ Není jisté, že by to Seznamu vadilo. Google na to v GWT upozorňuje, tak ať mu to vadí nebo ne, leze přes něj nejvíc lidí, měli bychom ho respoktovat. „Minimálně jednu z těch stránek by měl každý vyhledávač indexovat.“ Indexuje. „No a přidání dalších polí formuláře jde snadno udělat třeba přes javascript. Tím by ses duplicitních stránek zbavil úplně. A ještě by se kvůli tomu navíc nemusela stránka načítat znova.“ Je to udělané přes JS. Uživatel klikne na tlačítko a dojde k najetí na určené místo a dojde podle podmínky i k zobrazení textu, které na stránce jakoby bylo, ale tím tlačítkem se objeví. Je to z Dreamveaveru: <script type="text/javascript"> <!-- function MM_findObj(n, d) { //v4.01 var p,i,x; if(!d) d=document; if((p=n.indexOf("?"))>0&&parent.frames.length) { d=parent.frames[n.substring(p+1)].document; n=n.substring(0,p);} if(!(x=d[n])&&d.all) x=d.all[n]; for (i=0;!x&&i<d.forms.length;i++) x=d.forms[i][n]; for(i=0;!x&&d.layers&&i<d.layers.length;i++) x=MM_findObj(n,d.layers[i].document); if(!x && d.getElementById) x=d.getElementById(n); return x; } function MM_validateForm() { //v4.0 var i,p,q,nm,test,num,min,max,errors='',args=MM_validateForm.arguments; for (i=0; i<(args.length-2); i+=3) { test=args[i+2]; val=MM_findObj(args[i]); if (val) { nm=val.name; if ((val=val.value)!="") { if (test.indexOf('isEmail')!=-1) { p=val.indexOf('@'); if (p<1 || p==(val.length-1)) errors+='- '+nm+' nesprávná email adresa.\n'; } else if (test!='R') { num = parseFloat(val); if (isNaN(val)) errors+='- '+nm+' must contain a number.\n'; if (test.indexOf('inRange') != -1) { p=test.indexOf(':'); min=test.substring(8,p); max=test.substring(p+1); if (num<min || max<num) errors+='- '+nm+' must contain a number between '+min+' and '+max+'.\n'; } } } else if (test.charAt(0) == 'R') errors += '- '+nm+' není vyplněno.\n'; } } if (errors) alert('Objednávka obsahuje chyby:\n'+errors); document.MM_returnValue = (errors == ''); } //--> </script> <? if($objednat == 1): ?> <form action="objednavka_jedna_prew.php" method="post" name="form1" id="form1" onsubmit="MM_validateForm('jmeno','','R','ulice','','R','mesto','','R','psc','','R','telefon','','R','email','','RisEmail');return document.MM_returnValue"> ... |
||
Časová prodleva: 12 let
|
0