Autor Zpráva
krall.lukas
Profil
Zdravím ,
potrebuji poradi. Má uvodní stránka http://www.lidlletak.cz je ze SEO hlediska správné. Je i zaindexovaná v google, ale při dotazu "lidl leták" se nezobrazuje tato stránka vubec v prvních 100 výsledcích hledaání. Ale přitom podstránka http://www.lidlletak.cz/tesco-letak.html ..tato se zobrazuje v vyseldcich na vyse uvedeny dotaz. Prosim muze me nekdo poradit Mam validni kod, seo,robots.txt, sitemap... zvladnute, vse ok. Mozna neco v kodu navic, prosim poradte. : http://www.lidlletak.cz
Cody
Profil
Je to jen hypotéza, ale možná to sedí. Stránky obsahují minimum textu, ale maximum reklam. Je to typické MFA. Je to přesně ten typ webu, který nemá unikátní ani zajímavý obsah. Podle toho co píšete vyvozuji, že si myslíte, že stačí technické zpracování webu pro dobré umístění. To je bohužel rozšířený omyl. Problém bude v obsahu, který leze nalézt na velkém množství dalších webů. Navíc 6 odkazů a velmi mladý web bude dalším důvodem.
Tedy má rada zní: zásadně rozšiřte obsah webu tak, aby díval smysl a nebylo to je další duplicitní MFA. Zkuste zásadně zapracovat na zlepšení odkazového profilu. Odstraňte 90% reklam nebo změňte jejich formát a umístění.
joe
Profil
Protože obsahuje duplicitní obsah z jiných webů a tak není pro Google zajímavá. Proč by ji měl asi tak indexovat, když na úvodní stránce není absolutně nic zajímavého? Máš tam i jeden obrázek dvakrát a je to samá reklama.
Nemá to se zaindexovánim sice nic společného, ale uniká mi smysl mít doménu lidlletak.cz a tam mít odkazy na Tesco leták, Albert leták, ... To je jako otevřít si uzenářství a když už to mi nestačí, přidat sortiment se sladkostmi a stále se jmenovat Uzenářství :-)
krall.lukas
Profil
Diky za navrhy...ja porad jsem zaujaty v klicovych slovech a v tom vidim smysl...budu muset opravdu zapracovat na obsahu a zpetnych odkazech.
Petr ZZZ
Profil
krall.lukas:
Myslím si, že parazituješ na cizí značce a u letáků porušuješ autorská práva. Je možné, že ti to jednotlivé firmy budou tolerovat, pokud tvou stránku budou považovat za vhodnou reklamu. Pokud ji budou považovat za konkurenční nebo jinak nežádoucí, dozvíš se to nejpozději až budeš vyjíždět ve vyhledávačích.

„diky i tak za reakceva pripadneb dalsich si vazim“
Kdyby sis vážil rad, nepsal bys rádcům jako to příslovečné... Sus scrofa. Prase divoké. ;-)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0