Autor Zpráva
SEO_girl
Profil
AHoj,
koukám tady do "odkazů na vaše stránky" v Google Webmaster tool a zjišťuju, že mi u jedné domény ukazuje jen asi 5 odkazů, přestože by jich mělo být kolem 200. U ostatních domén mi ty odkazy ukazuje ok, ale tady prostě nejsou. Jde přitom o STEJNÉ odkazy.
Proč u některých domén vidět jsou a u jedné domény ne?
Díky za názor.
SG
Dog
Profil
Zkus počkat, jestli je náhodou ještě nenajde

Pro zajímavost, kde jsi ty STEJNÉ odkazy získala? :)
SEO_girl
Profil
Dog:
Mám svých asi 20 webů, takže "vzájemná spolupráce", pak jsem nakoupila dalších 150 ručních registrací do katalogů. U ostatních WWW vidím katalogy, i ty mé další stránky, u jedné domény prostě vidím odkazů 5.
Jsem JELEN.
Dog
Profil
Kupovat si hromadné registrování do katalogů bych moc nedoporučoval
Lukáš Pítra
Profil
Pravděpodobně nepřišly Googlu dostatečně zajímavé, aby je v přehledu zobrazil. Třeba právě proto, že jsou "stejné". Vlastně se divím, že je jinde zobrazí :-)
SEO_girl
Profil
Lukáš Pítra:
Ty odkazy nejsou "stejné". Těch odkazů je 180 a jsou různé. Tyto odkazy jsem"nakoupila" pro svých X webů. Všude vidět jsou, u toho nejdůležitějšího ne. Chjo.
Trápí mě to proto, protože poslední změna v algoritmu (asi před 4 dny) mě poslala z 5. pozice na 3.stranu.
Ocením rady, jak zajistit zpětné odkazy, aby "to fungovalo".
Díky, pánové. :-)
_es
Profil
SEO_girl:
jsem nakoupila dalších 150 ručních registrací do katalogů
Možno sa zíde článok http://www.zdrojak.cz/clanky/negativni-seo-jako-bic-na-konkurenci/
SEO_girl
Profil
_es:
Hezký článek, děkuju za něj. Jenomže moje jiné weby se nepropadly a stále okupují první pozici na google i seznamu. Ten "jeden jediný" se na google propadl (na seznamu stále první). Ach jo....
Fakt nevím. :-(
Petr ZZZ
Profil
Reaguji na SEO_girlu:
Můj dojem je, že jsi použila zavržené optimalizační techniky a u toho jednoho webu to prasklo a u těch ostatních (zatím) ne. Uvědom si prosím, že na prvních místech vyhledávání očekává uživatel oblíbené stránky a ne takové, jejichž tvůrci zneužili nedokonalosti vyhledávače. Možná ti pak přijde snazší se s danou situací duševně vyrovnat. :-)

Abych ti jen nespílal – třeba tě napráskala konkurence a došlo k ruční penalizaci; zvláště pokud postižený web je z hodně konkurenčního prostředí, je to docela reálná možnost.
Cody
Profil
Google nikdy nezobrazuje všechny odkazy, ale jen ty, co považuje za důležité. Nejvíce zpětných odkazů zobrazuje Majestic SEO.
Plaváček
Profil
SEO_girl:

Počkej na druhý díl článku, právě na něm pracuji. Poodhalíme roušku tajemství budování zpětných odkazů a povíme si, co je špatného na otrockém sledování pozic. Pro úvod doporučím historický, ale dosud platný článek Martina Snížka: http://www.snizekweb.cz/weblog/seo-pozice/.

P.S. S ohledem na to, co jednak tvrdím už dlouho, a s přihlédnutím k tomu, co navíc Google svými posledními aktualizacemi algoritmů SEO expertům vzkazuje, bych vynechal z linkbuildingu registrace do bezcenných katalogů, u nichž často není ani patrné, kdo a za jakým účelem je provozuje. K tomu také jeden z mých starších článků: http://plavacek.posterous.com/katalogomanie-aneb-rizika-bezhlave-registrace

Petr ZZZ:

Neexistují "zavržené" optimalizační techniky. Existují pouze hloupé optimalizační techniky :)
Petr ZZZ
Profil
Reaguji na Plaváčka:
Dobře, pohlížíme-li na věc z toho hlediska, že vyhledávače provozují nějaké podnikání, založené na (hledání hranice) porušování autorských práv a faktu, že autoři jim to tolerují, protože z toho mají prospěch (chtějí být na internetu nalezitelní), potom žádné "zavržené" SEO neexistuje, protože tvůrci vyhledávače nepřísluší cokoli zavrhovat.

Celá hra ale nemá jen dva aktéry – provozovatele hledané stránky a provozovatele vyhledávače, ale máme zde taky hledajícího brouzdala. Jeho zájmem je najít to, co hledá, a to je tím pravděpodobnější, čím lépe se tvůrci vyhledávače podaří nabízet na předních místech stránky, které jsou mezi brouzdaly skutečně oblíbené. O to se vyhledávač snaží a proto penalizuje takové techniky "optimalizace", jejichž jediným cílem je manipulace s výsledky hledání, bez ohledu na to, jak si stránka skutečně vede na pomyslném žebříčku brouzdalově.

Z pozice tvůrce vyhledávače jsou takové techniky zavržené, z pohledu nezúčastněného pozorovatele jsou prostě jen hloupé. Asi jsem, i když do jisté míry nerad (často něco hledám), ochoten připustit, že rozlišování zavrženého a hloupého není v této souvislosti pouhé slovíčkaření, ale příspěvek k čistotě chápání světa lidí. :)
Plaváček
Profil
Petr ZZZ:

Ono je to celé ještě složitější. Vyhledávač, respektive jeho provozovatel, se snaží co nejlépe zodpovědět uživatelův dotaz. Poslední kroky Google ukazují, že nutně nemusí jít o odkaz na konkrétní stránku (i když i ten je k dispozici). Ale na spoustu věcí umí Google odpovědět, aniž by člověk musel kliknout a navštívit cílovou stránku, a znovu se prodírat množinou informací, aby našel odpověď. Spousta majitelů webů (a "SEO expertů") v tom vidí riziko a nekalou techniku tvůrců vyhledávače. Já to vidím jako přínos. Ale to je na delší debatu a jsme už trošku mimo téma.
Petr ZZZ
Profil
Plaváčku, přesně to, co píšeš, mi dělá v poslední době vrásky na čele, ale máš pravdu, že se dostáváme mimo téma. Nakousl jsem to tedy v samostatném vlákně:
Vytěžuje Google cizí databáze?
Plaváček
Profil
Petr ZZZ:

Nemělo by ti to ale dělat vrásky na čele. Spíš bych čekal, že přijmeš realitu a pokusíš se přicházející změny využít ku svému prospěchu. :)
Dog
Profil
Jak bychom je měli využívat? :)
Cody
Profil
Plaváček:
Spousta majitelů webů (a "SEO expertů") v tom vidí riziko a nekalou techniku tvůrců vyhledávače. Já to vidím jako přínos. Ale to je na delší debatu a jsme už trošku mimo téma.

Pro uživatele hledajícího odpověď je to jednoznačně přínos, pro majitele webů již mnohem méně. Ale je to trend, kterým Google jde a pokud ho chvem dál využívat (a naši klienti) nezbývá se než přizpůsobit. Jako již poněkolikáté.
Plaváček
Profil
Cody:

Ale majitel webu často nepotřebuje, aby hledající přišel až na jeho stránky. Kupříkladu majitel penzionu nepotřebuje nutně, aby uživatel navštívil jeho stránky a brouzdal. Často stačí, když najde rychlý kontakt a odkaz na mapu a další užitečné informace. To je přeci základ SEO - nezáleží na tom, kam člověk dopadne, ale zda mě najde. A prostředků, jak to zařídit, máme dostatek. Což je odpověď i pro Doga.
SEO_girl
Profil
Petr ZZZ:
No tak tenhle web je dost starý, není to žádná sra*ka, je hodnotný, patří jedničce ve svém oboru. Mrzí mě to. Nemyslím, že bych to pokazila tím, že bych provedla ruční registraci v katalozích........ Jak poznám, že jsem penalizovaná? To by mělo být vidět v Google Webmaster Tools, ne? CHjo chjo......


KOukám, že se tady sešlo spousta chytrých hlav.
Tak mi teď poraďte, co mám dělat?
Mně se tohle nikdy nestalo, takže fakt nevím, co s tím.
Bůůů, škyt!


Tak jsem zkusila MajesticSEO a vidím tady něco dost divnýho:
linkuj.cz - number of matched links: 940.
To je nějaká hloupost, ne? Vidím to i v grafu...
Petr ZZZ
Profil
SEO_girl:
Škytáš hezky, ale jednu věc nějak nechápu – registruješ do stopadesáti katalogů, ale sem odkaz nedáš. Ta stránka je... ehm, – nějaká "nemravná"? Nebo proč na ni tady nechceš odkázat?

Koukám, že přibyl příspěvek – jedná se o linkuj.cz? To je nějaký zkracovač adres, nebo systém na výměnu odkazů, nebo co to je? (Krátce jsem tam koukl a ze stránky samotné jsem se nedozvěděl dostatečně rychle, o čem ten web je.)
SEO_girl
Profil
Petr ZZZ:
Ne, je to velice korektní web.
Vůbec nevím, co linkuj.cz je. Ani to nevidím v seznamu katalogů. Začínám věřit tomu negativnímu SEO.
Petr ZZZ
Profil
„Ne, je to velice korektní web.“

Aha.
SEO_girl
Profil
Petr ZZZ:
Sorrý, já sem prostě nedám link, neb opravdu nestojím o to, aby měli někteří ne příliš chytří lidé radost z toho, že stránky mají problém. Je to pochopitelné?
SEO_girl
Profil
Tak už vím. Linku.cz počítá odkazy z Facebooku. Tak to jooooo :-D
Podle MajesticSEO se nic hroznýho na stránkách neděje, zpětné odkazy vidí, to mě uklidnilo. Budu věřit, že se vrátím zpět na 1.stranu.
Moc děkuju všem za rozumy i odkazy na zajímavé články.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Odkud se sem odkazuje


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: