Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
j1á Profil * |
#1 · Zasláno: 8. 7. 2012, 02:10:35
Dobrý den, někde jsem slyšel, že dnes se bere nofollow úplně jinak než tomu bylo dříve. Dříve to google nabízel hlavně jako možnost odfiltrovat spam z různých diskusí. Dnes už to ale používá každý web na externí odkazy a to narušilo základní předpoklady na budování přirozených odkazů.
Tedy slyšel jsem, že google nofollow potichu zrušil, protože to bránilo přirozenému linkbuildingu a weby si syslily ranky jen pro sebe. Co o tomto víte? A má dnes smysl budovat odkazy, které mají nofollow? |
||
Martin Kolčaba Profil |
Dobrý den,
myslím, že nofollow je pěkně popsáno přímo v nápovědě Google. K tomuto atributu se podobně staví i Seznam. Nofollow slouží pro označení odkazů, za které se nemůžete zaručit (tedy typicky například komentáře, odkazy z diskuzí atd. - obsah, který nevytváříte vy a nemáte nad jeho vznikem kontrolu). Dále slouží k označení placené reklamy - vyhledávači tak vyšlete signál, že odkaz nemá sloužit k ovlivnění výsledků vyhledávání (ovlivňování výsledků placenými odkazy se vyhledávačům moc nelíbí). Budovat odkazy má určitě smysl. Je lhostejné, zda mají nofollow nebo ne. To, že odkazy označené nofollow vyhledávače nezahrnují do hodnocení stránky ve výsledcích vyhledávání neznamená, že budovat je je zbytečné. Při linkbuildingu je potřeba sledovat jiné hodnoty. I nofollow odkaz samozřejmě může být užitečný (přímá návštěvnost, konverze, budování povědomí o webu/značce atd.), i když vám nemusí přímo pomoci ve vyhledávání. |
||
Časová prodleva: 13 let
|
0