Autor Zpráva
Pavel1111
Profil
Už 2. měsíc provozuju e-shop s čaji
ze začátku to šlo doslova jako po másle....za 3 týdny jsem měl cca 5 klíčových a dobře hledaných slov v TOP 30 na Googlu, pak přišel takový propad, že v TOP 50 nejsem vůbec a s vyjímkou 3 KW (kolem 60. místa) ani v první stovce (o penalizaci se nejedná). Bylo mi řečeno, že je to normální a že to Google tak dělává.

Po 2 měsících každodenní práce, vylepšování popisků, psaní článků, tvorba 3 obsáhlých minisites, registrace do katalogů, zapojení do relevantních diskuzních fór (kde jde dát odkazový podpis) včetně blogů apod.......výsledek je ten, že mi z vyhledavačů přijdou 2 lidi denně.

Může na to někdo prosím mrknout zkušenýma očima a říct, jestli dělám něco špatně? Samozřejmě prostor pro vylepšování popisků a psaní článků vidím dál, jen s nejistou doměnou ve formě lepších pozic :(
Moje slabina je možná v linkbuildingu, četl jsem o penalizacích Googlu, tak jsem se bál příliš vyměňovat odkazy, ale asi mi nic jiného nezbývá :) konkurence to takhle dělá a celkem úspěšně. Mám tedy začít vyměňovat si odkazy s různými weby, jako to dělá konkurence "blueway.cz/o-nas/odkazy/" tedy včetně celých textů a modlit se, že na to Google nepřijde? Nebo mě vyhledavače v budoucnu ocení i bez toho? :) Díky za rady

Moderátor Chamurappi: Titulek „Co dělám špatně?“ nevystihuje podstatu dotazu. Příště zkus prosím vymyslet lepší.
Ivy
Profil
A kde ty články jsou? Hledala jsem je na stránce, pokud kliknu na "Čaje", zobrazí se mi prázdná stránka. Pokud si rozkliknu "Rooibos", dostane se mi třech řádků kde je rooibos čtyřikrát (klíčové slovo, že ano?). Ale jak se ta rostlina jmenuje, jaké účinky má anebo z čeho je odvozen ten podivný název se nedozvím. Aha, tak zpět. Nějaký text je též pod zbožím (původně jsem to přehlédla) a tam se už léčivé účinky dozvím. Ale: klíčové slovo rooibos je na stránce 23x, celkově je tam velmi přerooibosováno, říká se tomu keyword stuffing a je to špatně, hustota klíčových slov má být přirozená. Ani v tom dalším povídání se nedozvím odkud pochází název anebo jak se ta rostlina jmenuje. Texty nejsou čtivé a připadají mi že jsou tam jen jako křoví pro to nejdůležitější: klíčová slova. Doporučila bych tento text přepracovat do čtivé a zajímavé podoby a klíčové slovo použít logicky a přiměřeně. A doplnit z čeho vznikl název anebo zmínku o podivném názvu úplně vyhodit.
unlucky
Profil
odstranil bych z title nabizime :)
Pavel1111
Profil
Články jsou v pravém menu, například o Rooibosu rovnou 2 Za tu sekci ČAJE se omlouvám, vytvořil jsem ji před chvílí a článek do ní mám teprve rozepsaný, chtěl bych tam vytvořit rozsáhlejší stránku s články o přípravě čajů apod.
S tím KW stuffingem máte pravdu :) většina slov v té sekci pochází ze spodní části, kde jsou vypsané zajimavosti, což jsem z větší části zkopíroval z mé ministe, kde jsem občas klíčovými slovy nešetřil (přesto zrovna na tuhle minisite reaguje Seznam docela pěkně), ale díky - zredukuju to. I když to asi můj problém úplně nevyřeší.
Ivy
Profil
Pavel1111:
rozepsaný, chtěl bych tam vytvořit rozsáhlejší stránku s články o přípravě čajů apod.
To je přesně to co bych tam očekávala. EDIT: Možná i celou šérii článků. Nazvat by se to dalo třeba O čaji.
Ke článku o rooibosu - tohle je také přesně ten text který bych uvítala někde pod produkty místo toho co tam je. Proč je tak důkladně schovaný? Nicméně i v něm je několik chyb, rooibos není bylina (v článku několikrát!), ale keř. Další připomínka je k latinskému jménu, píše se s malým písmenem a latinská jména je zvykem psát kurzívou, tedy doporučuji opravit na Aspalathus linearis. Není mi jasné proč jsou účinky oddělěné do samostatného článku a já musím někam klikat. Logicky to patří sem. Pokud je odněkud potřeba odkázat na jeho účinky vyřešila by to stejně dobře kotva. Taky mě vadí menší písmo klikacího odkazu, nějak to ruší celkový dojem.
Ještě nechápu proč odvádět lidi na minisite když by pěkné a zajímavé články tomu eshopu dodaly náramnou šťávu.
Pavel1111
Profil
Z e-shopu na minisites neodkazuju, pouze naopak, což jsem předpokládal jako zdroj možných návštěvníků...kdyby byly v budoucnu úspěšné.

Důvod proč jsou články 2 je v předpokladu, že mi 2 H1 nadpisy se slovem Rooibos pomůžou více než jeden. Díky za upozornění na chyby.

Díky za tip, asi dám odkazy na články přímo do produktů, aby to bylo více propojené. Na hlavní stránce jsem to dal níž než "nejprodávanější zboží" protože to jsem považoval za důležitější :)

Ale předpokládám, že tyhle drobnosti jsou asi vyhledavači jedno....
Petr ZZZ
Profil
Reaguji na Pavla1111:
„Co dělám špatně? “
Na tomto webu děláš špatně to, že jsi vymyslel snad nejmizernější nadpis vlákna, jaký lze vůbec vymyslet. Takto bys mohl nadepsat úplně jakýkoli dotaz v jakékoli zdejší kategorii. Co myslíš, kde by tento portál skončil, kdyby to tak dělal každý?

A na tvém webu děláš špatně to, že se koncentruješ na to, jak odrbat vyhledávače, místo abys přemýšlel nad tím, jaká architektura webu bude přínosná čtenáři.

„Důvod proč jsou články 2 je v předpokladu, že mi 2 H1 nadpisy se slovem Rooibos pomůžou více než jeden.“
Tohle ti spíš uškodí, pagerank se ti rozdělí na obě stránky a vyhledávač bude nejspíš nabízet jen jednu z nich. Jedno téma se nemá tříštit, nýbrž patří na jednu stránku.
Pavel1111
Profil
Petr ZZZ:
Bohužel k takovým krokům mě nutí vyhledavače, web nebude přínosný žádnému čtenáři, pokud na něj žádný nepřijde a krom vyhledavačů moc možností jaksi není.

Dnes jsem se například díval, že po zadání jména jednoho výrobce se objevují na první straně především weby, které mají jméno výrobce v názvu každého produktu - nelíbí se mi to, je to míň přehledné, ale zkusím to, pokud máš jinou alternativu....
panther
Profil
Pavel1111:
web nebude přínosný žádnému čtenáři, pokud na něj žádný nepřijde
mýlíš se. Tvou argumentaci otočím: K čemu ti bude velké číslo návštěvníků z vyhledávačů, když po prá vteřinách odejdou zklamaní?

Je lepší mít jednotky návštěv a 80% objednávek, nebo tisíce návštěv a objednávek méně než v předchozím případě? Méně je někdy více, web děláš pro lidi, ne vyhledávače.
Pavel1111
Profil
panther:
Nejlepší konverzní poměr o kterém jsem slyšel jsou necelá 2%. Samozřejmě, že je web dělaný pro lidi, nic nečitelného tam není. Jen jsem vlivem nezájmu vyhledavačů udělal drobné změny. To, že mám v článku o 3 slova Rooibos víc snad nikomu zklamání nepřinese.

To si všechno uvědomuju, ale čekal jsem spíš nějaké rady ohledně SEO, ne řešení morálního problému o přístupu k webu, nebo nadpisu tohoto vlákna.
panther
Profil
Pavel1111:
Nejlepší konverzní poměr o kterém jsem slyšel jsou necelá 2%
ten se liší, čím úžeji zaměřený web, tím může být konverze větší. 80% bylo s nadsázkou, ale dvouciferné číslo to v některých oborech být může. Není důvod, aby nebylo.

To, že mám v článku o 3 slova Rooibos víc snad nikomu zklamání nepřinese.
texty jsem nečetl, ale i jeden nevhodný výskyt mě může coby kupující odradit.

čekal jsem spíš nějaké rady ohledně SEO
nějaké rady jsi už dostal, ne?

Je tam spousta chyb:
- už nehledám, ale někdo přede mnou zmiňoval prázdné sekce. Dokud nemáš texty, nemají tam co dělat
- nehledám, ale odklánět návštěvníky na microsity je nesmysl
- namátkově http://www.cajeabylinky.cz/www-cajeabylinky-cz/eshop/0/0/5/3-AHMAD-Cerny-caj-100-sacku: gramatické chyby, chybí ti tam cena. jseš skutečně schopen dodat mi do 2-4dnů 9999 nebo více kusů tohoto zboží?
- záložky Specifikace, Ke stažení, Související, Komentáře se mi načítají strašně dlouho, nakonec se po několika vteřinách stejně nic nenačte. Proč tam jsou, když jsou prázdné? Proč se to pořád načítá a nenačítáš to pouze jednou a pak scriptem nepřepínáš?
- titulek máš správně „Černý čas English breakfast“ (velké B, ale to je detail), H1 pouze „AHMAD Černý čaj, 100 sáčků“. Proč? Název je, když už ne celý, „Ahmad Tea“, nebo ne?

Jsou to zdánlivě maličkosti, ale jedna k druhé sedá.
Petr ZZZ
Profil
Reaguji na Pavla1111:
„čekal jsem spíš nějaké rady ohledně SEO...“
Koukám, že drobná výtka má neblahý vliv na pochopení zbývajících částí odpovědi. Řekl bych, že nejpozději ve třetím odstavci mého předchozího příspěvku najdeš radu velmi konkrétní.

„...ne řešení morálního problému o přístupu k webu, nebo nadpisu tohoto vlákna.“
Smím se tě zeptat – ten nadpis byl nedopatření nebo záměr? Smiř se s tím, že tato diskuse slouží lidem, kteří hledají radu. Spousta jich chodí přes vyhledávače a nachází rady čtením už vyřešených dotazů. Podle tvého nadpisu nikdy nikdo nic nenajde. Kvalitní formulace dotazu, včetně nadpisu, je protislužba komunitě za radu, kterou žádáš.
ludekbrno
Profil *
Pavel1111:
Problém je v tom, že vyhledávače jsou čím dál inteligentnější a čím dál více se snaží napodobovat chování návštěvníka. Takže už dávno neplatí poučky o co nejvíce klíčových slov v nadpisech i textech. Dnes vyhledávače dokáží už poměrně slušně rozheznávat přirozené texty a jakákoliv abnormalita je spíš na škodu. SEO dnes není o oblbnutí vyhledávače, ale o maximálním užitku pro návštěvníka, což vyhledávače nakonec ocení více, než zahlcení klíčovými slovy. Mám pocit, že své SEO postupy čerpáš z pramenů 5-10 let starých a mäm pocit, že si "pomáháš" seoservisem nebo podobným nesmyslem.
Petr ZZZ
Profil
ludekbrno:
„Problém je v tom, že vyhledávače jsou čím dál inteligentnější... “
Jen na okraj – osobně v tom nevidím problém, ale neocenitelný přínos. :-)
pepperos
Profil
Zdravím.
K původnímu dotazu: MOžná by doporučilo zpomalit a zamyslet se, co děláte a co má opravdu smysl a co ne. Nedělejte věci jenom kvůli SEO, ale s ohledem na SEO. Často to pomůže.
Pavel1111
Profil
panther:
Na první 2 "chyby" jsem už odpovídal
Asi jsem tupý ale cena tam je, gramatické chyby nevidím. Nejsem schopný dodat 9999 kusů, ale dodavatel má v současné době 247 kusů skladem, které může mít případný zájemce do 4 dnů 100% doma.
Ty záložky jsou už v šabloně, stejně jako hosting, to bohužel neovlivním, ale nezdá se mi reakce pomalá.
Ano celý název výrobce je Ahmad tea, dal jsem tam jen Ahmad, z důvodu úspory textu a navíc slovo "Ahmad" je na googlu 8× častěji hledané, než "Ahmad tea", což mi dává za pravdu, že lidé ho znají spíš pod zkráceninou Ahmad, nevidím v tom problém.
EDIT: Jinak díky za pubertální objednávku 9999 kusů čaje


ludekbrno:
No už aby to bylo. Jak rád bych tvořil kvalitní obsah a věděl, že mě vyhledavače ocení.
Když se podívám ke konkurenci, která je na prvních místech v SERP, tak nemají žádný obsah, krom popisků produktů, které mají kratší než já. Jen dobře udělané SEO a kvalitní linkbuilding.
panther
Profil
Pavel1111:
Na první 2 "chyby" jsem už odpovídal
vím, bylo to je pro přehlednost

cena tam je
ano, cena 84Kč tam je. Chybí mi tam ale popisek, vidím jen dvojtečku

gramatické chyby nevidím
viděl jsem někde ještě jiné, nevadí, budu vycházet z této stránky - gramatické ber jako chyby v obsahu obecně:
- v závorkách se nedělá mezera
- v drobečkové navigaci máš dvoje uvozovky za sebou, mají být asi jen jedny

v kategorii http://www.cajeabylinky.cz/www-cajeabylinky-cz/eshop/5-1-Cerny-caj
- drobečková navigace: uvozovky i na konci, tam být nemají
- popisky produktů useknuty, nedavají smysl
- ...

Nejsem schopný dodat 9999 kusů
... ale dovolíš mi je objednat. A po zrealizování objednávky jsou stále k mání.

Situace, reálná:
budeš mít 10ks zboží. Já si těch 10 kusů objednám, na webu je stále skladem. Za chvíli si někdo jiný objedná třeba 1ks. Stále stíháš dodat, přestože je objednáno v součtu 11ks?

nezdá se mi reakce pomalá
mě minimálně vteřina dlouhá přijde (připojení není žádný šnek). A to, že po dlouhém čekání nic nevidím, chybí obsah, mě taky nenadchne. Čekání na nic. Jsi majitel/provozovatel e-shopu, šablony jsou tvoje, je ve tvém zájmu je opravit.

což mi dává za pravdu, že lidé ho znají spíš pod zkráceninou Ahmad, nevidím v tom problém.
když myslíš. Já uvést jen část názvu výrobku/výrobce jako problém vidím. Jako kdybys prodával auta, Rolls Royce ti přišel moc dlouhý, tak bys používal také jen Rolls? Já ne.
Pavel1111
Profil
panther:
Chceš před "84 Kč" napsat "cena"? snad ne :)

"v závorkách se nedělá mezera" opět si stěžuj u provozovatele e-shopového systému (generuje se to automaticky)
"v drobečkové navigaci máš dvoje uvozovky za sebou, mají být asi jen jedny" opět bohužel do šablony přístup nemám, dokonce ani programátor/grafik nehleděl na takové blbosti jaké tu píšeš.

Až si někdo takové množství objedná, omluvím se a řeknu, že musí počkat 2 týdny než dojde nová zásilka z Asie, protože takové množství nemají dodavatelé ve střední Evropě.

Do 4 dnů ano, s jiným produktem se mi to stalo, zákazník byl ochotný čekat namísto 2 dnů, 4 dny.

E-shop běží na systému od Bohemiasoft, s. r. o. a jak už jsem psal, do šablon přístup nemám a provozovatele bohužel změnit nemůžu, mimochodem mně se vše rozklikává okamžitě.

"když myslíš. Já uvést jen část názvu výrobku/výrobce jako problém vidím. Jako kdybys prodával auta, Rolls Royce ti přišel moc dlouhý, tak bys používal také jen Rolls? Já ne. "
Proboha tímto končím s diskuzí s tebou, protože tohle se vymyká logice věci, když mluvíš třeba o Windowsech, taky říkáš, že je vyvíjí Microsoft Corporation, pane choleriku? Kolik úspěšných e-shopů už jsi vytvořil když se pachtíš s takovými blbostmi? Radši ani neodepisuj....

Čekal jsem trochu komunikace na úrovni, pokud možno odborné. Místo toho se dočkám 10. kritiky od jednoho člověka na to, že se mu prej pomalu zobrazuje záložka. A že nedokážu dodat 10 000 kusů zboží, včetně gramatických pseudochyb v šabloně.
panther
Profil
Pavel1111:
Chceš před "84 Kč" napsat "cena"? snad ne :)
když myslíš :-)

Kolik úspěšných e-shopů už jsi vytvořil
možná by ses divil.

Víš, co je nejhorší? Všichni ti tu chtějí pomoci, na rady nedbáš. Snažíš se optimalizovat pro vhyledávače, ale na lidi dlabeš. Chceš upravit e-shop do funknčí podoby, ale nikam nemáš přístup.

Informací máš dostatek, nalož s nimi, jak uznáš za vhodné. Já aspoň vím, na koho se příště vykašlat, až bude žádat další rady. Howgh.
Pavel1111
Profil
panther:
Popravdě s tou cenou. Měl jsem tam napsané "Naše cena" kamarád mi poradil, abych tam nedával nic, že to vypadá líp (takže na lidi dbám)

Na rady taky dbám. Slovo Rooibos jak psala IVY jsem zredukoval na té stránce z počtu 23 na 18 (z toho 3× v menu, 4× v názvu produktu a 3× v útržku z popisu toho produktu, teď už to číslo tak strašně nevypadá)
Na lidi nedlabu, píšu minisites, články, někoika mála zákazníků jsem se ptal, co jim vadilo apod. Nikde nemám přístup - s tím nic nenadělám, programovací jazyky neumím (krom rozšířených základů html) a grafik nejsem, studuju ekonomiku. Mimochodem ty 2 články o Rooibosu jsem stihl taky dát do 1 ;)

Všechny rady jsem v potaz bral. Jen většina tvých mi přišly jako drobnosti, které nikdo ani nezaznamená. Čekal jsem spíš rady ohledně zvětšení sortimentu, rad ať zapracuju na linkbuildingu, nebo nějaké SEO tipy.
Tak se nezlob, že mě začaly rozčilovat rady typu, že lze objednat 9999 kusů čaje. Ale dobrá, promiň :)
Dovol mi poslední rýpnutí.....dáš sem link na nějaký tvůj úspěšný e-shop (případně PM), nebo jen tak tlacháš, jak si úspěšný?
Ivy
Profil
Pavel1111:
opět si stěžuj u provozovatele e-shopového systému
Musím ti povědět krutou pravdu. Zákazník nebo návštěvník si většinou nikam stěžovat nechodí, ale jde na jinou stránku. Sama to běžně dělám několikrát denně.

když mluvíš třeba o Windowsech, taky říkáš, že je vyvíjí Microsoft Corporation
Normálně se říká vidle. Když budu hledat na googlu sídlo, oficiální stránky nebo jméno ředitele, tak to zadávat budu. A vyspi se na to, oni ti radí dobře.

EDIT: Zkus získat nějaké dobré odkazy a nenaleť podvodným SEO firmám. Nějaké SEO tipy máš například v tomto vlákně, jinak stačí na tomhle fóru zadat do hledání linkbuilding nebo projít tuto sekci.
EDIT 2: Líbí se mi že už máš opravený latinský název a přidány účinky u rooibosa. Ještě ti dám jednu radu, osobně se mi osvědčila. Ptal ses několika zákazníků co se jim nelíbí - zeptej se dalších až jich bude minimálně dvojciferné číslo. Přemluv kamarády nebo rodinné příslušníky, posaď je k počítači ke stránce s tvým eshopem, zadej jim nějaké úkoly a ptej se jich co by se dalo zlepšit. Seď jim za zády a zapisuj si to.
Pavel1111
Profil
Ivy:
Odcházíš několikrát denně ze stránek, kvůli tomu "( včetně DPH )" že tam mají mezery u závorek? já vím, že je to špatně a v popiscích to mám dobře, ale tohle neovlivním :)

Promiň ale s tím Ahmedem si myslím, že to stačí. Svoji logiku to splní - informuje zákazníka o výrobci, už tak mám některé názvy dlouhé a nechci zákazníka zbytečně umořovat textem kvůli detailu. "mixtee.cz/katalog/vyrobci/ahmad/" "kavaeshop.cz/salekkavy/eshop/11-1-CAJ-AHMAD" ušetřím vám hledání, obě tyto stránky jsou v TOPu, ta první má obraty v řádek stovek milionů a pochybuju že to někomu vadí.

EDIT1: shlédl jsem toho mraky a problémem jsou aktualizace Googlu tuším ze srpna, kde se mnoho věcí změnilo. Často čtu, že je linkbuilding passé, že to Google časem úplně zruší (letos ty 2 aktualizace), ale trápí mně jedna věc, úspěšná konkurence je předemnou napřed snad jen díky tomuhle.
EDIT2: Díky, za rady. Ve středu bych měl mít čas, tak opravím zbytek a dodělám ten článek "čaje".
Ivy
Profil
Pavel1111:
Odcházíš několikrát denně ze stránek, kvůli tomu...
Stokrát nic umořilo osla. Ano, odcházím i kvůli drobnostem pokud je jich moc. (Neumějí ani česky a nedají si práci s překlepy a bliká jim tu reklama a tady jim nefunguje formulář a nemůžu najít podmínky dodání ... není to jediný eshop, už víš jak to myslím?) Osobně jsem toho názoru že hýčkání zákazníků jim prospívá a prospívá i obchodníkům.
ludekbrno
Profil *
Pavel1111:
Takový hloupý dotaz. Jaké rady v oblasti SEO vlastné očekáváš? Číslo kolikrát má být napsáno klíčové slovo v textu? Kolikrát v H1 a kolikrát má být na stránce H2 a podobné nesmyslné zäležitosti?

Panther ti radí dobře. Pokud přijdu na web, kde mě do očí praští věci jako mezery v zävorkách a hromada dalších "maličkostí", které vyjmenoval, tak prostě odcházím ke konkurenci. Nebudu věřit, že takový provozovatel je profesionál, když není schopen vychytat právě ani ty maličkosti. V dnešní konkurenci rozhodují právě ty maličkosti a děláš velkou chybu, že tomu nevěříš.


Pavel1111:
A co si pŕedstavuješ pod linkbuildem, registrace do katalogů? Ano, takové ty "seokatalogy" se google snaží ignorovat a bude hůř. Ale normální přirozené odkazy budou pořád jedním z nejdůležitějším kritériem. Jen se vyhledávačům stále lěpe daří filtrovat ty nepřirozené odkazy.
joe
Profil
Nevím co na tom webu děláš nebo neděláš, ale to že se ti tady lidi snaží pomoci a ty jejich rady vyvracíš a nebo ignoruješ, se mi moc nelíbí. Ale protože mam dobrou duši, a už jsem se k tomuto tématu dostal, něco ti sem přihodím:

1. Ten web spatlal někdo, kdo HTML moc nerozumí:
- dávat každou položku hlavního menu do samostatného seznamu jsem snad ještě neviděl
- jako nadpis úvodní strany mít text "Doprava jen 79 Kč" se moc často taky nevidí
- seznam typů čajů je taky špatně, všechny jsou na jedné hromadě místo toho, aby byly rozdělené a oddělené
- některá tlačítka "koupit" mají alternativní text "do košíku:" (proč jiný text než je na tlačítku a k čemu ta dvojtečka?) a jiná jen "img"?

2. Nevhodný text na úvodní stránce
- text na úvodní straně, který je až dole mě moc nezaujal a připadá mi, jako kdyby se někdo snažil optimalizovat na frázi "milovník čaje". Při čtení posledního odstavce jsem si říkal, že jestli ještě někde uvidím tohle pro mě nehezké spojení, přestávám text číst.

Obsah tohoto webu je jedna velká změť jiných webů a nevidím v něm žádný přínost pro návštěvníky. Osobně bych se ani nedivil, kdyby tento web z vyhledávačů vymizel úplně.

Pavel1111:
Po 2 měsících každodenní práce, vylepšování popisků, psaní článků
Moc napsaných článků jsem tam nenašel, na co jsem narazil, to bylo buď zkopírované z jiných webů (je smutné, že ani podmínky nejsou moc vlastní) nebo z encyklopedie Wikipedia, navíc je porušena licence kopírovaní, protože je buď špatně uvedený autor a nebo není pro jistotu vůbec.

Odpověz si na otázku - má smysl číst texty na tvých stránkách, když stejné a obsáhlejší jsou na Wikipedii a určitě budou ve vyhledávači na přednější pozici, než ty tvé webovky?

Úvodní texty k čajům jsou nesmyslné
"Nejkvalitnější černý čaj, 100 sáčků se" ... se?
"Velmi originální dárkové balení kvetoucí" ... vykvete mi nějaký balíček? Možná se bude hodit na Vánoce
"Dárkové balení čaje s použítím kombinace" ... kombinace jaké? To je možná to nejdůležitjší a já to hned nevidím

Čaj na hubnutí - proč nejsou čaje pojmenovány tak, jak se skutečně jmenují?
Marek Prokop
Profil
Pavle, upřímně, na to, abych poznal, co děláte špatně, se na Váš web ani nemusím dívat.

1) Pravděpodobně nemáte promyšlené cíle a strategii. Hezky popisujte, co jste udělal, ale vůbec nepíšete proč a čeho vlastně chcete dosáhnout.

2) Očekáváte výsledky příliš brzy. Po dvou měsících byste v tak málo konkurenčním oboru uspět mohl, ale musel byste mít nějakou výhodu do začátku -- opravdu dobrý, virálně se šířící obsah, zázemí silné značky či firmy, partnerskou síť, chytře pokrytý long tail apod. Nic z toho zřejmě nemáte.

3) Místo abyste věnoval čas něčemu užitečnějšímu, maříte ho zbytečnou tvorbou podpůrných webů, registrací do katalogů a spamováním diskusí. Mimochodem, možná si to neuvědomujete, ale to spamování je sviňárna na hranici kriminálního chování.

4) Zdá se, že nepoužíváte PPC reklamu ve vyhledávání. Celkově asi přikládáte SEO příliš velkou váhu, což asi souvisí s bodem 1.

5) Studujete SEO z nevhodných zdrojů (nebo špatně), takže o něm máte značně zkreslené představy.

Víc Vám neporadím, protože by to bez vyřešení bodu 1 nedávalo smysl.
Ivy
Profil
Ale fuj. Kopíruješ a spamuješ. Jako administrátor fóra musím takováto svinstva mazat pořád a spamery opravdu nemám v lásce. Nenapadlo mě si to prověřit, kdyby mě to napadlo neporadila bych ti ani ň. Skončila jsem s tebou a ty máš odpověď na svou otázku.

Je to poměrně ilustrativní příklad komentářového spamu. Na stránkách doktorka.cz:
28.9.2012 00:07 Katka
28.9.2012 00:12 Petra
28.9.2012 00:19 Katka
28.9.2012 00:32 Petra
ludekbrno
Profil *
Nakonec po odhalení SPAMování po diskuzích se vlastně na Pavlovu původní otázku: "Co dělám špatně?" dá odpovědět velmi snadno: "Všechno".

1) Ignorace velké spousty drobných chyb na webu, domněle nepodstatných
2) Psaní textů pro vyhledávače a ne pro lidi
3) Kopírování cizích textů
4) Link-building založený na "katalozích" a komentářověm SPAMu.

A za to je samozřejmě web po zásluze "odměněn" pozicemi.

Pokud to Pavle budeš chtít změnit, tak si každý z těch vyjmenovaných bodů invertuj a podle toho dělej úpravy. Nepochybně se výsledky dostaví.
Longer
Profil
Pavel1111:
Ano celý název výrobce je Ahmad tea, dal jsem tam jen Ahmad, z důvodu úspory textu a navíc slovo "Ahmad" je na googlu 8× častěji hledané, než "Ahmad tea", což mi dává za pravdu, že lidé ho znají spíš pod zkráceninou Ahmad, nevidím v tom problém.

Dočetl jsem až sem a ještě kousek níž. Nemyslíš třeba, že každý kdo zadá Ahmad nehledá zrovna čaj, ale cokoli jiného? Stejně jako každý kdo zadá Microsoft nehledá Windows, ale třeba Office? ...

Jak už tu bylo řečeno, dostal jsi spoustu rad, ale tvůj největší problém je, že nechceš přijmout rady, ale obhajuješ vlastní nesmysly (a od nás asi čekáš, že ti řekneme že chyba je ve vyhledávačích, protože jsou k tobě nefér).

Můžu se podepsat pod to, co napsal výše Marek Prokop

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: