Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
clash Profil * |
#1 · Zasláno: 16. 7. 2012, 08:40:31
Dobrý den,
zajímal by mě Váš názor na povinnou registraci do e-shopu. Mám na mysli typ registrace, která Vám umožní vstup do e-shopu. Jak se k tomu typu registrace staví uživatelé ? Např. www.fashiondays.cz, www.bigbrands.cz apod. Nejedná se o konkrétní otázku, zajímal by mě pouze Váš názor. Díky |
||
LaMMa Profil |
#2 · Zasláno: 16. 7. 2012, 08:57:36
Mňa osobne to väčšinou odradí. Nebudem sa registrovať niekam, kde ani neviem, čo ponúkajú a či tam vôbec nakúpim.
|
||
Chamurappi Profil |
Reaguji na clashe:
Připadá mi to zhoubné. Nejen z hlediska SEO. Proč bych se měl registrovat, když ani nevím, co prodávají? Aby mě pak mohli spamovat? |
||
clash Profil * |
#4 · Zasláno: 16. 7. 2012, 09:09:17 · Upravil/a: clash
Díky moc za odpovědi.
A co tento typ registrace pro vytvoření pocitu, že se jedná o nějaký klub a dostanu něco navíc ? Asi nesmysl, co ? A ještě poznámka. A proč to u již zmíněných webů funguje ? Může být důvodem, že se např. jedná o známé weby a uživatel tuší, co díky registraci získá ? |
||
LaMMa Profil |
#5 · Zasláno: 16. 7. 2012, 09:12:33
Jo :)
Ak chceš ponúknuť niečo naviac, stále to môžeš spraviť aj normálnou registráciou ako je vo väčšine eshopoch. |
||
Marek88 Profil |
clash:
„A co tento typ registrace pro vytvoření pocitu, že se jedná o nějaký klub a dostanu něco navíc ?“ Možná tohle pro určitou skupinu lidí platí. Pokud se zeptáš osobní názor tady (tzn. programátorů), tak se dá očekávat odmítavý postoj, protože programátoři přemýšlejí více prakticky a střízlivě. EDIT: Tohle podle mě není otázka pro programátory, ale pro obchodníky nebo psychology nebo pro lidi z podobného oborou... |
||
margin Profil * |
#7 · Zasláno: 16. 7. 2012, 10:00:48
clash:
Podobné téma probírá tenhle článek: http://www.zdrojak.cz/clanky/uzivatele-se-musi-hlasit-na-vratnici/ Dozvíš se i odpovědi na některé své otázky. |
||
clash Profil * |
#8 · Zasláno: 16. 7. 2012, 10:20:41
Díky moc všem za odpovědi a díky za odkaz na článek.
|
||
juriad Profil |
#9 · Zasláno: 16. 7. 2012, 10:56:22
při hledání obchodu se zaměřuji na 2 věci:
1/ projdu si podmínky a hledám cenu poštovného a možnosti platby 1b/ pokud nenajdu, vložím produkt do košíku a simuluji koupi, snažím se dozvědět celkovou cenu, kterou zaplatím včetně výběru dopravy a možnosti platby před tím, než bych musel uvést údaje o sobě 2/ zjistím, jestli umožňuje jednorázový obchod bez registrace pokud nevyhoví prvnímu bodu, jdu pryč pokud nevyhoví druhému bodu, projdu konkurenci, jestli nevypadá od pohledu lépe |
||
Časová prodleva: 12 let
|
0