Autor Zpráva
mitr
Profil
Zdravím,

co jsem zatím vypozoroval, tak heureka zařadí nahoru vždy pozdeji přidaný eshop (myslím teď bez nějakých placených pozic atd).
Máte někdo prosím vysledované co pomůže k tomu předběhnout nejnovější eshop?

Jestli by třeba stačílo v administraci zrušit na nějakou chvíli XML feed a pak ho zase přidat?
Nebo třeba jen zmenit u něj adresu?
Případně na chvíli zrušit účet na heureka.cz? Nemám tam nic jako ověřeno zákanzíky atd, takže by mi to nevadilo :)

Diky.
jenikkozak
Profil
mitr:
co jsem zatím vypozoroval, tak heureka zařadí nahoru vždy pozdeji přidaný eshop (myslím teď bez nějakých placených pozic atd).
Jaký konkrétní seznam obchodů máte na mysli?

Nemám tam nic jako ověřeno zákanzíky atd, takže by mi to nevadilo :)
To se asi máte čím chlubit. :)
mitr
Profil
„co jsem zatím vypozoroval, tak heureka zařadí nahoru vždy pozdeji přidaný eshop (myslím teď bez nějakých placených pozic atd).“
Jaký konkrétní seznam obchodů máte na mysli?

Myslim tím, ze pokud jsou např 2 eshopy, které mají produkt XYZ. Pokud zadám do vyhledávání na heureka.cz !produkt XYZ" tak se mi na prvním míste zobrazí produkt z eshopu který byl přidaný pozdějí až pod ním je produkt z eshopu, který je už v databázi heureka.cz déle.

„Nemám tam nic jako ověřeno zákanzíky atd, takže by mi to nevadilo :)“
To se asi máte čím chlubit. :)

No popravdě mi tento typ hodnocení nějak moc nesedí, ani mi nesedí otázky, rád bych se zákazníků ptal na více detailů a otaázek které s tím souvisí, nemusím se zákazníka ptát na cenu nákupu kdyz si ji automaticky dokážu zjistit :) Ale je mi jasné že se do tohoto budu muset dříve nebo později pustit :) Ale nrad bych měl 2 dotazníky, na to na co se ptá heureka a druhý na to co mě opravdu zajímá :)
jenikkozak
Profil
mitr:
Pokud zadám do vyhledávání na heureka.cz !produkt XYZ" tak se mi na prvním míste zobrazí produkt z eshopu který byl přidaný pozdějí až pod ním je produkt z eshopu, který je už v databázi heureka.cz déle.
Aha, to jsem nevěděl, protože tuto funkci nepoužívám. Moc bych na to ale nespoléhal. Heuréka může ze dne na den pořadí obrátit. Osobně bych se spíše zaměřil na zkvalitnění svých služeb, abyste získal kladné ohlasy zákazníků. Jak poroste informovanost zákazníků, tím méně budou volit obchody jen podle toho, že jsou v jakémsi seznamu na prvním místě, ale dají přednost tomu obchodu, který znají nebo který má hodně kladných recenzí od nakupujících.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0