Autor Zpráva
Jakub Loskot
Profil
Dobrý den,
narazil jsem na jeden problém. Jak efektivně spravovat tisíce klíčových slov v Adwords a Analytics. Pokud v rámci SEO mám v PPC zapnuté volné shody a v Analytics všechny slova, přes která přišli uživatelé na můj web, odchytávám a zase dávám do PPC (viz. doporučení Jana Tichého z Medio Interactive). Je nějaký import slov mezi Adwords a Analytics? Nějaké rady ohledně efektivní správy klíčových slov?

Jde mi čistě o technickou radu. (Máčkni tady a tady, ukládej si to tady, používej tenhle vychytanej program atd.:)

Díky moc.
Cody
Profil
Z GA si můžeš exportovat každý report do xls. A stejně tak i tahat dat přes API. O AdWords moc nevím, snad poradí někdo jiný.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0