Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Davevo Profil * |
#1 · Zasláno: 21. 10. 2012, 16:35:11
Dobrý den, snažím se udělat jednoduché seo na jednoduchých stránkách je možné že to bere klíčové slova pouze z index.html ??? Nikde jinde se mě totíž neprojevují.
Dík za odpověd. |
||
Martin Kolčaba Profil |
specifikujte svůj dotaz blíže a uveďte konkrétní web, takto vám jen těžko budeme schopní odpovědět.
Například co máte na mysli tím, "že to bere klíčové slova pouze z index.html ??? Nikde jinde se mě totíž neprojevují. " ? |
||
Petr ZZZ Profil |
#3 · Zasláno: 21. 10. 2012, 16:47:55
Klíčové slovo je jakýkoli řetězec, který se na jakékoli stránce, robotovi dostupné, viditelně vyskytuje, a je oddělen mezerami nebo pomlčkami (zda je možné oddělovat i jinými znaky, nevím; některé řetězce není třeba oddělovat vůbec, ale nespoléhal bych se na to). Částečně to platí i pro řetězce omezeně viditelné; typicky jsou to atributy
alt (u obrázků) a možná (nevím) taky title i u jiných prvků (řetězce skryté pomocí CSS s úmyslem oklamat vyhledávač mohou ovšem být příčinou penalizace). Na stránku, na kterou nevede odkaz z žádné zaindexované stránky, se vyhledávač pochopitelně nedostane (je ale možné ji do indexu vyhledávače přidat ručně).
|
||
Davevo Profil * |
#4 · Zasláno: 21. 10. 2012, 18:48:23
No takže jedná se o web www.gastronerez.eu . Když dám klíčové slovo PRACOVNÍ STŮL kdekoli na první stránku index.html tak když si udělám analýzu webu na http://www.seo-analyzator.cz tak čím víckrát tam dám klíčové slovo tak se mě zvětšuje procento nalezení klíčového slova. ALE když to klíčové slovo dám třeba 5x kdekoli jinde ne na index.html tak mě to procento neroste takže jakoby to započítává klíčové slova pouze na index.html. Tak nevím jestli to tak funguje nebo to lze nějak udělat jinak.
|
||
jenikkozak Profil |
#5 · Zasláno: 21. 10. 2012, 19:41:33
Davevo:
Pročti si článek Pojednání o zbytečnosti SEOmatů a nech seo-analyzátor propadnout do historie. |
||
Petr ZZZ Profil |
#6 · Zasláno: 21. 10. 2012, 22:22:59
Davevo:
„Když dám klíčové slovo PRACOVNÍ STŮL...“ To jsou dvě slova. „tak když si udělám analýzu webu “ Myslím si trochu pleteš pojmy, asi máš na mysli analýzu stránky. Web je soustava stránek. „když to klíčové slovo dám třeba 5x kdekoli jinde ne na index.html tak mě to procento neroste“ Vyhledávače nabízejí ve vyhledávání jednotlivé konkrétní stránky a podle toho se k nim staví. Řetězec na jedné stránce nemůže ovlivnit jeho význam pro stránku jinou. Trochu zjednodušeně řečeno jsou jedinou výjimkou kotevní texty odkazů – ty pomůžou odkazované stránce na KW odkazu (který se nachází na jiné stránce). Jinak viz jenikkozak – automaty hodnotící onpage faktory odvádí tvou pozornost směrem, který ti spíš uškodí než pomůže. A navíc ti na tvoje klíčová slova konkurují ve vyhledávání. Zapomeň na blbosti jako procentuální zastoupení klíčových slov. Piš čtivé texty a odmění se ti návštěvníci i vyhledávače. |
||
Davevo Profil * |
#7 · Zasláno: 22. 10. 2012, 14:44:02
Ok děkuji všem za rady.
|
||
Časová prodleva: 12 let
|
0