« 1 2 »
Autor Zpráva
Petr ZZZ
Profil
Moderátor jenikkozak: Následujících 9 příspěvků bylo přesunuto ze smazaného vlákna s poptávkou výměny odkazů. Z těchto příspěvků byly odmazány informace, které se netýkaly SEO.

Domnívám se, že výměna odkazů je nejen proti pravidlům vyhledávačů, ale popírá samotný princip internetu.

Cílem internetu ve smyslu obecné prospěšnosti totiž není, aby se prosadily weby s nejagresivnější reklamní politikou, ale weby ve svém oboru nejlepší. Domluví-li se spolu pět majitelů průměrných webů, že si navzájem vymění odkazy, aby přelstili vyhledávače a dostali se před weby, které jsou lepší a dosud měly po právu více přirozených zpětných odkazů, vnímám to jako neslušné. Z tohoto hlediska můžeš brát zákaz poptávky po odkazech na této diskusi jako samozřejmost.

Pokud ti moje argumentace přijde podivná, je to proto, že samozřejmější než slušnost je dnes žel tendence ochcávat kohokoli a kdekoli, jak to jen jde. Tím se ale z neslušnosti nestává slušnost.
Mája
Profil
princip výměny odkazů. Ta je totiž nejen proti pravidlům vyhledávačů, ale popírá samotný princip internetu
A s tím i celé SEO

Opravdu k tomu nemám co víc dodávat.
Petr ZZZ
Profil
Mája:
SEO je anglická zkratka, znamená search engine optimization, česky tedy optimalizace pro vyhledávače. Že si to mnoho lidí plete s manipulací vyhledávače, neznamená, že by to skutečně bylo totéž.
Mája
Profil
Petr ZZZ
Ano možná, ale co si budeme povídat praxe je jiná, ve všech zemí.
Jen se tě zeptat, viděl jsi nějakou knihu o SEO, nebo návod, nebo firmu nabízející SEO, kde by nebylo mimo jiné i budování zpětných odkazů.
Já tedy ne. Celé SEO je v praxi o manipulaci s vyhledávači.

Pak k tomu, že si pár průměrných webů vymění odkaz a překonají kvalitní web, s tím také nesouhlasím.
Pokud se špatný web dostane na dobré pozice ve vyhledávači a lidi na něj kliknout jednou a pak se mu vyhýbají, tak se takový web také dostane honem rychle zase dolů u Seznamu i Goolgu.
A naopak si myslím, že kvalitní web vždy vyhraje.
LudekBrno
Profil
Mája:
Potom ale není důvod dělat čachry s odkazy :-)
Mája
Profil
LudekBrno
Optimalizují všichni, kdo berou svůj projekt vážně, ale když někdo udělá opravdu šmelo stránku bez hodnoty, tak dlouho na vrchních pozicích nezůstane. Sice to není oficiální, ale údajně by měl mít Google i Seznam znevýhodňovat weby, na které lidi neklikají.

Tohle přirovnání mi připadá podobné, jako že nemá smysl dělat reklamu. Reklamu musí dělat všichni, pokud chtějí něco prodat, ale sebelepší reklama nepomůže opravdu špatnému produktu, který si sice lidé koupí jednou a už víckrát ne. Navíc je tu další faktor a to, že nestačí udělat optimalizaci na "jedno kolo" - tedy udělám web a dva týdny buduji zpětné odkazy a pak nic. Je to průběžná záležitost a pokud to dotyčnému optimalizátorovy nic nenese, těžko u toho vydrží dlouhodobě, a tím se zákonitě propadne zpátky do hlubin.
LudekBrno
Profil
Mája:

Za optimalizaci rozhodně nepovažuju to, když na svůj web budu dávat bezdůvodně odkazy vedoucí na moji konkurenci. Nepomůže mi to obchodně (proč odvádět potencionální zákazníky ke konkurenci???) ani pozicemi ve vyhledávání, rozhodně ne pokud se odkazy plesknou někam do patičky, samostatného boxu nebo dokonce na samostatnou tolik "oblíbenou" podstránku Partneři. Zvláštní, ale svůj web mám v poměrně konkurenčním oboru na několik důležitých klíčových frází na prvních straně výsledků, přitom jsem nikdy s nikým žádný odkaz nevyměnil. Pomohl jsem si v počátcích registracemi do pár katalogů (zásadně jednosměrných), takže u sebe na webu nemám jediný odkaz pryč. Jen jsem si dal hodně práce s psaním textů, napsal jsem několik plných stran snad celkem užitečných článků z oboru a pozice tak nějak přišly samy, aniž bych se snižoval ke škemrání o odkazy :-) O tom to dnes už opravdu není. Pokud odkaz není užitečný pro návštěvníka, tedy není přesně tématický a ideálně vyvedený přímo z textu, tak na ně ani vyhledávače už téměř neberou ohled. Stejně tak místo abych někde uměle vytvářel zpětné odkazy vedoucí na můj web, raději čas od času trochu upravím obsah, přidám aktuální informace a pozici kupodivu drží nebo spíš se postupně pomalu zlepšují.
Petr ZZZ
Profil
Reaguji na Máju:
„nestačí udělat optimalizaci na "jedno kolo" - tedy udělám web a dva týdny buduji zpětné odkazy a pak nic.“

Záleží na okolnostech. Já jsem už rok nebo dva na svůj web v podstatě nesáhl. Nepočítám-li smysluplné provázání v rámci domény, potom jsem odhadem na 70 až 90 % stránek mojí galerie nikdy sám neodkázal. Můj obor není až tak konkurenční, nicméně řádově desítky tisíc výsledků tam bývají, a většinu stránek ze zmíněné galerie mám na jejich klíčová slova v google.at i google.de dlouhodobě v první desítce.

Jednou jsem asi před dvěma roky kontaktoval admina, který sám od sebe odkázal na pár mých stránek, jestli nechce odkázat i na nějaké další (nebyla to výměna odkazů, nenabízel jsem ji a on se na ni ani neptal), a s jedním nebo dvěma weby jsem si vyměnil po jednom odkazu na hlavní stránku (byl jsem osloven a souhlasil jsem, protože se mi stránky líbily). S drtivou většinou autorů stránek, na které odkazuji v jakémsi seznamu odkazů, jsem ale nikdy neměl jakýkoli kontakt. Odkazuji na jejich stránky, protože je z nějakých důvodů považuji za užitečné pro moje čtenáře, a na podobném principu, předpokládám, odkáže občas i někdo na můj web.

Mám za to, že neustálý aktivní linkbuilding je zapotřebí jen ve vysoce konkurenčních segmentech a/nebo jako kompenzace toho, že vyhledávače nějak (jak, to je v podstatě jedno) poznají, že příslušný web není to, co brouzdal opravdu hledá. Moje rada proto zní: Udělej web, který zaujme, a o SEO se nemusíš starat.
Mája
Profil
Kvalitní web - ANO,
stačí registrovat web do katalogů - tohle snad nemyslíš vážně, že ne?
Registrace do katalogů neublíží, ale sama o sobě ani moc nepomůže, rozhodně ne v alespoň trošičku konkurenčních odvětvích. Především odkazy z katalogů jsou znevýhodněný, v žádném případě nemají takovou hodnotu jako odkaz z jiných stránek. Tohle už opravdu dlouho neplatí a dobře nefunguje. Navíc je tu silný předpoklad, že v blízké budoucnosti tyto odkazy vyhledávače nebudou brát v potaz vůbec. A další velice důležitá věc je ta, že to dělají všichni ostatní - takže výsledek nula.

Výměna odkazu - považovat toto za žebrání, nebo za posílání zákazníků ke konkurenci, tak k tomu nemám asi co dodat, stránka partnerská sekce není na žádném webu zrovna hit. Hojně tento způsob využívají firmy a tak je ten nejmenší předpoklad, že by chtěli někoho poslat ke konkurenci (ale možná nevědí co činí). A k názoru, že nabídka výměny odkazu je žebrání - opravdu by mě zajímalo kde jste k takovým postojům přišli.

Existuje minimálně 50 způsobů jak budovat nebo získat odkazy a nevidím nejmenší důvod, proč bych na kterýkoliv z nich hleděla takovým hanobným způsobem a sama sobě bránila tu kterou metodu použít.

Prosím vás, raději mi rady nedávejte, určitě né tyto podle všeho dobře tématu znalé. Já se budu řídit podle toho co funguje.

Asi jsem se ocitla na špatném fóru a je to opravdu jen o tom jak psát web, jak udělat něco v PHP, ale SEO, nebo nedej bože jak obsah k lidem přiblížit (tedy to sprosté slovo - komerce), je tu úplně mimo znalost a mísu.

Jenže pánové, ono když ty stránky děláte, tak je důležité, aby na ně někdo také chodil. Možná ale děláte stránky, které se prostě nenacházejí v konkurenční oblasti a proto to funguje. Ale v 80% případů tohle prostě neplatí. Vaše rady jsou typu Emersonovi "když uděláš dobrý produkt, vyrobíš zajímavou věc, nebo vymyslíš něco unikátního, svět si k tobě cestu najde i kdybys byl v lese", kterou mimochodem udělovat ve stavu velké opilosti.
Radee
Profil *
"...smyslem není aby se prosadily xxx s nejagresivnější reklamní politikou, ale xxx ve svém oboru nejlepší"..

To platí ale všude, i v offlinu. Můžeš být sebelepší, ale pokud budeš mít prodejnu někde za městem v lese, budeš mít jiné kšefty, než-li tvůj průměrný kolega s prodejnou na hlavní třídě. Je to nefér? Kolega se snažil, měl kontakty, peníze. Průměrnou kvalitu dohání lepší pozicí. Zabavíš mu kvůli tomu jeho prodejnu, odsuneš ho o několik ulic dál?
Mája
Profil
Abych reagovala na poslední příspěvky, které se objevili a celé to shrnula.


Výměna odkazu - je žebrání
SEO - amorální
Online věštby ještě k tomu zdarma - manipulování s lidmi

LudekBrno podle jeho návodu, tedy stačilo udělat jen On page faktory a registraci do katalogů a jeho e-shop mu začal vydělávat. Konkurence mezi tím asi spala.

Odkaz z link farmy, což katalog je, má větší hodnotu, než odkaz z tématického webu formou výměny.

Toto téma opravdu dále nemá cenu rozebírat.
Str4wberry
Profil
Ono je k úvaze, jestli neustálé žebrání o zpětné odkazy (které potom vyhledávač vyhodnotí jako bezvýznamné) bude mít větší přínos, než když místo toho vytvoříme kvalitní obsah.

Nikdo nepsal, že má odkaz z katalogu nějakou významnou hodnotu, ale způsob, jak o webu dát vědět vyhledávačům, to bezesporu je.
_es
Profil
Petr ZZZ:
Domnívám se, že výměna odkazů je nejen proti pravidlům vyhledávačů, ale popírá samotný princip internetu.
s jedním nebo dvěma weby jsem si vyměnil po jednom odkazu na hlavní stránku (byl jsem osloven a souhlasil jsem, protože se mi stránky líbily).
To si nejako odporuješ. Aký principiálny rozdiel je v tom, či ťa niekto osloví na výmenu odkazov, alebo je to na základe neosobnej verejnej výzvy - inzerátu?

Str4wberry:
jestli neustálé žebrání o zpětné odkazy (které potom vyhledávač vyhodnotí jako bezvýznamné) bude mít větší přínos, než když místo toho vytvoříme kvalitní obsah.
Mája ale ponúkala výmenu odkazov medzi webmi s rovnakou či príbuznou tématikou - prečo by ich mal vyhľadávač vyhodnotiť ako bezvýznamné? Ide o to, či to je alebo nie je prínos a nie to porovnávať s niečím iným.
Plaváček
Profil
Nechci do diskuse zbytečně zasahovat, ale mně tohle vlákno nedává moc smysl. Nejspíš mi chybí kontext.
Petr ZZZ
Profil
_es:
Důležitý rozdíl bych viděl v motivaci. Pokud si s někým vyměním odkaz, protože odkazovanou stránku považuji za přínosnou pro moje čtenáře, je to něco jiného, než kdyby bylo mým cílem ovlivnit pozice ve vyhledávání. Připouštím, že není snadné to rozlišovat, navíc se to i často prolíná. Ale pokud někdo inzeruje výměnu odkazů, vycházel bych z toho, že mu jde v první řadě o pozice, a to je to, co kritizuji. Myslím, že každý z nás pravidelně nachází weby, jejichž jediným viditelným účelem je manipulace vyhledávače a které nedělají nic než že obtěžují. Proti jejich existenci je nutno bojovat, jinak vyhledávače jednoho dne zhynou na úbytě a o zajímavých webech se budou lidi dozvídat jen z osobních zpráv známých a přátel, jako tomu bylo v počátcích internetu, než se objevily první vyhledávače.
_es
Profil
Petr ZZZ:
Důležitý rozdíl bych viděl v motivaci.
Podstatný je výsledok a nie nejaká morálne pojatá „motivácia“. Ak sú výsledkom odkazy na weby s rovnakou či podobnou tématikou, tak je jedno, ako tie odkazy vznikli. Také odkazy snáď môžu byť pre návštevníka prospešné. Prečo by to mal vyhľadávač trestať? Kde je tam tá „manipulácia“? Asi veľmi podceňuješ algoritmy vyhľadávačov.

Pokud si s někým vyměním odkaz, protože odkazovanou stránku považuji za přínosnou pro moje čtenáře
Ale prečo si potom s niekým „vymenil odkaz“ a nie len dal na svoje stránky odkaz na iný web? Asi ti išlo aj o to, aby bol aj odkaz na tvoje stránky na tom inom webe - teda o to isté o čo ide Máji.
Petr ZZZ
Profil
_es:
„Ale prečo si potom s niekým „vymenil odkaz“ a nie len dal na svoje stránky odkaz na iný web?“
Nejspíš proto, že jsem se domníval, že i odkaz na můj web bude přínosem pro čtenáře toho druhého webu... :-) Už si moc nevzpomínám, ale myslím tenkrát kolega odkázal na můj web a až poté mě kontaktoval, jestli bych neodkázal na ten jeho. Možná čteš moje texty nějak selektivně, ale to, že mám na webu odkazy na množství stránek, s jejichž tvůrci jsem nikdy nebyl v kontaktu, už jsem zmínil.
_es
Profil
Petr ZZZ:
Nejspíš proto, že jsem se domníval, že i odkaz na můj web bude přínosem pro čtenáře toho druhého webu... :-)
No a rovnaký efekt môže platiť aj pri výmene odkazov tam, kde je výmena odkazov priamo ponúkaná - kde je to „manipulovanie vyhľadávača“?

tenkrát kolega odkázal na můj web a až poté mě kontaktoval, jestli bych neodkázal na ten jeho.
Takže u kolegu si rovnaký princíp prijal, no u Máji nie - v princípe ide o to isté, len Mája v tom vyvíja väčšiu iniciatívu a viac si to zautomatizovala.
Str4wberry
Profil
Reakce na _es:
prečo by ich mal vyhľadávač vyhodnotiť ako bezvýznamné?

Samozřejmě nemusí, dával jsem to „k úvaze“. Ale pokud se v krátkém období objeví na webu A odkaz na web B a na webu B odkaz na web A, vyhledávač z toho může usoudit, že došlo k výměně odkazů. A pokud se vyhledávač obává, že výměny odkazů jsou převážně zneužívány, může z toho vyvodit důsledky.
_es
Profil
Str4wberry:
A pokud se vyhledávač obává, že výměny odkazů jsou převážně zneužívány
Ak aj nejako priamo zisťuje výmenu odkazov, tak asi zisťuje aj to zneužívanie - napríklad či ide o tematicky vzdialené weby a pod. Lebo výmena odkazov môže byť pre návštevníka aj prospešná aj negatívna.
Petr ZZZ
Profil
_es:
Odkázal jsem, protože se mi ten web líbil. Kdybych ho býval našel sám, odkázal bych i bez ptaní. Jestli v tom nevidíš rozdíl oproti inzerci výměny odkazů na MFA, asi s tím nic nenadělám.
_es
Profil
Petr ZZZ:
rozdíl oproti inzerci výměny odkazů na MFA
Téma je predsa „výmena odkazov“, nie výsledné prevedenie webu. Ak web nebude typu MFA, tak je ponuka na výmenu odkazov v poriadku, alebo ako to súvisí?
Petr ZZZ
Profil
_es:
Chytáš za slovo a stavíš na zdánlivém protikladu principu a jednoho odkazu, který jsem, zdůrazňuji při smyslech, kdysi umístil na svůj web. Ber prosím v úvahu, že tohle vlákno je přeživší zbytek nežádoucího inzerátu a tedy do určité míry vytržené z kontextu.
_es
Profil
Petr ZZZ:
Chytáš za slovo
Nechytám za slovo, ale snažím držať témy a neodbočovať. Snažím sa dozvedieť, ako môže obyčajná výmena odkazov „rozbiť“ vyhľadávače, lebo budúcnosť „o zajímavých webech se budou lidi dozvídat jen z osobních zpráv známých a přátel, jako tomu bylo v počátcích internetu, než se objevily první vyhledávače.“ vyzerá veľmi apokalypticky a nedozvedel som sa nič.
Petr ZZZ
Profil
_es:
My už tady tu budoucnost v některých oborech máme. Zkus hledat třeba SEO. Minimálně polovina prvních padesáti výsledků jsou odkazy na stránky optimalizátorů a "rádoby-optimalizátorů", kteří květnatou a bohatě prolinkovanou řečí vysvětlují, jak je SEO důležité a jak mu oni rozumí. Jak se SEO dělá, to se na jejich stránkách nedozvíš. Na to musíš hledat site:www.google.cz SEO nebo site:www.seznam.cz SEO. Abys ovšem tohle mohl udělat, musíš už předtím, než hledáš, ten důvěryhodný web, na kterém očekáváš upotřebitelné informace, znát. Když ho už ale znáš, vlastně by ses bez vyhledávače dokázal obejít.

Také skutečnost, že meta-tag keywords je už dnes nepoužitelný, je výsledkem podvodných aktivit a vnímám ji jako jeden z prvních hřebíků do rakví vyhledávačů. Jestli vyhledávače jednoho dne prohrají boj proti účelovému manipulativnímu linkbuildingu, prohrají boj o svou vlastní existenci.
jenikkozak
Profil
Petr ZZZ:
Také skutečnost, že meta-tag keywords je už dnes nepoužitelný, je výsledkem podvodných aktivit a vnímám ji jako jeden z prvních hřebíků do rakví vyhledávačů.
Spíše bych to viděl tak, že vyhledavače přestaly metatag keywords potřebovat z toho důvodu, že jsou nyní „chytřejší“ a důležitá slova si vybírají samy z textů na webu, což je pro ně daleko výhodnější, protože nemusejí spoléhat na autora, že keywords uvede, samy dokážou posoudit kontext a pochopit, která slova jsou důležitější, a mohou si nejrůznějších slov a frází vybrat, kolik chtějí. To, že lidé do keywords psali blbosti spíše postrčilo tvůrce vyhledavačů k tomu, aby se poohlédli po lepším (i když o dost obtížněji zpracovatelném) zdroji.
Nepovažuji to proto jako hřebík do rakve, spíše boty na cestu světem.

Jestli vyhledávače jednoho dne prohrají boj proti účelovému manipulativnímu linkbuildingu, prohrají boj o svou vlastní existenci.
Jsou a vždy budou o krok pozadu před těmi, kdo se je budou snažit převést. Tvůrci antivirů jsou také krok pozadu za hackery. A navždy za nimi budou, což však neznamená, že tím prohrávají svůj boj. Naopak. Tvůrci antivirů by přišli na buben, kdyby hackeři nehackovali.
Petr ZZZ
Profil
jenikkozak:
Ano, se ztrátou smyslu meta keywords se vyhledávače dokázaly vypořádat. Doufejme, že budou umět čelit i jiným hrozbám. Odhaduji, že tady není nikdo, kdo by o ně chtěl přijít.
LudekBrno
Profil
Mája:
Asi jsem se nevyjádřil úplně jasně. Ty katalogy v žádném případě nevyzdvihuji a ani nepovažuji za kvalitní linkbuilding. Psal jsem, že jsem jich pár využil v začátku, abych (jak tu někdo zmiňoval) dal vyhledáváčům vůbec o existenci webu vědět. Jinak tě můžu ujistit, že 1) jsem nikdy s nikým nevyměnil jediný odkaz, prostě mi připadá naprosto ujeté mít na komerčním webu reklamu na cizí komerční weby. 2) obor je poměrně dost konkurenční a 3) přesto jsem na dobrých pozicích na důležité fráze. Stejně jak ty píšeš, že nejsou účinné odkazy z katalogů (což je v podstatě pravda), tak já zase tvrdím, že jsou neúčinné odkazy umístěné hromadně kdesi v patičce, postranním boxu nebo na samostatné stránce. Všechny tyto způsoby výměny odkazů vyhledávače velmi snadno rozeznají a můžou vesele ignorovat.

Takže ano, snažil jsem se maximálně vychytat onpage faktory, ovšem ne způsobem ze starších příruček (jako přesné pořadí H1. H2..., výskyt klíčového slova přesně 4,5% a podobně), ale co nejsrozumitelněji a nejpřehledněji pro návštěvníky (ne pro vyhledávače) napsat několik povídání o oboru, kterému se věnuji. A mám zpětnou vazbu, několik zákazníků mi řeklo, že si mě vybralo právě proto, jak mám udělaný web (po obsahové stránce, technická stránka je už muzejní vykopávka). A vyhledávače zjevně už jsou dostatečně inteligentní, aby upřednostnily weby, které se líbí návštěvníkům před těmi, které jsou obsypány odkazy.

Budeš se muset smířit s tím, že SEO je už dnes poněkud jinde, než bylo dřív, kdy opravdu stačilo uplatnit pár technických pouček a úspěch byl zaručen. Klasická výměna odkazů o kterou tady škemráš, už prostě není tak účinná a jelikož zde jsou lidé (sebe nemyslím, já jsem amatér) v SEO opravdu zdatní a úspěšní, často i profesionálové, měla bys trošku krotit svá vyjádření, protože jsou poněkud mimo.
Mája
Profil
LudekBrno

já zase tvrdím, že jsou neúčinné odkazy umístěné hromadně kdesi v patičce, postranním boxu nebo na samostatné stránce. Všechny tyto způsoby výměny odkazů vyhledávače velmi snadno rozeznají a můžou vesele ignorovat.
A
Klasická výměna odkazů o kterou tady škemráš, už prostě není tak účinná
Na jiném fóru jsem viděla škemrat kluky z H1 o výměnu odkazu, ale oni asi také nejsou dostatečně SEO experti, že?
Ignorovat může vyhledávač jakýkoliv typ umělých odkazů. Někdy i přirozené odkazy může vyhodnotit jako umělé, pokud je velký nárůst v krátké době.

snažil jsem se maximálně vychytat onpage faktory, ovšem ne způsobem ze starších příruček
Nikdo tu o starších příručkách nepsal, obsah a kvalita webu je ON Page faktor.

jelikož zde jsou lidé (sebe nemyslím, já jsem amatér) v SEO opravdu zdatní a úspěšní, často i profesionálové, měla bys trošku krotit svá vyjádření, protože jsou poněkud mimo.
At se když budou oni sami chtít, vyjádří sami za sebe, nebo máš snad mandát mluvit za ně? Tohle mi už zavání manipulací. (tento typ manipulace se odborně jmenuje odkazování na autority)

prostě mi připadá naprosto ujeté mít na komerčním webu reklamu na cizí komerční weby.
To je tvůj názor a máš na něj právo, ale proč to vyvracíš druhým? A tématický web nutně neznamená web, který přetáhne reálné zákazníky. Klimatizace Brno si klidně může vyměnit odkaz s Klimatizací Praha a podobných příkladů je mnoho.


Především je tohle vlákno jeden velký nesmysl, který vznikl na základě toho, že jsem tu ŽEBRALA A ŠKEMRALA o odkazy, téma bylo vymazáno, - v naprostém pořádku. Ujasnili jsem si proč jsem to sem dala, - což se také vyřešilo.

Ale rozjela se tu nesmyslná diskuze, nebo spíš napadání, a poučování, že
1) žebrám - (opravdu je toto nutné?)
2) raději se na výměnu odkazu vykašli, protože nefunguje
3) výměna odkazu je manipulace, popírá vše pro co byl internet stvořen, a stačí, aby si pár webů vyměnilo odkaz a dobrý web zůstane pozadu.

Jenže bod 2 a 3 se vzájemně vylučuje. Tohle téma nedává smysl, protože se tu střídá obhajoba dvou protichůdných a vzájemně se vylučujících názorů, oproti jednomu názoru na výhodnost výměny a především na svaté právo každého člověka na výměnu odkazu. Nevím, ale myslím, že se má diskutovat bud o jedné nebo druhé věci.

Když už bych chtěla opravdu pitvačit, tak slovo žebrat a škemrát vyjadřuje chtít něco zadarmo, za nic, z milosti, protože je ubohý na něco se nezmůže, takže tím mě napadáte i za ubohost. Výměna odkazu je něco za něco, ale jak se zdá, někteří uživatlé tu mají problém i s dalšími pojmy.

Jen by mě zajímalo, jak tu kdo ví, jak já sama jsem zdatná v SEO, že mi tu předhazuje bez mého požádání rady a pak se odvolává na jiné autority? Pro info, měla jsem už několik zakázek, a zákazníci nespokojeni nebyli. Nevěřím na jeden správný, nebo špatný způsob, protože je mnoho přístupu a záleží na kombinaci a především na každém individuálním webu. Ještě se mi nestalo, abych pro dva weby použila přesně stejné postupy. Prostě každý si žádá něco jiného. Každý web a i každé konkurenční prostředí je jiný a taky se mi stalo, že jsem jeden svůj web nemusela optimalizovat vůbec, protože měl "dlouhý ocas". Nemyslím si, že je v SEO nějaká jedna pravda, a navíc rychle se měnící prostředí, co funguje dnes, nemusí zítra.
Petr ZZZ
Profil
Reaguji na Máju:
„rychle se měnící prostředí, co funguje dnes, nemusí zítra.“
S krátkodobou funkčností bych počítal u metod, které se snaží s vyhledávači „vyběhnout“. Kvalitní obsah bude fungovat vždy, dokonce i kdyby vyhledávače jednoho dne skutečně měly skončit.

Ještě dodatek:
Protiklad těch dvou bodů...
2) raději se na výměnu odkazu vykašli, protože nefunguje
3) výměna odkazů je manipulace
...je jen zdánlivý. Výměna odkazů je pokus o manipulaci. A snad by už pomalu mohlo být jasné, že přechody mezi manipulativně vzniklým a přirozeným odkazovým profilem jsou plynulé a rozlišování není snadné. Kdyby ale ta manipulace opravdu fungovala, už bychom dávno o vyhledávače přišli. Protože funguje částečně, vyhledávače jednak vůbec ještě existují a jednak jsou výsledky vyhledávání zanesené odpadem.
« 1 2 »

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Odkud se sem odkazuje


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: