Autor Zpráva
Martin Weis
Profil
Dobrý den,
po kliknutí na flashovou reklama na http://revue.idnes.cz/ se uživatel dostane na cílovou stránku. Pokud si dám zobrazit zdrojový kód stránky nikde nenaleznu URL adresu cílové stránky. V Internet Exploreru jsem si na dané stránce spustil "nástroje pro vývojáře" a nechal prozkoumat prvek patřící této flashové aplikaci a zjistil že je tam zobrazeno podstatně více informací které ve zdrojovém kódu stránky zobrazené nejsou avšak opět nikde není uvedeno URL cílové stránky.
Zajímá mě zda se při používání skriptů může přenést Pagerank na cílovou stránku či jde pouze o to aby se návštěvník pomocí dynamických prvků dostal na stránku na kterou je reklama zacílena ale přenesení Ranků se již neřeší? Vím že například Google správně napsané Flashové stránky indexovat a umí i indexovat i Java Script. Konkrétní příklad zdrojového kódu v případě že bude potřeba samozřejmě uvedu.
Pokud beru na ohled na to že jiné vyhledavače neumí indexovat obsah Flashových aplikací a Javascriptu a tudíž nepřenesou z odkazující stránky ranky (např. S-rank u vyhledavače Seznam) nastává mi otázka zda má takováto reklama přínos pouze ve chvíli kdy na ní návštěvník klikne (Google Analytics na cílové stránce zaznamenal návštěvu z revue.idnes) a taktéž v případě že Google bude umět přenést Pagerank.
Chamurappi
Profil
Reaguji na Martina Weise:
avšak opět nikde není uvedeno URL cílové stránky
Někde tam bude. Flashovým bannerům bývá cíl předávám v parametru. Obvykle tím cílem není inzerovaná stránka, ale přesměrovávací počítací skript reklamního systému.

Zajímá mě zda se při používání skriptů může přenést Pagerank na cílovou stránku
Ne.

Vím že například Google správně napsané Flashové stránky indexovat a umí i indexovat i Java Script.
To, že něco málo umí, neznamená, že bude svévolně zkoušet jakoukoliv uživatelskou akci, na kterou se může skript vázat. Představ si stránku, která:
a) … vyrábí odkaz v závislosti na náhodném čísle — půlka lidí odkaz dostane, půlka ne, měla by se snad přenášet půlka ranku?
b) … nastavuje cílovou adresu odkazu v závislosti na specifickém chvatu myší — kroužení doleva nastaví jinou adresu než kroužení doprava, kdo by měl dostat rank?
c) … vyrábí odkaz jen při úplňku — měl by se rank přenášet jen při úplňku?
d) … v závislosti na něčem blíže neznámém skončí v nekonečné smyčce a robot tedy ani nemůže vyhodnotit, k čemu všemu může dojít.

zda má takováto reklama přínos pouze ve chvíli kdy na ní návštěvník klikne
Také má přínos ve chvíli, kdy ji vidí. V tom, že ji vidí. Pokud na ni kouká a vrývá se mu do hlavy.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: