Autor Zpráva
Carlos
Profil *
Ahoj,

jsme v SEO začátečníci. Máme ale CZ eshop, který má celkem dobré výsledky na některé klíčové slova a dobře se umisťuje ve vyhledávačích. Pro všechny produkty si děláme vlastní popis, titulek okna, meta tag description, meta tag keywords. Můžeme tento eshop nějak ohrozit tím, že vezmeme prakticky celý systém, komplet stejný design, komplet stejnou šablonu, kategorie, podkategorie, všechny produkty, všechny klíčové slova atd. a celé to přeneseme a spustíme i na .SK doméně? Vše bychom samozřejmě komplet přeložili do Slovenštiny.

Díky za odpověď.
Cody
Profil
Pokud dobře rozumím, chcete udělat jen slovenskou mutaci. To by mělo být OK.
Carlos
Profil *
Ano, přesně tak. Vezmem komplet vše co je na tom CZ eshopu a zkopírujeme to na SK doménu. Stejný systém, stejný design, stejné kategorie, stejné produkty, stejné popisky, stejné klíčové slova atd., jediný rozdíl bude v tom, že tam bude vše přeloženo do slovenštiny. Jediné o co se tedy bojíme, aby když to bude komplet stejné, až na texty které budou ve slovenštině, tak aby nám nějak neklesli pozice pro CZ eshop. Toto se stát nemůže?
panther
Profil
Carlos:
vzdy se muze stat ckokoliv :)

A ted vazne. Vyhledavac te nebude trestat za jazykovou mutaci ktera bezi na stejnem designu jen proto, ze bezi na stejnem designu. Produkty jsou stejne napric e-shopy, popisky budes mit unikatni. Neni ceho se bat.
Carlos
Profil *
Díky za rady.

Ještě jsem se chtěl zeptat, když už jsme toto rozběhli. Jak velký vliv může mít na vyhledávače to, když pro každý produkt zvláště vytvoříme vlastní titulek, popisek a klíčové slova?
panther
Profil
Carlos:
když pro každý produkt zvláště vytvoříme vlastní titulek, popisek a klíčové slova?
jak to konkretne myslis?

Pokud ma kazdy produkt samostatnou stranku, coz vetsinou miva, je jasne, ze bude mit vlastni titulek, povidani o sobe v obsahove casti a klidne i description v hlavicce. Keywordy, jestli jsi myslel ty v hlavicce, jsou dnes uz zbytecne.
Carlos
Profil *
Jde mi o to, co udělat pro to, aby se jednotlivé produkty umisťovali ve vyhledávačích na určitá klíčová slova na prvních místech. Jde mi o to, co si můžeme udělat sami, aniž bychom na to potřebovali profesionální firmu?

Mám např. produkt http://www.modni-style.cz/moda/capuccino-kratasy-kro016s/ a chci, aby mi na spojení "capuccino kraťasy" šel ve vyhledávačích nahoru.
- v Administraci systému mě to ke každému produktu nabízí vyplnit tyto části: "Tittle", "Description", "Keywords".
- Bude k něčemu to, když to vyplním? Zaregistrují to nějak vyhledávače, resp. co byste volili pro tento produkt? Popř. co pro ten produkt mohu ještě udělat?

Jedná se o jeden eshop, máme jich více. Možná to není uplně ideální příklad, ale lze to na něm demonstrovat.

Předem díky za radu.
panther
Profil
Carlos:
záleží, kde se která z těch kolonek na webu objevuje... Pokud to je titulek stránky - <title> a metatagy, nejpodstatnější je title, pak description. Na keywordy dnes není brán ohled, a pokud ano, tak limitně blížící se nule.

Jde mi o to, co si můžeme udělat sami, aniž bychom na to potřebovali profesionální firmu?
všechno, co může udělat firma. Záleží, jakým úspěchem, ale to nikdo z nás nezhodnotí.
Carlos
Profil *
Paráda, moc díky. Teď už snad poslední otázky :)

1) Je dobré když titulek stránky, který bude mít cca 2 slova se bude vyskytovat i v description a keywords?
2) Titulek stránky, což je i to, na co si chci danou stránku optimalizovat budu mít v description, keywords a je dobré to zmínit i v popisu a dát tomu nějaký nadpis?

Díky snad již za poslední odpovědi, moc si mi pomohl :)
panther
Profil
Carlos:
1) Je dobré když titulek stránky
zase, pokud se jedna o <title>, coz celou dobu predpokladam, ale nevyjadril ses k tomu, tak ten by mel byt na kazde strance, pokud mozno unikatni. A vystihujici strucne obsah stranky, jednim az par slovy. V tomto pripade nazev produktu.

budu mít v description
v description ma byt popis produktu, v jedne vete nebo par slovy.

keywords
uz nekolikrat jsem psal, ze jsou zbytecne. Klidne si je vyplnuj, nic se ti nestane. Ani kladnym, ani zapornym smerem.

je dobré to zmínit i v popisu
v popisu produktu, tedy v odstavci, jez se mu venuje, ma byt popis produktu. Pokud se ti podari lidsky, citelne a ctitelne tam nazev produktu umistit, nevadi to, jen tam tim nazvem ten popis nevytapetuj. To by bylo spatne.

a dát tomu nějaký nadpis?
nadpis by mel byt taktez u kazdeho produktu, nad jeho popisem a obrazkem... Uzivatel casto na titulek stranky nekouka, nevedel by, na jakem produktu aktualne je.
Carlos
Profil *
Díky moc. Rád bych udělal pro www.modni-style.cz toto:

1. Vytvořil komplet nové kategorie, aby nám je bralo zbozi.cz a heureka (takhle nám prakticky 80% produktů nespárujou)
2. Ke každé kategorii bych vytvořil samozřejmě nové url, nový tittle, description, keywords + prolinkování s produkty v dané kategorii (nějaký krátký popis pod názvem kategorie, kde budou odkazy na 3-4 produkty v dané kategorii)
3. Na úvodní straně udělal nové prolinkování na nové kategorie
4. Všechny produkty rozřadil do nových kategorií (staré url produktům zůstává) a vyplnil u nich nový tittle, description, keywords, popř. upravil popis

Jaký vliv si myslíš, že to může mít na návštěvnost a tržby? Zatím je návštěvnost kolem 150 lidí/den.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0