« 1 2 »
Autor Zpráva
Dzon
Profil *
Zdravím,

chtěl bych se zeptat jestli je něco špatně s těmito stránkami - http://www.gntransport.cz/ hlavně co se týče indexace.

Je to už měsíc co se původní stránky kompletně změnily a před 9 dny jsem zadával u googlu a seznamu manuálně odkaz kuli nové indexaci. Stále se prakticky nic nestalo - seznam stále vyhledává pouze staré nefunkční odkazy, které jsem včera obnovil a dal na ně aspoň odkaz na nové, protože jinak to nové stránky vůbec nevyhledá. viz http://search.seznam.cz/?q=taxisluzba+pardubice&aq=&oq=&sourceid=szn-HP&thru=
11. odkaz co to vyhledá s řádkem "TAXISLUŽBA, Pardubice, Přeprava osob, Expresní zásilek …"

Prosím, podívejte se v čem by mohl být problém, jestli mám správně zadaná klíčová slova atd. nebo jestli to nechce nové stránky přidat do vyhledávání kvůli existenci starých podobných odkazů a jak bych to měl řešit.

Předem děkuji moc :)
Str4wberry
Profil
Jak to řešit? Přesměrovat všechny staré adresy na odpovídající nové hlavičkou 301 Moved Permanently.
Dzon
Profil *
Problem je v tom že stránky jsou psány v HTML a ne v PHP...
Str4wberry
Profil
Na stránce, která se objevuje na Seznamu nelze PHP použít? Pokud ne, existují ještě další možnosti.
Rellik
Profil
Podle mě, pokud zůstat obsah beze změny by se nic dít nemělo. Nedávno jsem předělával taky kompletně celý web a jeho pozice ve vyhledávači zůstala beze změny... A to podotýkám, že se změnily všechny dřívější odkazy bez výjimky.
Dzon
Profil *
no obsah se změnil úplně... takže podle Vás problém vyřeší když to dám přesměrovat? Jinak tam jsou klíčová slova atd. správně? kopíruju:

<title>GN-Transport</title>
<meta name="keywords" content="taxi pardubice,pardubice taxi, taxi, taxislužba, pardubice, přeprava, transfery, expresní přeprava zásilek, kurýrní služby ">
<meta name="description" content="Taxislužba Pardubice, Taxi Pardubice, Kurýrní služby Pardubice, Expresní přeprava zásilek Pardubice, Smluvní přeprava osob Pardubice ">
<title>Taxi Pardubice, Smluvní přeprava osob, Expresní přeprava zásilek, Transport, Kurýrní služby, Taxislužba </title>
jenikkozak
Profil
Dzon:
Jinak tam jsou klíčová slova atd. správně?
Ne.
Metatag keywords dnes nemá už žádný význam.
Metatag description by měl pár větami popsat obsah stránky - není to seznam slov.
Značka title má obsahovat nadpis stránky - opět to není seznam slov. A title má být na stránce jen jednou.
Rellik
Profil
Někde jsem četl, že ty metatagy moc vyhledávače nezajímají. Takže spíš bych se soustředil na obsah - dobře zvolené nadpisy h1... jsou k nezaplacení... A jelikož stránka obsahuje pouze různě stylovaný obyčejný text, který vyhledávače berou jen tak aby se neřeklo, bych tipl, že výsledky o moc lepší nebudou nikdy... Osobně bych se vykašlal na nějaký "Web Page Maker" a nechal stránky udělat někým kdo tomu rozumí... ;)
Str4wberry
Profil
Problém už vyřešit nelze, můžete jej pouze zmírnit. Pokud použijete přesměrování příslušnou hlavičkou, vyhledávač si přebere, že stránka změnila svou URL (pokud už je neodepsal jako neexistující nebo po vaší úpravě jako duplicitní — všechny staré stránky mají stejný obsah a posílají hlavičku 200 OK).
jenikkozak
Profil
Rellik:
Někde jsem četl, že ty metatagy moc vyhledávače nezajímají.
To není úplně pravda. Metatag description má velký význam na míru prokliku v SERPu a tím i má význam na pozice.
shaggy
Profil
jenikkozak:
Metatag description má velký význam na míru prokliku v SERPu a tím i má význam na pozice.
To nie je úplne pravda. Obsah description sa zobrazí iba vtedy, ak sa v ňom nachádza hľadané slovo/fráza.
Ak tam to slovo nie je, vyhľadávač (hovorím hlavne o Google, Seznam nepoužívam) zobrazí najvhodnejšiu časť obsahu (teda tú, ktorá obsahuje hľadanú frázu).
Z toho vyplýva, že zaoberať sa vypĺňaním description je zbytočná práca, nie je možné napísať taký description, ktorý by obsahoval najdôležitejšie hľadané frázy. Samozrejme, môže sa vybrať slovo, ktoré je najviac hľadané a tak pomôcť miere prekliku vo výsledkoch vyhľadávania, ale väčšina ľudí aj tak nevie vymyslieť krátky a výstižný text.
ludekbrno
Profil *
Dzon:
Klíčová slova jsou špatně. Keywords až tak nevadí, ale description nemá být seznamem klíčových slov! Tam má být normální větný popis stránek, například: "Na našem webu naleznete informaci o poskytovaných službách v dopravě po Pardubickém kraji". To je to, co se zobrazuje u výsledků vyhledávání a podle čeho se lidé často rozhodují, zda na odkaz kliknou nebo ne. Takže vyhodit z description klíčová slova a nahradit čitelným popiskem.
Str4wberry
Profil
Reakce na shaggyho:
Obsah description sa zobrazí iba vtedy, ak sa v ňom nachádza hľadané slovo/fráza […]
Ne.
Plaváček
Profil
Já vám do toho, chlapci, nechci mluvit, ale hádkami o meta description tazateli s jeho problémem moc nepomůžete :)
shaggy
Profil
Str4wberry:
Mám to odskúšané, práve som si to otestoval na svojom webe (dlho zaindexovanom) a je to presne tak, ako tvrdím. Preto by bolo dobré, keby si svoje tvrdenie niečim podložil.
Plaváček
Profil
shaggy:

Můžeme posloužit podpůrným důkazem: Zkus v Google hledat "plaváček webdesign", zobrazí se ti meta description, přestože se v něm z hledané fráze nevyskytuje ani slovo.

Ale jsme opravdu mimo téma, zkuste raději pomoci zakladateli vlákna.
Dzon
Profil *
Tak upraveno jak jste radili, díky moc, mám ještě jeden dotaz ohledně přesměrování - <meta http-equiv="refresh" content="4;url=http://jina_adresa.cz/cokoliv"> někde jsem četl ze se tam nemá zadávat nižší hodnota než 8 v žádnym případě - má to nějaký význam?
ludekbrno
Profil *
Dzon:

Ještě uprav ten meta description, ať to máš kompletní ;-) Takto je tam description úplně zbytečný, protože ho vyhledávače v tomto stavu nepoužijí.
Dzon
Profil *
takže ho mám smazat?
margin
Profil *
Dzon:
takže ho mám smazat?
Pokud si myslíš, že smazání je úprava...
shaggy
Profil
Plaváček:
Ja môžem tiež poskytnúť dôkaz, stačí vyhľadať "comic sans hit roku 2010" - google zobrazí text zo stránky napriek tomu, že meta description obsahuje podobný text.
jenikkozak
Profil
shaggy:
Takhle přece v životě existenci pravidla nedokážeš, ani kdybys uvedl miliardu příkladů, kde tvé tvrzení funguje. Viz protipříklad.
ludekbrno
Profil *
Dzon:
Proč smazat? Napsal jsem snad docela jasně i s praktickým příkladem, co by tam asi mělo být. Prostě normální větný popis obsahu stránek :-) Proto se to jmenuje description (anglicky popis).
Dzon
Profil *
<meta name="description" content="GN-transport je společnost zabývající se kompletním dopravním servisem pro firmy i jednotlivce. Samozřejmostí jsou bezpečné, pohodlné vozy s kapacitou až 8 osob, řízené zkušenými profesionály. Jistě Vás překvapí nízké ceny za služby na vysoké úrovni!">

Takhle to tam mám.. :) asi sis to nezaktualizoval..
ludekbrno
Profil *
Dzon:
Aha, tak pardon, je to možné, že to chtělo refresh :-) Teď je to to, co má v description být. Jen drobná technická, popisek je asi zbytečně dlouhý, tolik toho vyhledávače ve výsledcích nezobrazí. Stačí si cokoliv vyhledat a podívat se, jak maximálně dlouhý popisek je vyhledávač ochoten zobrazit. Ale to už je detail.
Ivy
Profil
Dzon:
Jistě Vás překvapí nízké ceny za služby na vysoké úrovni!
Když si to přečtu ve vyhledávači tak mě to nepřekvapí, ale budu to očekávat. Běda, nebudou-li ceny nízké a služby na vysoké úrovni!

Na začátku by mohlo být velké písmeno a opravdu by to mohlo být kratší.
Amunak
Profil
Dzon:
Trochu upřesním ludekbrno - ano, je to moc dlouhé, ale nemusíš to nutně zkrátit. Chce to hlavně zestručnit. Lidi stejně neradi čtou a dlouhý popisek je spíš odradí.

GN-transport je společnost zabývající se kompletním dopravním servisem pro firmy i jednotlivce. Samozřejmostí jsou bezpečné, pohodlné vozy s kapacitou až 8 osob, řízené zkušenými profesionály. Jistě Vás překvapí nízké ceny za služby na vysoké úrovni!
GN-transport poskytuje kompletní dopravní servis pro firmy i jednotlivce. Máme velké, pohodlné vozy a profesionální řidiče. Navíc za nízké ceny!

Dostanu to na poloviční délku a obsah je stejný. Jen jsem vyházel zbytečné, zdlouhavé fráze. Navíc je to (subjektivně) poutavější.
ludekbrno
Profil *
Dzon:

Tak opět jedna připomínka :-) Pro SEO, ale zejména návštěvníky není rozhodně dobré, aby popis (meta description) byl na všech stránkách shodný. Bylo by na místě jako píše Amunak zestručnění a hlavně rozdělení podle tématu každé podstránky. Tedy na úvodní stránce mít v description nějakou obecnou "omáčku" o firmě, na stránce "Taxi" mít stručnou informaci o poskytovaných službách taxi atd. Platí totéž, co pro title, každá podstránka by měla mít unikátní popis, který vystihuje tu konkrétní postranu.
pepperos
Profil
K původnímu dotazu: Ujistěte se, že máte vše správně přesměrováno přes 301. Když je web v HTML, tak těch podstránek asi nebylo moc, aby se to nedalo ručně vyřešit.

Jinak když si zadáte třeba na seznam.cz "site:gntransport.cz", tak vidím, že již většina stránek je správně zaindexovaná. Takže bych tomu dal čas, to pomůže.
centrumvytapeni
Profil *
Dobrý den, řešíme podobný problém jako autor tohoto vlákna.
Nová verze e-shopu byla spuštěna již v srpnu 2012. Stránky typu kontakty, zastoupení apod. jsou již v pořádku zaindexované. Ale stránky jednotlivých produktů stále vyhledávače ukazují špatně, tzn. staré URL.
Možná souvisí s tím, že se jedná o podobný obsah stránek (popis produktu a další informace jsou v podstatě shodné jako ve staré verzi e-shopu), pouze jiná URL, která souvisí s novou strukturou e-shopu.
Mám tomu ještě dát čas, nebo přesměrovat ?
Jedná se o web centrumvytapeni.cz

Díky a hezký den
« 1 2 »

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0