Autor Zpráva
martin.havluj
Profil *
Zdravím. Na netu jsem našel články o SEO na jednom fóru. Píše to očividně jejich webmaster a řekl bych, že to je jeden z mála, kterej se nad touhle problematikou dokáže opravdu zamyslet :) Tady je odkaz : http://www.teleforum.cz/viewforum.php?f=107 ... článků je zatim málo, těšim se ale na další články. Jsem zvědavej, co ještě prozradí.

Moderátor Petr ZZZ: Původní titulek „Články, které stojí za to“ byl zavádějící. Příště zkus prosím vymyslet lepší.
Chamurappi
Profil
Reaguji na martina.havluje:
řekl bych, že to je jeden z mála, kterej se nad touhle problematikou dokáže opravdu zamyslet
Mně tedy připadá, že mu to moc nemyslí, když leze po jiných fórech a spamuje odkazem vydávajíc se za svého spokojeného čtenáře. To je tak zoufale naivní…
Plaváček
Profil
A navíc občas hlásá nesmysly.
Homer
Profil
Docela mě zaujalo ponaučení, že do <title> se má psát to, co lidi hledají. Já hňup tam píšu, o čem stránka je.
Petr ZZZ
Profil
martin.havluj:
jeden z mála, kterej se nad touhle problematikou dokáže opravdu zamyslet

Spíš jeden z mnoha vypravěčů pohádek. To málo, co autor (to jsi ty?) dosud píše v prvních třech kapitolách, by mělo být průměrně soudnému jedinci jasné po ukončení základní školní docházky, a co se týče technických detailů, řekl bych, že v tom má(š) místy docela zmatek. Například struktura nadpisů (<H1>, <H2>, <H3> atd...) je do jisté míry vhodná ze sémantického hlediska, s optimalizací pro vyhledávače má ale do činění minimum, možná vůbec nic. Také tvrzení, že „Tag <H1> musí být na stránce jen a pouze jednou“, je mírně řečeno zavádějící. Budu se opakovat, ale na mé čtyři roky staré stránce o tesaříkovi jakýkoli nadpis nadále chybí a přinejmenším německý Google ji má stále rád (podobně jako několik desítek dalších stránek mého webu).

Odkazy na užitečné čtení o SEO (a o SEM) najdeš například tady:
Často kladené dotazy
Search Engine Marketing

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Odkud se sem odkazuje


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: