Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Fujrer Profil * |
#1 · Zasláno: 7. 11. 2012, 20:16:19
Potřebuji z Google Analytics dostat metriku, která změří kliknutí na odchozí odkazy. Znám a již používám metodu javascript: pageTracker._trackPageview('něco');. Ale nejsem si jistý, jak je to v nasledujícím případu.
Řekněme, že mám katalog podobný srovnávačům cen a chci zpoplatnit prokliky z tohoto katalogu do eshopů. Ale chci zpoplatnit jen návštěvníka, ne každý proklik. Takže jeden unikátní návštěvník napřiklad proklikne z kategorie X, kategorie Y, kategorie Z, tzn. 3 prokliky. Ale naúčtováno má eshop dostat jen jeden proklik, respektive toho jednoho unikátního přivedeného návštěvníka. Otázka č.1: Když budu ve všech kategoriích katalogu (televize, pračky, ledničky,...) mít pro jeden eshop jenom jeden tvar - pageTracker._trackPageview('eshop-jarda'); - pak v sloupci "Unikátni zobrazení stránek" v GA uvidím v případě tří prokliků ze třech různých stránek/kategorií tři nebo jedno zobrazení? Otázka č. 2: A co v připadě, když budu chtít eshopům dodat detailnějši přehled, třeba z jakých kategorií návštěvníci proklikli - pageTracker._trackPageview('televize/eshop-jarda');, pageTracker._trackPageview('pračky/eshop-jarda');, pageTracker._trackPageview('ledničky/eshop-jarda'); - jak v GA vyfiltruju toho jednoho návštěvníka? Aby šlo vykázat jen toho jednoho unikátního návštěvníka, ne počet prokliků ze všech navšívených stránek/kategorií? |
||
Časová prodleva: 11 let
|
0