Autor Zpráva
martinczbr
Profil
Zdravím,

rád bych se zeptal jaký je rozdíl zadám-li do Google Adwords vylučující slovo/frázi: tenisový kurt nebo "tenisový kurt" nebo [tenisový kurt]?

napr. zadám-li pouze: tenisový kurt (volná shoda)
1) nezobrazí se mi slova ve volné shodě, které obsahují slovní spojení tenisový kurt, nebo to funguje opačně a
2) nezobrazí se i slova jako: tenisový míček, kurt praha, ...

Díky za odpovědi.
mara71
Profil
Myslím, že celkem srozumitelně je to popsáno v tomto článku. Mrkni se na to: Jak zadávat klíčová slova do PPC kampaní


PS: U vylučujících klíčových slov se nepoužívá přesná a frázová shoda, ale třeba mě někdo opraví a poučí.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: