Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
vecerapl Profil |
#1 · Zasláno: 26. 10. 2012, 14:28:14
Zde na diskusi jsem našel pouze starší dotaz s tím, že Analytics už má novější měřící kód.
Chtěl bych na své webové stránce měřit návštěvnost celkově (homepage, podstránky i subdomény), ale také chtěl mít statistiku subdomén. Jak se to dá v google analytics řešit? Já jako amatér bych zřejmě pro každou subdoménu vygeneroval nový měřící kód + další měřící kód, který by zahrnul vše. Jenže to by byla asi prasárna. Určitě za každou radu moc děkuji. Řeším to poprvé a chtěl bych to mít OK, když už to tam budu nasazovat. |
||
Martin Kolčaba Profil |
#2 · Zasláno: 26. 10. 2012, 16:27:45
nerad bych mystifikoval, ale tohle se, pokud vím, řeší tak, jak jste napsal.
Tedy 1. kód vložit na všechny měřené weby a na každý web vložit ještě zvláštní kód. Na každém tak budou 2 GA kódy. |
||
Marek Prokop Profil |
#3 · Zasláno: 26. 10. 2012, 17:47:10
Dělá se to jedním kódem a více profily. Návodů je všude mnoho, jeden např. zde: http://www.ericmobley.net/guide-to-tracking-multiple-subdomains-in-google-analytics/
|
||
Martin Kolčaba Profil |
hm, takže ukázkový krok vedle. Omlouvám se. Spletl jsem si to s nějakou situací ze školení GA Honzy Tichého, pokusím se dohledat, jaká to byla.
|
||
Časová prodleva: 11 let
|
0