Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Jakub Loskot Profil |
#1 · Zasláno: 19. 6. 2012, 18:57:10
Dobrý den,
narazil jsem na jeden problém. Jak efektivně spravovat tisíce klíčových slov v Adwords a Analytics. Pokud v rámci SEO mám v PPC zapnuté volné shody a v Analytics všechny slova, přes která přišli uživatelé na můj web, odchytávám a zase dávám do PPC (viz. doporučení Jana Tichého z Medio Interactive). Je nějaký import slov mezi Adwords a Analytics? Nějaké rady ohledně efektivní správy klíčových slov? Jde mi čistě o technickou radu. (Máčkni tady a tady, ukládej si to tady, používej tenhle vychytanej program atd.:) Díky moc. |
||
Cody Profil |
#2 · Zasláno: 21. 6. 2012, 14:36:25
Z GA si můžeš exportovat každý report do xls. A stejně tak i tahat dat přes API. O AdWords moc nevím, snad poradí někdo jiný.
|
||
Časová prodleva: 12 let
|
0