Autor Zpráva
cirda
Profil *
Dobrý den,
Minulý rok jsem udělal redesign stránek katalog.ljlysek.cz ale ihned spadla návštěvnost na pár lidí.
Přitom se změnila pouze úvodní stránka webu a vzhled hlavní šablony.
Nevíte kde je důvod proč spadla návštěvnost seznamu i na google úplně na nulu.
Přitom před redesignem tam chodilo cca 200-300 lidí deně.
Teď nevímm z jakého důvodu návštěvnost spadla úplně na nulu.
Díky za rady.
J. Lysek
Davex
Profil
cirda:
Web vypadá jako zaindexovaný. Není v Google Webmasters Tools oznámen nějaký problém? Co lidé hledali a co je cílem webu?

Moc jsem nepochopil, jak funguje ten porovnávač a určování ceny, protože u většiny zboží není uveden žádný dodavatel a u zbytku je jen jeden. Asi by se také mělo něco udělat s tím spamem v komentářích a s překlepy typu „Ceny nejnišší“ a „Ceny nejvyžší“.
cirda
Profil *
no není tam žádný problém. pozice drží přibližně na stejných místech jako předtím ale návštěvnost spadla dolů.
Nemůže to být tím že design je méně atraktivní než byl předtím ten škaredý?
JL
Petr ZZZ
Profil
Přijde mi to jako parodie na web. Nepřehledné, porovnávač cen nic neporovnává. Namátkou tahle stránka:

Jaký prosím má smysl následující text?

„Obal MIRANDA průměr 20cm,oranžový lesk v e-shopu! Obal MIRANDA průměr 20cm,oranžový lesk bezproblémově. Obal MIRANDA průměr 20cm,oranžový lesk nakoupíte? Obal MIRANDA průměr 20cm,oranžový lesk výrobek...“

Když na té stránce kliknu na "kde koupit", odroluje to dolů a vidím jakési nesouvisející odkazy na hotely, dárkové tašky, náramky, filmy a „tipy s vysokou výnosností na sportovní zápásy“.

Jestli je v podobném duchu vyveden i zbytek webu (vypadá to tak), viděl bych propad návštěvnosti jako další úspěch vyhledávačů v boji proti stránkám bez užitku pro brouzdala.
cirda
Profil *
Davex:
Moc jsem nepochopil, jak funguje ten porovnávač a určování ceny, protože u většiny zboží není uveden žádný dodavatel a u zbytku je jen jeden. Asi by se také mělo něco udělat s tím spamem v komentářích a s překlepy typu ‚Ceny nejnišší‘ a ‚Ceny nejvyžší‘.

Dodavatel tam není uvedený u mnoha výrobků.... zatím jsem natáhnul pouze výrobky nepřidal jsem ještě usery k nim.
asi bych to zatím neřešil a popisky tam jsou takový který se natahují z rss z daných shopů... to moc neovlivním max můžu manuálně je mazat postupně.


Co se týče celýho toho projektu je zatím v plenkách. je to nadstavba katalogu co tam pořád je.
Mi jde o to že zničeho nic se návštěvnost katalogu smrskla na nulu přitom se udělal pouze redesign. všechny url zůstaly stejné
lidi chodili vždy na detail stránky o odkazu nikam jinam. a to najednou přestalo
Tak sjem chtěl zjistit kde je zásadní problém.
Petr ZZZ
Profil
Cirdo, než přemýšlet nad tím, jak vyhledáváč odhalil, že nefunkční web nikomu na nic není, bylo by myslím lepší věnovat energii otázce, jak dostat web do funkčního stavu. Pokud chápu správně úvodní dotaz, pocházela veškerá návštěvnost z vyhledávačů. Už to vlastně signalizuje, že s webem něco není v pořádku, protože většina lidí se na něj pravděpodobně nevracela. Zrovna porovnávač cen bych viděl jako typ webu, na který by se lidi vracet mohli – za předpokladu, že funguje. Zkus se inspirovat u konkurence (funkční příklad z rakouského prostředí: geizhals.at).
_es
Profil
cirda:
Skúsil si svoj web používať s vypnutým JS? Lebo rovnako na web „pozerajú“ aj vyhľadávače.

Má to byť vraj „Porovnávač zboží“, no nejako sa mi nepodarilo prísť na to, ako funguje. Ak sú aj na jeden tovar aspoň dva obchody, tak som neprišiel na to, ako z toho získať cenu v oboch obchodoch, či vôbec získať informáciu o viac ako jednom obchode s tým tovarom.
cirda
Profil
díky za rady.. zkusím js odstranit v plné míře...
Pak se opět ozvu....
JS jsem si vypnul a není vidět podstatná data....
Přepracuji to na záložky bez js.

Konkrétně co přesně Vám nefunguje na tom webu ty záložky? Porovnat ceny specifikace atd?

Jinak na data co tam jsou zatím nehledím. Ty přijdou na řadu později.
Díky


dodavatel u většiny zboží není... ty tam dodám tento měsíc..
Jinak všechny výrobky jsem natáhnul z dat co byly v našem katalogu. Při registraci se ukazuje i možnost vložit rss feed...


a z toho feedu jsme postupně data natáhli.
cirda
Profil
Odstranil jsem JS z detailu výrobku i z detailu stránky odkazu... plus jsem přidal několik firem do zobrazování cen tak aby se načítalo kam mají uživatelé jít.
Snad to vypadá líp? Načítá se Vám to lépe bez toho JS?
cirda
Profil
Dobrý den,
tak jsem nakonec přišel na příčinu toho propadu. ale díky za rady...


Kdyby Vás něco napadlo napište prosím co tam vylepšit díky moc...
je jedno co budu rád za každou blbost.
Děkuji všem za účast v diskuzi budu sledovat i reagovat na vše
Ivy
Profil
cirda:
tak jsem nakonec přišel na příčinu toho propadu
A napíšeš sem tu příčinu?
cirda
Profil
Můžu


Příčinou byly špatně vložené měřící kódy při redesignu se ty kódy ga nějak poškodily..


tak jsem je opravil vložil nové a návštěvnost je stejná


jako byla původně.


Bylo mi divné že se tam nezobrazují žádné přehledy z tohoto fóra a to musely.. tak jsem zkoušel. až jsem přišel na to že chyba byla v měřícím kódu gačka

Každopádně jste mi pomohli prosím napište ještě mnoho připomínek k stránkám co by šlo vylepšit děkuji

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: